امروز: سه شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱ Tuesday, 23 April 2024

صالح: هنوز ناامید نیستیم

صالح: هنوز ناامید نیستیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران بازی تیمش برابر تیم فولاد خوزستان شطرنج گونه ارزیابی کرد و گفت: برای دیدار فردا ناامید نیستیم.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: در ابتدا بابت نیامدن امیر قلعه‌نویی به کنفرانس عذرخواهی می‌کنم . قلعه‌نویی با توجه به این که در فصل بهار هستیم دچار حساسیت فصلی و سرماخوردگی شده است و شرایط صحبت نداشت، به همین دلیل من در این کنفرانس حاضر شدم. قلعه‌نویی در کنفرانس پس از بازی جوابگوی شما خواهد بود و درباره نیامدنش هم توضیح می‌دهد.

 

وی در اد امه بیان کرد: نکته مشابه در این فصل و فصل گذشته این است که ما سال گذشته نیز در یک بازی باقی مانده به پایان لیگ در اهواز با فولاد بازی داشتیم و شرایط آن دیدار به گونه‌ای بود که ما آن بازی را بردیم و یک هفته‌ مانده به پایان لیگ قهرمان شدیم.

 

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شرایط این فصل هم به صورتی است که ما ناامید نیستیم. فولاد از نظر جدولی شرایط بهتری دارد. به هر حال وقتی تنها گزینه‌ای مانند برد پیش‌روی ما است، به نظرم بازی فردا (یکشنبه) تفکرگونه و شطرنج گونه است برای این که بتوانیم قهرمان شویم.

 

وی بیان کرد: فولاد جزو تیم‌های خوب ایران در آسیا است. این تیم از کادر فنی خوب و مجربی بهره می‌برد. ضمن این که بازیکنان شایسته‌ای هم دارد که این را هم نشان داده‌اند.

 

صالح گفت: ما هم تیم استقلال هستیم و همان طور که فکر می‌کنم دچار بدبیاری شده‌ایم، ولی در بازی با الجزیره نشان دادیم که می‌توانیم نتیجه‌ را تغییر دهیم.

 

وی در ادامه گفت: بازی فردا جذاب، دیدنی و حساس است و امیدوارم این حساسیت جلوی بازی زیبا را نگیرد. البته فکر نکنم به این صورت شود و امیدوارم تیمی که شایسته است برنده شود.

 

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در باره محرومان و مصدومانش در این دیدار بیان کرد: سیاوش اکبرپور را در اختیار نداریم. مجید غلام نژاد نیز شرایطش به صورتی است که مشخص نیست در این دیدار بازی کند یا خیر. در بازی با الجزیره نیز نظری مصدوم شد که او را برای این دیدار در اختیار نداریم.

 

وی با بیان این که فصل سختی را پشت سر گذاشتم، عنوان کرد: شاید باید کمی عمیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم. تیمی که قهرمان شده برای این که بتواند قهرمانی‌اش را تکرار کند باید حداقل 30 درصد از نظر شرایط مالی و شرایط حرفه‌ای نسبت به سال قبل بهتر شود و شاید ما در هیچ کدام از این زمینه‌ها توفیقی نداشتیم و بازیکنانی از جمله نکونام، مجیدی و منتظری را از دست دادیم. البته جایگزینان این نفرات تلاش خود را کردند، ولی به هر حال هر تیمی که می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا ، لیگ برتر و جام حذفی بازی کند باید بر روی تک تک بازیکنانش حساب کند.

 

مربی تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: به هر حال ما درگیر شرایط بودجه‌ای هم هستیم. ضمن این که مصدومیت بیک زاده و خسرو حیدری هم در مقاطعی گریبانگیر ما شد که با این شرایط به نظرم تیم ما بسیار خوب، حرفه‌ای و غیرتمند عمل کرد. گاهی اوقات الفاظی را می‌شنویم که ناراحت می‌شویم، ولی ما این موضوع را پای آن می‌گذاریم که مردم تیم ما را دوست دارند.

 

صالح ادامه داد: تا آخرین لحظه تلاشمان را می‌کنیم و نتیجه‌ آن تقدیر الهی‌مان است که رقم می‌خورد. سعی مان را می‌کنیم بهترین تفکر و کمترین اشتباه را داشته باشیم و به نظرم تیمی قهرمان می‌شود که کمترین اشتباه را داشته باشد.

وی گفت: ما نیز به دلیل این که هنوز شانس قهرمانی داریم باید تلاشمان را مضاعف کنیم. بازیکنان در حال تمرین هستند. طبق صحبت‌هایی که داشته‌ایم می‌خواهیم بهترین نتیجه‌ را بگیریم.

 

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی در مصاحبه‌هایش اشاره به انتحاری بازی کردن مقابل فولاد داشته است، نظرشان در این باره چیست؟ گفت: اگر می‌خواهیم امید قهرمانی داشته باشیم، بهترین گزینه‌ای که پیش‌روی ماست برد خواهد بود. به هر حال انتحاری بازی کردن مفاهیم زیادی دارد و به این معنی است که ما گزینه‌ای جز کسب سه امتیا‌ز پیش‌رویمان نیست. ما به برنده شدن فکر می‌کنیم و باید ببینیم که چه راهی را انتخاب کنیم که موفق شویم.

 

صالح در ادامه با تشکر از مسئولان استقلال خوزستان و عبدالله ویسی جهت در اختیار گذاشتن زمین تمرینی به آنها اظهار کرد: وقتی وارد خوزستان می‌شویم و رشادت‌های افرادی را که شهید شده‌اند را می‌بینیم متوجه می شویم که شهدا خیلی زحمت کشیده‌اند تا ما امروز در اینجا حاضر باشیم و به نظرم باید همیشه به یاد شهدا باشیم.

 

انتهای پیام

ادامه دارد ….

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین