امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ Friday, 19 April 2024

دستیار ولاسکو: آناستازی و بانیولی گزینه‌های مناسبی برای تیم ملی هستند

دستیار ولاسکو: آناستازی و بانیولی گزینه‌های مناسبی برای تیم ملی هستند

دستیار ولاسکو گفت: شنیدم که با بانیولی هم برای هدایت تیم ملی والیبال صحبت‌هایی شده و به نظرم آناستازی و بانیولی گزینه‌های مناسبی برای سرمربیگری در تیم ملی هستند.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز، احمد مساجدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش‌بینی من این است که شرایط خیلی سختی را بعد از رفتن ولاسکو پیش رو خواهیم داشت. شرایط فعلی تیم ملی را هر کسی نمی‌پذیرد. همه می‌دانند که فدراسیون والیبال ایران سال‌ها سرمایه‌گذاری کرده تا در یکی دو سال آینده به اهدافش برسد. هرکس بیاید به تیم ملی ورود کند با سطح انتظار بالایی برخوردار است. ولاسکو به هر ترتیب رفت. از دیدگاه خود من این برهه زمانی موقعیت خوبی برای جدایی ولاسکو نبود اما کار دیگر به اینجا کشیده و باید بررسی کنیم که در این شرایط تکلیف والیبال ایران چیست.

 

وی افزود: تقریبا یک ماه قبل وقتی بحث مشاوره ولاسکو برای معرفی سرمربی جدید تیم ملی مطرح شد، چرا همان زمان موضوع متمم قرارداد برناردی مطرح نشد؟ اینکه برناردی نمی‌تواند تا اواسط اردیبهشت به ایران بیاید کار را بسیار سخت کرده است. اگر سرمربی جدید تیم ملی کارش را همین حالا آغاز کند قطعا شرایط متفاوت خواهد بود تا اینکه یک هفته قبل از مسابقات تازه وارد ایران شود. بعد هم باید دید که چه دستیاری کنار او قرار می‌گیرد. با شرایطی که امسال لیگ برتر داشت بازیکنان شرایط خوبی دارند. شاید درصد رشد والیبال ایران قدری تغییر کند اما می‌توانیم مسیر موفقیت را ادامه دهیم. باید دید مربیانی که کنار سرمربی جدید کار می‌کنند چقدر می‌توانند به او کمک کنند تا با شرایط ایران هماهنگ شود.

 

دستیار ولاسکو تاکید کرد: نمی‌توانم زیاد در مورد گزینه‌های مناسب در مورد تیم ملی والیبال صحبت کنم اما همه گزینه‌هایی که فدراسیون روی آنها نظر داشت می‌توانستند خوب باشند. یکی از مربیانی که فدراسیون با آن مذاکره کرد بانیولی بود. بانیولی یکی از بهترین مربیان والیبال جهان در سطح باشگاهی است. هیچکس را در جهان نداریم که از نظر مقام‌آوری در باشگاه‌ها بهتر باشد. در تیم‌های ملی ایتالیا و روسیه هم کار کرده است. او گزینه مناسبی است. زیرا مدتی در ایران کار کرده و شناخت خوبی از فرهنگ ایران دارد. چند بازیکن اصلی تیم ملی را هم می شناسد.

 

مساجدی ادامه داد: باید دید کدام مربی می‌تواند شرایط تیم ملی را بهتر مدیریت کند. سبک مربیان مطرح جهان به هم نزدیک است. البته هر مربی روش و سیستم خاص خودش را دارد. شاید نوع بیان متفاوت باشد. خود ولاسکو هم می‌گفت حتی برناردی هم کار خودش را می‌کند. این طور نیست که یک سرمربی دقیقا مثل دیگری کار کند. باید دید کدام یک از گزینه ها می‌توانند کمک بیشتری بکنند. به نظر من فدراسیون روی گزینه‌های مناسبی برای هدایت تیم ملی دست گذاشته است و همه می‌توانند به والیبال ایران کمک کنند. بین آناستازی و بانیولی هر کدام سرمربی تیم ملی شود می‌تواند به والیبال ایران کمک کند. اصلا درباره تیم ملی با بانیولی صحبت نکرده‌ام. سعی نمی‌کنم به این موضوع ورود کنم. شرایط باشگاهی کاملا متفاوت است. من فقط شنیدم که با او هم صحبت‌هایی شده است.

 

مربی سابق تیم ملی گفت: فقط امیدوار هستیم که والیبال ایران روند رو به رشد خود را ادامه دهد. خیلی‌ها برای اینکه والیبال به اینجا برسد، زحمت کشیدند. اگر چه ولاسکو اخلاق خاصی داشت که از نظر خیلی‌ها مناسب نبود اما از نظر فنی بی‌نظیر بود. در ایران می‌توانیم مربیان خوبی در حد ولاسکو داشته باشیم به شرط اینکه خود افراد هم هزینه کنند. کدامیک از مربیان ایرانی با هزینه شخصی می‌روند و بازی‌های مهم والیبال جهان را از نزدیک می‌بینند؟ تمام مربیان خوب دنیا در مسابقات مهم جهان حضور دارند. باید به روز بود. خیلی از مربیان ایرانی هیچ تلاشی نمی‌کنند و می‌گویند ما بهترین هستیم. ورزش امروز مثل کامپیوتر است که هر روز یک سیستم جدید به بازار می‌آید.

 

انتهای پیام

 

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین