امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۷ Friday, 19 April 2024

حکم نایب رئیسی هدیه تهرانی در فدراسیون ووشو رسمیت ندارد!

نایب رئیس سابق سبک تای چی چوان بانوان به انتشار خبر انتصاب هدیه تهرانی به عنوان نایب رئیس این سبک واکنش نشان داد.   به گزارش سایت خبری وتحلیلی بینانیوز، علیرضا خسروی در احکامی جداگانه، تغییراتی را در کمیته تای چی چوان صورت داد. هدیه تهرانی به عنوان نایب رئیس...

نایب رئیس سابق سبک تای چی چوان بانوان به انتشار خبر انتصاب هدیه تهرانی به عنوان نایب رئیس این سبک واکنش نشان داد.

 

به گزارش سایت خبری وتحلیلی بینانیوز، علیرضا خسروی در احکامی جداگانه، تغییراتی را در کمیته تای چی چوان صورت داد. هدیه تهرانی به عنوان نایب رئیس بانوان در این سبک منصوب شد، اما شکوفه دیوانی با تماس با خبرگزاری فارس مدعی شد که وی همچنان نایب رئیس این سبک در بخش بانوان است.

 

شکوفه دیوانی در گفت‌وگو با فارس در انتقاد به منصوب شدن هدیه تهرانی به عنوان نایب رئیس سبک تای‌چی‌چوان،اظهار داشت: متاسفانه طی یکی دو روز گذشته از انتصاب هدیه تهرانی به عنوان نایب رئیس سبک تای‌چی چوان با خبر شدم که خیلی برایم جای تعجب داشت. مهدی علی‌نژاد تا به حال یک قدم برای تای‌چی برنداشته و حالا دست به تغییرات در این سبک زده است. من به هیچ عنوان اهل تقلب نیستم و همیشه حق را به بازیکنانی که از جنوبی‌ترین منطقه ایران برای حضور در مسابقات آمده‌اند داده‌ام. من نمی‌توانم به بازیکنان بگویم تو تکنیک خوبی داری اما برو کنار و آن کسی که مورد نظر علی‌نژاد است بیاید داخل تیم.

 

وی افزود: رئیس فدراسیون ووشو همیشه یک نفر را مامور می‌کرد که در مسابقات بتواند نظرات خودش را اعمال کند و افرادی که او می‌خواهد را انتخاب کنند. این قصه‌ها همین‌طور ادامه داشت تا اینکه ناچار شدم چند بار به او تذکر دهم، اما او در جواب به من می‌گفت که این تصمیمات رسم است. البته بنده به او جواب دادم اگر اعمال نظر کردن رسم است پس چرا بیت‌المال را خرج می‌کنید و بچه‌های طفل معصوم را در بدترین شرایط به مسابقه می‌برید. به علی‌نژاد گفتم بیایید همان تعداد را درخواست کنید و فراخوان بدهید و بچه‌ها را به تیم دعوت کنید.

 

نایب رئیس سابق بانوان سبک تای‌چی‌چوان گفت: من به عنوان یک پیشکسوت سال‌ها برای این رشته زحمت کشیده‌ام، اما ایشان به عنوان یک جوان آمده‌ و در فدراسیون نشسته و گوش به حرف ما نمی‌دهد. حتی به تذکرات داداشی نیز گوش نمی‌داد و حرمت‌شکنی می‌کرد. اصلا حرمت‌شکنی در ووشو را او باب کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه یک سال است به خاطر رفتار‌هایی که علی‌نژاد با آنها کرده کار نمی‌کند، گفت: یک سال و نیم پیش مسابقات تای‌چی‌چوان را با اجازه فدراسیون برگزار کردیم، اما ایشان احکام را امضا نکردند. من نایب رئیس سبک تای‌چی‌چوان هستم و حق امضا از سوی داداشی دارم، اما با این حقی که من دارم او حکم‌های ما را امضا نکرد و بعد از چند ماه حکم‌ها را داد. با اینکه ما پول حکم‌ها را به حساب فدراسیون پرداخت کرده بودیم.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایشان همیشه با سبک تای‌چی‌چوان ممانعت کرده و حالا یک شبه خسروی که یکی از شاگردان رده پایین استاد داداشی است را به عنوان سرپرست معرفی کرده است. من یک سوال دارم آقای خسروی شما در تای‌چی‌چوان چه چیزی بلد هستی؟

 

دیوانی با بیان اینکه بدون هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان خانم هدیه تهرانی به عنوان نایب رئیس این سبک معرفی شده است گفت: تهرانی شاگرد من بوده و حتی اینکه اعلام کرده‌اند او در چین و لندن کار کرده است اصلا صحت ندارد. این حرف‌ها نمی‌دانم از کجا آمده است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افراد وزینی مثل استاد داداشی که صاحب سبک تای‌چی‌چوان در ایران هستند به خاطر رفتار‌های علی نژاد این رشته را کنار گذاشته اند و حالا آنها کار غیرقانونی انجام داده‌اند و از عنوان هنری این بازیگر سوءاستفاده کرده‌اند. این رفتار‌ها یعنی چه؟ پس اخلاقیت، معرفت، کسوت کجا رفته است؟ ایشان همه چیز را از بین برده‌اند.

 

نایب رئیس سابق سبک تای‌چی‌چوان گفت: من نایب رئیس سبک تای‌چی‌چوان کشور هستم و هیچ حکمی به کسی داده نشده است. بدون هماهنگی وزارت ورزش این شلوغ‌کاری را در رسانه‌ها مطرح کردند و از عنوان هنری خانم تهرانی به نفع خود استفاده کردند.

انتهای پیام

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین