امروز: سه شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶ Tuesday, 16 April 2024

نقدي: ادعاي حمايت بسيج از يك نامزد دروغ است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان، بسیج را متهم به طرفداری از بعضی کاندیداها می‌کنند حال آنکه ادعای حمایت سازمان بسیج از یک کاندیدا دروغ محض است. به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در هیات عاشقان ولایت...

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان، بسیج را متهم به طرفداری از بعضی کاندیداها می‌کنند حال آنکه ادعای حمایت سازمان بسیج از یک کاندیدا دروغ محض است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در هیات عاشقان ولایت که با حضور هزاران نفر از بسیجیان ساری در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد، گفت: پیشرفت شگفت انگیز اسلام در جهان و پیشرفت‌های خیره کننده ایران اسلامی مرهون پیروی از راه امام خمینی (ره) است.

نقدی در بیان موفقیت‌ها و ناکامی‌های انقلاب بیان کرد: تمامی موفقیت‌ها ریشه در اطاعت از امام خمینی(ره) داشته و ناکامی‌های ما نیز نتیجه عدم درک صحیح و اجرای ناقص رهنمودهای ایشان است و امروز نیز پرچم هدایت در دستان آسمانی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) عزیز است.

وی با یادآوری فرموده امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) که سه اصل خدا باوری، مردم باوری و خود باوری را بعنوان ارکان اصلی تفکر تمدن ساز امام خمینی(ره) برشمردند، خاطرنشان کرد: امام، خدا را به معنای واقعی باور داشت و قدرت او را فوق همه قدرت‌ها می‌دانست لذا از مبارزه با امریکا در سال هایی که تمام مولفه‌های قدرت در اوج اقتدار و عظمت بود نهراسید و فرمود «امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

رییس سازمان بسیج مستضعفین به اصل خودباوری امام اشاره و تصریح کرد: امام راحل، ظرفیت‌های عظیمی را که خدا در وجود انسان نهاده با خودسازی بارور کرد و از خود، یک انسان متوکل به خدا و شجاع و نترس از هر قدرتی ساخت، که کلام و گفتارش در اعماق جانها نفوذ کرده و هیمنه پوشالین استکبار را به لرزه انداخت.

وی مردم باوری امام را در نوع خود بی نظیر دانست و اظهار داشت: امام امت به دلاوری و روحیه مبارزه‌گری و وفای به عهد مردم ایران اطمینان داشت لذا با توکل به خدا و اعتماد به ظرفیت های عظیم مردمی، شجاعانه مقابل امریکا ایستاد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: امام خامنه‌ای نیز راه امام راحل را با همان صلابت پیش برد که امروز با ایرانی قدرتمند و توانمند در همه عرصه‌های دفاعی، علمی، صنعتی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مواجهیم.

وی با اشاره به انزوای امریکا و شکست او در تمامی مولفه‌های قدرت، بیان کرد: بسیجیان بر طریق نورانی امام خمینی که مسیر سعادت را پیش روی ملت گشوده است پایبند بوده و بسیج مروّج گفتمان آن امام عزیز است نه حامی این و آن کاندیدا.

نقدی در همین خصوص افزود: بسیج حامی اندیشه و تفکر امام امت است لذا از هر کسی که آن فکر را دنبال کند حمایت کرده و در مقابل هرکه با این راه مخالفت کند، خواهد ایستاد.

وی مذاکره و سازش و تعامل با امریکا را عقب نشینی از راه امام دانست و تاکید کرد: کسی که تصور می‌کند حل مشکلات در گرو امتیاز به دشمن است خداباور نبوده و تصورش اینست که قدرت شیطان بیش از قدرت خداست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این سخنرانی پرشور که با تکبیر مکرر بسیجیان همراه بود، گفت: کسی که تصور می‌کند برای حل مشکلات کشور باید مبارزه با امریکا را کنار گذاشت به مردم اعتماد نداشته و اراده ملت مقاوم و شجاع ایران را دست کم گرفته است.

وی با این بیان که اگر کسی قدرت خدا را باور داشته و مردم ایران را بشناسد، نه تنها موانع اقتصادی بلکه مشکلات عظیم تر را از میان برخواهد داشت، ادامه داد: بدون کمترین سستی در مبارزه با شیطان بزرگ و ذره‌ای عقب نشینی از اصول و مواضع انقلابی می‌توان کشور را پیش برد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، گفتمان امام خمینی را زیر ساخت انقلاب اسلامی دانست و گفت: بنای این گفتمان، مبارزه با ظلم و کفر و نماد اصلی آن امریکاست نه تعامل و نه مذاکره و بسیجیان نیز که مروج این تفکر هستند تا آخر بر این میثاق پایبند و استوار خواهد ماند.

وی بسیج را حامل گفتمان ناب امام خوانده و خطاب به رسانه‌های استکباری که از ترویج مستند و مستدل این گفتمان بر آشفته‌اند، تاکید کرد: دشمنان، بسیج را متهم به طرفداری از بعضی کاندیداها می‌کنند حال آنکه ادعای حمایت سازمان بسیج از یک کاندیدا دروغ محض است.

نقدی تکلیف بسیج را ترویج گفتمان ولایت دانست و افزود: بسیج رکن اساسی نظام بوده و حامی و مدافع هیچ کاندیدایی نیست و جایگاه و ارزش بسیج بسیار بالاتر و مهمتر از آنست که خرج رای آوردن این و آن کاندیدا شود.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم ولایت در حرم مطهر امام گفت: تقبیح و خودداری کاندیداها از سیاه نمایی وضع کشور و امتیاز دهی به دشمن برای کاستن از عصبانیت او، از اصول اساسی است که اگر کاندیدایی رعایت نکند نه تنها اصلح نبوده بلکه از نظر مردم، مردود خواهد بود.

نقدی در پایان با تاکید بر موضع امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه رای به هر یک از این هشت کاندیدا رای به نظام و اعلام اعتماد به نظام انتخاباتی کشور است، بیان کرد: به برکت انفاس قدسی ولایت و بصیرت عمیق و هوشمندی امت، با شکوه ترین حضور حماسی و پرشور را در 24 خرداد شاهد خواهیم بود که از جمله نتایج آن نزدیک شدن بیش از پیش نظام سلطه به شکست نهایی خواهد بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز نیز در نشست تخصصی مسئولین جهاد کشاورزی و مدیران بسیج استان مازندران با موضوع گزارش اقدامات صورت گرفته و نحوه اجرای برنامه های آتی این دو نهاد پیرامون اقتصاد مقاومتی سخنرانی کرد.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین