امروز: سه شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹ Tuesday, 23 April 2024

فرماندار ارومیه: کاندیداها در تبلیغات از تخریب یکدیگر بپرهیزند

فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه دشمن درصدد انحراف افکار عمومی قدم بر می دارد، گفت: اجازه تخلف به هیچ ارگانی در انتخابات را نمی دهیم و کاندیداها در تبلیغات از تخریب یکدیگر بپرهیزند. به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز ، دکتر شریف نژاد در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای اسلامی...

فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه دشمن درصدد انحراف افکار عمومی قدم بر می دارد، گفت: اجازه تخلف به هیچ ارگانی در انتخابات را نمی دهیم و کاندیداها در تبلیغات از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز ، دکتر شریف نژاد در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای اسلامی ارومیه، افزود: اينكه انقلاب اسلامي ايران به عنوان الگويي براي ديگر انقلابات جهان شده است و حركت روبه جلو اين انقلاب به مذاق دشمنان و توطئه گران خوش نيامده بدين سب سعي دارند به هر نحو ممكن با سنگ اندازي در راه اين مسير و با فشارهاي مضاعف ما را در مخصه سياسي قرار دهند .

وي در ادامه به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص انتخابات اشاره و ادامه داد: وقتي رهبر معظم انقلاب به اين جديت وقوع حماسه سياسي را پيش بيني مي نمايند، احساس قلبي ما اين است كه ايشان مطمئن هستند اين انتخابات تبديل به حماسه خواهد شد .
دكتر شريف نژاد در بخش ديگري از سخنان خود اركان انتخابات و عوامل شكل گيري و وقوع حماسه سياسي را مشاركت و سلامت و امنيت انتخابات دانسته و در خصوص وظايف فرمانداري و فرماندار اروميه دو وظيفه مديريت اجرايي وسياسي انتخابات شهرستان اروميه را از وظايف ذاتي آن ذكر و در خصوص سوابق اجرايي و عملياتي انتخابات و هماهنگي هاي صورت گرفته با نهادهاي ذي مدخل در اين امر مهم از اواخر سال گذشته گزارشي ارائه نمود.
در ادامه اين جلسه هريك از اعضاي هيئت رييسه نيز توضيحاتي در خصوص عملكردخود براي برگزاري قانونمند و پرشور انتخابات در 24 خرداد ماه سال جاري ايراد كرده و در انتها نيز تعدادي از كانديدهاي شوراهاي اسلامي به طرح سوالات و ارايه پيشنهادات خود كه بيشتر حول تخلفات برخي افراد و شخصيت هاي حقوقي و حقيقي دور ميزد پرداخته و فرماندار اروميه نيز توضيحات لازمه را ارائه و در خصوص تذكرات به متخلفين ضمن ارائه نمونه مستندي از اقدامات فرمانداري اروميه در برخورد با متخلفين اظهار داشت: بنده به عنوان متولي امر انتخابات اين شهر اجازه تخلف به هيچكس و هيچ ارگان و نهاد و سازمان يا اداره اي در خصوص انتخابات را نخواهم دادو هيچ كس حتي من نوعي نيز حق تبليغ به نفع شخص خاصي را ندارد.
وي در انتها از كانديدهاي محترم خواست در سخنان خود با در نظر گرفتن جايگاه و شان شوراها از از اداي بعضي مطالب كلي كه در اين چارچوب نمي گنجد خودداري كرده و در ارتباط با وظايف ذاتي شوراها ضمن آشنايي خود زمينه آشنايي مردم با اين وظايف را فراهم آورند .
وی در خصوص تبليغات نيز از كانديدهاي شوراهاي اسلامي خواست در چارچوب قوانين اقدام و از تخريب اشخاص ديگر پرهيز كرده و از محلهايي كه توسط شهرداري محترم در سطح شهر براي اين كار تعبيه شده است استفاده كنند و با توجه به توريستي بودن شهر در ايام تعطيلات در زيبايي شهر بكوشند.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین