امروز: چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۹ Wednesday, 24 April 2024

زمزمه‌های “جدایی” باراک اوباما و همسرش/ تصاویر

زمزمه‌های "جدایی" باراک اوباما و همسرش/ تصاویر

“بانوی اول آمریکا” از سال 2009 تا کنون پس از “لورا ولش بوش” همواره در عرصه‌های مختلف در میان رسانه‌ها خبر ساز بوده است. میشل اوباما عقاید متفاوتی دارد که گاه این عقاید سوژه دست رسانه‌های مختلف و گاه موجبات نگاه چند وجهی کارشناسان و دیگران به شخصیت و نوع کار وی می‌شود.

 

 
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینا نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، National enquirer در گزارشی با اشاره به تیره شدن روابط اوباما و همسرش نوشت، هر کدام در یک اتاق جداگانه در کاخ سفید به خواب می‌روند؛ تأکید کرد “میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا، دیگر اجازه نمی‌دهد شوهرش در خانه‌شان در شیکاگو زندگی کند.

 

 

 

بر همین اساس، میشل این تصمیم را بعد از گذشت 21 سال از زندگی مشترکش با باراک اوباما اتخاذ کرد.

 

 

در مراسم بزرگداشت “نلسون ماندلا” “رهبر ضد آپارتاید” “آفریقای جنوبی”، “اوباما”، “دیوید کامرون” “نخست وزیر انگلیس” و “هله تورنینگ اشمیت”، “نخست‌وزیر دانمارک” کنار هم نشسته بودند و در حالی که گرم گرفته و سلفی(عکس از خودشان) می‌گرفتند، میشل اوباما از این اقدام بسیار گرم بسیار عصبانی شده و احساس می‌کند که در مقابل همه به او بی‌احترامی شده است.
تصاویری که توسط عکاس خبرگزاری فرانسه شکار شد، بار دیگر میشل اوباما را به سطح اول اخبار جهانی آورد، البته این بار نه به خاطر پوشش و لباس‌های بانوی اول آمریکا، بلکه به خاطر رفتار نامتعارف رئیس جمهور آمریکا.

 

 

پس از انتشار این تصاویر، بسیاری از رسانه‌های آمریکایی و بین‌المللی با انتشار مقالات و خبرهای متعددی، خبر از بحران درون خانواده رئیس جمهور آمریکا دادند.

 

2130123_492

 

اخباری که بسیاری از آن‌ها پیش‌بینی کردند اوباما و همسرش در پایان دوره ریاست جمهوری از هم جدا خواهند شد.

 

2130124_184

 

در گزارش زیر به بخشی از زندگی بانوی اول آمریکا و حواشی پیرامون میشل اوباما پرداخته خواهد شد.

 

 

“بانوی اول آمریکا” از سال 2009 تا کنون پس از “لورا ولش بوش” همواره در عرصه‌های مختلف در میان رسانه‌ها خبر ساز بوده است. میشل اوباما عقاید متفاوتی دارد که گاه این عقاید سو‍ژه دست رسانه‌های مختلف و گاه موجبات نگاه چند وجهی کارشناسان و دیگران به شخصیت و نوع کار وی می‌شود.

 

 

گاهی اوقات مخالف جنگ‌طلبی در سوریه است و در مواقعی دیگر فیلم ضد ایرانی آرگو را برنده جایزه اسکار معرفی می‌کند، فیلمی که لبخند و رضایت مقامات رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

2110413_522

 

 

میشل لاوان رابینسون اوباما کیست؟

 

 

بانوی اول آمریکا ملقب به میشل اوباما متولد 17 ژانویه 1964 در “ایلینوی شیکاگو” است.

 

 

میشل در خانه‌ای دو طبقه در خیابان اقلیدس در جنوب ساحل منطقه شیکاگو بزرگ شده است. پدر و مادر میشل در طبقه دوم آپارتمان که از عمه او اجاره کرده بودند زندگی می‌کردند.

 

 

مادر وی تا زمانی که میشل دوران دبیرستان را سپری می‌کرد خانه‌داری تمام وقت بود. پدر وی خدمتکاری زحمتکش بود که به شدت کار می‌کرد و پدر بزرگ او “جیم رابینسون” برده‌ای در “مزرعه کارولینای جنوبی” بود.

 

 

گفتنی است، خانواده میشل اوباما هنوز هم در همان محله زندگی می‌کنند.

 

2099861_718

 

بانوی اول آمریکا با 182 سانتی‌متر قد اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی تزریق بوتاکس به پیشانی و گوشه‌های چشم انجام داده است.

 

2110473_836

 

میشل اوباما، فارغ التحصیل دانشگاه‌های پرینستون و هاروارد، وکیل و فعال اجتماعی است. میشل اولین زن سیاه پوست آمریکایی آفریقایی تبار است که به کاخ سفید راه یافت.

 

 

میشل اوباما، مسیحی پروتستان و از حزب سیاسی دمکرات است.

 

 

برادر میشل اوباما 21 ماه از خود او بزرگتر است که در حال حاضر مربی تیم بسکتبال مردان دانشگاه ایالتی اورگان است.

 

 

میشل به عنوان خزانه‌دار شورای دانش‌آموزان و همچنین انجمن ملی خدمت کرده است. وی در سال 1981 پس از ایراد نطق در جشن افتتاحیه در رشته حقوق فارغ‌التحصیل شد. او به پیروی از برادرش دانشگاه پرینستون را انتخاب کرد و پایان نامه وی تحت موضوعی با عنوان آموزش سیاه‌پوستان در دانشگاه پرینستون و جامعه سیاه پوستان بود.

 

2110510_168

 

او سال‌ها در کلینیک دانشگاهی شیکاگو فعالیت می‌کرد و سرانجام توانست به سمت معاونت روابط عمومی این کلینیک نایل آید. پس از ازدواج با باراک اوباما از فعالیت خود دست کشید و وظایف بانوی اول آمریکا را بر عهده گرفت.

 

 

آشنایی او با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در دفتر وکالتی که باراک اوباما دوره کارآموزیش را در آن سپری می‌کرد صورت گرفت و سرانجام در سال 1992 در کلسایی واقع در شیکاگو با یکدیگر ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دو فرزند دختر به نام‌های مالیا و ساشا بود.

 

2110685_599

 

میشل اوباما در طول سال‌های 2007 و 2008 در مبارزات انتخاباتی به همسرش باراک اوباما کمک کرد.

 

 

میشل اوباما زمانی که در جمع هواداران حزب دمکراتیک در شهر شارلوت ایالات کارولینای شمالی سخنرانی می‌کرد مدعی شد همسرش با وجود پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری روزهای سخت زندگی گذشته خود را فراموش نکرده است.

 

2099874_462

 

بانوی اول آمریکا و مدهای لباس

 

 

میشل اوباما عاشق مد است و بازی مورد علاقه‌اش سودوکو است.

 

 

میشل مخالف استفاده فیسبوک توسط دخترانش است و به عقیدهی او موجب توجه افراد به دخترانش می‌شود.

 

“میشل اوباما” همسر “باراک اوباما” رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار در فهرست 100 نفر از زیباترین افراد جهان قرار گرفت. او پس از “هیلاری کلینتون”، دومین همسر رئیس جمهور آمریکا است که عکسش روی جلد مجله آمریکایی Vogue چاپ شد. روز 29 آپریل مجله People فهرست صد نفر از جذاب‌ترین زنان و مردان روی زمین را منتشر کرد.

 

2110760_670

 

به گزارش بی‌بی‌سی میشل اوباما از زمانی که به کاخ سفید رفت برنامه‌هایی برای جلوگیری از چاقی کودکان ارائه کرد و در بعضی از مواقع بعضا به کودکان آموزش می‌داد کار وی انتقاداتی هم در بر داشت.

 

2099877_493

 

اخیرا کتابی در مورد میشل اوباما منتشر شد که به روحیه تند خانم اوباما می‌پردازد و اشاره به این موضوع دارد که وی با برخی از پرسنل همسرش تنش‌هایی داشته است.

 

2110823_194

 

علاقه‌مندی بانوی اول ایالات متحده آمریکا به لباس‌های تجملی
سیمون دونان، کارشنان مد و لباس‌های لوکس آمریکایی، یک در سخنرانی‌ خود در نیویورک، با طعنه به لباس‌های بانوی اول آمریکا گفت نمی‌تواند از واژه “شیک” برای بانوی اول آمریکا، میشل اوباما استفاده کند.

 

 

چندی پیش میشل اوباما در ضیافت شام کاخ سفید به مناسبت پذیرایی از رئیس جمهور فرانسه لباسی بر تن کرد که از او سوژه‌ای خبری ساخت.

 

2099884_279

 

لباس‌های میشل اوباما وحشتناک است
“ویوین وست وود” خالق دنیای مد و یکی از نامداران این عرصه در مصاحبه با روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با اشاره به طرز لباس پوشیدن میشل اوباما اظهار داشت:” درباره سبک لباس میشل اوباما از من نپرسید که از نظر من طرز لباس پوشیدن او وحشتناک است.”

 

 

وست وود افزود:” من دوست ندارم در این باره اظهار نظر کنم. ایشان (میشل اوباما) بانویی بسیار خوش منظر است اما در انتخاب لباس‌های متناسب با خود سلیقه ندارد.”

 

2099885_529

 

برنده اعلام کردن فیلم آرگو توسط میشل اوباما و رضایت رژیم صهیونیستی

 

 

ساخت فیلم آرگو که بازتابی از شیطنت‌ها و ادامه دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران است سوژه خبر رسانه‌های مختلف شد به نحوی که با تشویق دولت آمریکا و هم پیمانانش بویژه رژیم غاصب صهیونیستی همراه گردید.

 

 

برنده اعلام کردن فیلم آرگو توسط میشل اوباما فیلمی که محتوایی سیاسی داشت شائبه‌ها در خصوص سیاسی بودن انتخاب اسکار را کاملا پرنگ‌تر کرد. میشل اوباما با این اقدام غیر اصولی سیاست‌های پلید کاخ سفید را برای بار دیگر آشکار ساخت و با حضور در جشن اسکار صدای عده‌ای از منتقدان و کارشناسان را که مخالف حضور وی بودند را در آورد.

2099901_539

 

 

به گزارش فاکس نیوز میشل مالکین روزنامه نگار محافظه کار گفت: جدایی کلیسا از سیاست را فراموش کنید ما نیاز به جدایی هالیوود از سیاست داریم.

 

 

سایت برایت بار هم حضور اوباما در اعلام برنده جایزه اسکار را نامطلوب و ناشایست عنوان کرد.

 

 

رسانه‌های دست راستی دولت آمریکایی با دفاع غیر منصفانه از عملکرد ناشایست خود مدعی شدند خانم اوباما اولین فردی نیست که در مراسم اسکار حضور یافته است. لورا بوش بانوی اول قبلی آمریکا در سال 2002 این مراسم را افتتاح نمود.

 

کارگردان فیلم آرگو بن افلک که از اعلام نام فیلم توسط میشل اوباما شدیدا خوشحال بود وقتی بالای صحنه رفت اعلام کرد: مدام از اطرافیانم می‌پرسیدم آیا واقعا این میشل اوباما بود؟

 

 

حضور خانم اوباما در مهم‌ترین مراسم سالانه هالیوود، به نوشته مقاله نویس روزنامه واشنگتن پست، هم هواداران، و هم منتقدان او را گیج کرده است. نزد سیاستگزاران واشنگتن، هالیوود و هالیوودی‌ها اغلب پدیده‌هایی سطحی تلقی می‌شوند. اکنون چگونه است که همسر رییس جمهوری آمریکا تصمیم گرفته بخشی از این جماعت باشد؟

 

2099902_164

 

ولخرجی‌های گزاف توسط میشل اوباما

 

 

هزینه‌های سفر باراک اوباما و همسرش در بین محافل مختلف خبر ساز شده است در حالی که این مخارج را باید مالیات دهندگان آمریکایی متحمل شوند.

 

 

با این حال کاخ سفید و سایر دوایر دولتی آمریکا این هزینه‌ها را به صورت شفاف و کاملی گزارش نمی‌دهند. اما در این خصوص تخمین‌هایی توسط کارشناسان صورت گرفته است.

 

 

برای مثال مخارج هر ساعت پرواز با هواپیمای ویژه رییس جمهور آمریکا، یکصد و هشتاد هزار دلار اعلام شده است. از همین رو، با توجه به پرواز پنج ساعته میان واشنگتن، در شمال شرق آمریکا، و لس‌آنجلس، در جنوب غرب این کشور، فقط هزینه پرواز ده ساعته‌ رفت و برگشت اوباما از واشنگتن به لس‌آنجلس برای شرکت در برنامه تلویزیونیِ یاد شده، برای مالیات پردازان آمریکایی، حدود یک و هشت دهم میلیون دلار خواهد بود.

 

 

هزینه‌های جانبی دیگری در این سفر، از جمله پرواز پنجاه دقیقه‌ای با بالگرد ویژه رییس جمهور آمریکا در ایالت کالیفرنیا، هزینه اسکان یک شبه‌ ده‌ها کارمند کاخ سفید و گارد مخفیِ محافظان رییس جمهور که در معیت او در این سفر بوده‌اند، و همچنین هزینه کاروان اسکورت موتوری اوباما که شامل دست کم بیست خودرو است، نیز وجود داشته که همه این هزینه‌ها به گردن شهروندان آمریکایی است، زیرا باید از هزینه‌های عمومی کاخ سفید، یعنی از جیب مالیات‌پردازان آمریکایی پرداخت شود.

 

2099908_588

 

به گزارش فاکس نیوز، هزینه لباس میشل اوباما در شب میزبانی از رئیس جمهور فرانسه دوازده هزار دلار برآورد شده است. بسیاری از کارشناسان این رقم را بیش از درآمد سالینه فقرا در آمریکا عنوان کرده‌اند.

 

 

خبرگزاری سی‌ان‌ان هم هزینه لباس شب میشل اوباما را در میزبانی از فرانوا اولاند دوازده هزار دلار اعلام کرده است. این در حالی است که بسیاری ازا قشار مردم با درآمد متوسط در آمریکا از شرایط زندگی ناراضی هستند.

 

 

به گزارش دیلی میل هدیه‌ای که باراک اوباما برای روز تولد همسرش در جزایر هاوایی تدارک دید با هزینه‌ای بسیار گزاف همراه بود به‌طوری که هزینه این جشن را از آن مالیات دهندگان دانست.

 

 

دیلی‌میل می‌افزاید او در خانه‌ای که دارای 12 اتاق خواب است با دوستانش سپری کرد و قرار است بعد از اتمام سفر با جت اختصاصی‌اش به واشنگتن برگردد. این در حالی است که در طی سفر بسیاری از پرسنل امنیتی و محافظان او را همراهی می‌کردند.

 

 

سایت بریت بارت breitbart هزینه اقامت خانم میشل اوباما را به نقل از کارشناسان دویست هزار دلار و احتمالا بسیار بیشتر بسته به اقامت او اعلام کرده است.

 

 

مدل موهای میشل اوباما سوژه رسانه ها

 

 

به نظر می رسد هربار که میشل اوباما تغییراتی در سر و وضع خود ایجاد می‌کند تبدیل به یک سوژه برای حامیان و منتقدان او می‌شود.

 

 

او پس از آنکه چتری‌های موهایش را کوتاه کرد تبدیل به یک خبر بسیار رسانه‌ای شد. تا حدی که در این میان یک طراح گفت: ایده داشتن موهای چتری برای او خوب نبود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

تاکنون دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین