امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۳ Friday, 19 April 2024

دیدار رئیس جمهور با خانواده شهید محلاتی

دیدار رئیس جمهور با خانواده شهید محلاتی

رئیس‌جمهور همزمان با بیست و هشتمین سالگرد شهادت آیت‌الله شیخ فضل‌الله محلاتی، با همسر و فرزندان این شهید والامقام دیدار و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز به نقل از روزنامه دنیای افتصاد ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار، شهید محلاتی را شخصیتی مبارز و فعال در جریان نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی و یکی از علما، بزرگان و مبلغان پر تلاش توصیف کرد و گفت: شهید محلاتی انسانی آزاده و شجاع بود که در جریان مبارزات انقلاب اسلامی و پس از آن در دفاع مقدس فداکاری‌ها و تلاش‌های بسیاری کرد و کلام حق و هرآنچه که احساس می‌کرد مهم و ضروری است را با شهامت بیان می‌کرد.

وی با بیان خاطراتی از شهید محلاتی در دوران مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: عمر شهید محلاتی در مسیر جهاد برای اسلام و انقلاب سپری شد و شهادت برای او نهایت آرزو و اجری بی‌پایان بود.

روحانی همچنین با تجلیل از صبر و فداکاری همسر گرانقدر این شهید والامقام که در طول دوران مبارزه و پس از آن سختی‌های بسیاری را متحمل شد، افزود: وجود خانواده معظم شهدا برای همه ما الگو و اسوه است و احترام به آنها وظیفه ماست، چراکه ما خود را نیازمند به دعا و حمایت خانواده شهدا می‌دانیم و از دیدار با آنها برای خدمت به مردم روحیه می‌گیریم.

رئیس‌جمهور در این دیدار با بیان اینکه “آنچه ما از خدا می‌خواهیم، توفیق خدمت به مردم است”، گفت: کشور ما به خاطر توطئه دشمنان امروز با مشکلات زیادی مواجه است، اما ما علاوه بر امید به خدا، مردمی صبور و مقاوم داریم و حمایت، دعا و حضور آنان در صحنه برای ما بسیار ارزشمند است.

وی با تأکید بر اینکه “به آینده امیدوار هستم”، خاطرنشان کرد: این انقلاب در حقیقت احیاء راه پیامبر اسلام(ص) و اجرای احکام قرآن است و امام راحل(ره) در این مسیر زحمات بسیاری کشیدند و با رهبری، حکمت، تدبیر و راهنمایی آن بزرگوار انقلاب اسلامی در این کشور به پیروزی رسید و امروز مقام معظم رهبری همان مسیر را که احیاء کلمه الله است، ادامه می‌دهند.

روحانی با بیان اینکه “امیدواریم این راه را تا آخر ادامه دهیم”، گفت: من تردید ندارم که مردم ما تا آخر برای دفاع از انقلاب، استقلال و عزت خود می‌ایستند و تکیه ما بعد از خدا، پیامبر، ائمه اطهار(ع) و حضرت ولی‌عصر(عج) ‌به این مردم است.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، همسر و فرزندان شهید محلاتی با تشکر از توجه و حضور دکتر روحانی در بیت شهید محلاتی و آرزوی توفیق برای دولت در مسیر خدمت به مردم اظهار داشتند: از اینکه امروز می‌بینیم یکی از همرزمان پدر شهیدمان به عنوان رئیس‌جمهور از سوی مردم انتخاب شده است، خوشحالیم و دعا می‌کنیم که شما در مسیر اعتدال و ترویج اسلام رحمانی به دنیا و خدمت به ملت ایران و رفع مشکلات کشور موفق باشید.

شهید آیت‌الله شیخ‌فضل‌الله محلاتی از یاران امام و مبارزان باسابقه در نهضت اسلامی بود. در اول اسفندماه سال 64 پس از پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 که موجب آزادسازی جزیره مجنون و فتح فاو شد، هواپیمای حامل ایشان و 42 نفر دیگر از مقامات دیگر کشوری و لشکری در 5 کیلومتری فرودگاه اهواز مورد اصابت آتش جنگنده‌های رژیم بعثی عراق قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.  ./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین