امروز: پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶ Thursday, 18 April 2024

حامیان احمدی‌نژاد دلایلشان از ادامه حمایت را اینگونه بیان می‌کنند!

حامیان احمدی‌نژاد دلایلشان از ادامه حمایت را اینگونه بیان می‌کنند!

رصد نظرات حامیان دیروز و امروز و شاید فردای احمدی‌نژاد از حال و حوصله خیلی‌ها خارج است. این روزها کسی به این کار ندارد که معاونان احمدی‌نژاد یکی یکی پرونده‌هایشان بدون بگم بگم روی میز می‌آید و مختومه می‌شود و حکم صادر می‌شود و پشت میله می‌روند. آنها حتی به دولت در سایه‌ احمدی نژاد هم کار ندارند که نصف سایه‌اش ولنجک است و نصف دیگرش اوین!

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز ، احسان نادرپور در روزنامه روزان نوشت: رصد نظرات حامیان دیروز و امروز و شاید فردای احمدی‌نژاد از حال و حوصله خیلی‌ها خارج است. این روزها کسی به این کار ندارد که معاونان احمدی‌نژاد یکی یکی پرونده‌هایشان بدون بگم بگم روی میز می‌آید و مختومه می‌شود و حکم صادر می‌شود و پشت میله می‌روند. آنها حتی به دولت در سایه‌ احمدی نژاد هم کار ندارند که نصف سایه‌اش ولنجک است و نصف دیگرش اوین! آنها در دنیای دیگری سیر می‌کنند. سوم تیر گذشته است و این روزها شروع کرده‌‌اند به مرثیه سرایی برای دولت محبوب‌شان.

:

یکی سه تیر 84 را «قیام 84 علیه حلقه بسته قدرت» می‌خواند و دیگری انتخابات 92 را «کودتای دلاریِ جریان سرخورده در انتخابات 84» می‌خواند.

:

آنها در دنیای خودشان می‌نویسند پروژه “نه” احمدی نژاد به وسیله صهیونیست‌ها مطرح و توسط جریان پادو اجراء شد! در دنیای آنها انگار نه انگار که پاکدست ترین دولت، دو معاونش را با جرایمِ اقتصادی به اوین هدیه داده و اطفالی مثل زنجانی را بر دامان ایران گذاشته. در دنیای آنها کامران دانشجو، زریبافان و ملک‌زاده و مرتضوی هنوز نمادهای مبارزه با اشرافی‌گری، پاکدستی و اخلاص هستند.

:

یکی می‌گوید دولت سابق آرزوی انسان‌ها را عملی کرد. یا معنای آرزو و انسان در ذهن آنها مانند تعریف کار در دولت احمدی‌نژاد تغییر کرده و یا باید از این انسان‌ها و آرزوها و تراوشات‌شان ترسید. سایت‌های حامی بهار که قطعا دارای بدنه‌ انسانی هم هستند، هنوز از اسطوره شان نا امید نشده‌اند. یکی از آنسوی گود در مورد احمدی‌نژاد کتاب نوشته و به او می‌گوید مردی در قلب توفان! او می‌نویسد: «مردی که سئوالات زیادی را بر استکبار تحمیل کرد و شیطان بزرگ را به چالش طلبید. او می‌دانست و آگاهی می‌داد که جهان براساس منطق پیش نمی‌رود، بلکه مطرح کردن منطق در جهان به قدرت نیاز دارد. او هنوز معماست نه به خاطر اینکه اعتقاداتش را مخفی می‌کرد بلکه از این رو، که او به شکل شگفت انگیزی نمونه و استثناست. بله او احمدی نژاد، “مردی در قلب توفان” است.

:

یکی از اطرافیان احمدی‌نژاد در سایت دولت بهار، دولت روحانی را به کودتا متهم می‌کند. آن‌هم کودتای دلاری و می‌گوید: «در سال 91 نیز ما با چیزی مواجه بودیم که اصطلاحا “کودتای دلاری” نام دارد. به این معنی که شعبان بی مخ‌های داخل باز هم به کمک سرویس‌های خارجی علیه دولت انقلابی دست به کودتای دلاری زده و با بالا بردن یکباره ارز و ضربه زدن به پول ملی عملا همان اتفاق سال 32 را در سال 92 تکرار کردند چنانچه شاهدیم این اتفاق توسط کسانی رقم خورد که فقط با ثبت نام آنها در انتخابات قیمت ارز کاهش می‌یابد.

:

او داستان سرایی از دنیای خودش را ادامه می‌دهد و احمدی نژاد را با مصدق و مخالفانش را با شعبان بی مخ مقایسه می‌کند و می‌گوید در آن زمان هم قلم‌های خائن از خدمات دکتر مصدق نمی‌نوشتند و سیاست‌های اقتصادی او را غلط می‌دانستند.

او شاید نمی‌داند که مصدق دکل گم نکرده است و نفت را ملی کرد. مصدق متری 50 هزار تومان یک فرودگاه را حراج نکرد. مصدق ثروت ملی را به تاراج نبرد و مصدق کمرش خم شد و شکست ولی ذره‌ای از حق مردم را بالا نکشید.

:

«چه روح بلندی دارد دکتر!» این را یکی دیگر از حامیان احمدی‌نژاد در وبسایت‌های حامی‌اش نوشته که یا معنای روح بلند را نمی‌داند و یا به روح…

:

او از منت احمدی‌نژاد بر سر مردم می‌نویسد: «هرکسی جای او بود، قطعاً سرناسازگاری برمی‌داشت اما او بزرگوارانه خود را خاک پای ملت نامیده و دعوت رهبری برای پذیرش عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام را به دیده‌ی منت پذیرفت و در جلساتی که در رأس آن هاشمی رفسنجانی است، حضور یافته و مسیر سکوت را برگزید!

:

این روزها هر روز اسمی جدید و اتفاقی جدید شنیده می‌شود. از قشم تا زمین‌های اطراف تهران و معاونان و وزرای جورواجور. از اسم کسی تعجب نمی‌کنیم و عادت کردیم که صبح از خواب بیدار شویم و بشنویم فلان معاون و یا فلان سرمایه‌ ملی چنان کرد و چنان شد!

:

هرچند برخی معتقدند انتشار خبر برخی دستگیری‌ها می‌تواند جنگ روانی جریان سیاسی نزدیک به رئیس دولت پیشین باشد تا بازداشت‌های قبلی و همچنین انتشار اخبار رسمی در مورد «فساد مالی» دو معاون بازداشتی رئیس جمهور سابق را تحت الشعاع خود قرار دهد! ادعایی که با توجه به سابقه برخی نزدیکان محمود احمدی نژاد چندان بعید به نظر نمی‌رسد.

:

حامیان محمود احمدی‌نژاد با برند هما دنیای خودشان را دارند. «سایت میدان 72»، «نشریه مستضعفین»، «سایت دولت بهار»، «سایت آیین»، «رئیس‌جمهور ما» و «مهر ماندگار» از جمله رسانه هایی است که در کنار چند وبلاگ فعال دیگر، به دفاع از سیاست‌های احمدی‌نژاد می‌پردازد. در این میان سایت دولت بهار چندی پیش یکی از روحانیون منتقد احمدی‌نژاد را با پیشوند آخوند خطاب کرده بود و ادبیاتش بدجوری ما را یاد ادبیات کسانی انداخت که روزی دست در دست دشمنان‌مان داشتند.

:

تراوشات اذهان حامیان بهار به قدری از واقعیات جامعه به دور است که کسی نمی‌خواهد خلوتشان را به هم بزند و بگوید آهای جماعت از وزرا و معاونان‌تان خبر دارید؟

این روزها فاصله حامیان احمدی‌نژاد و جامعه بیشتر و بیشتر می‌شود. واقعیت چیز دیگری می‌گوید و تفسیر و تصور آنها دنیای دیگری را نقاشی می‌کند.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین