امروز: سه شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲ Tuesday, 16 April 2024

پاره کردن گردنبند از گردن دختران جوان+عکس جهت شناسايي

پاره کردن گردنبند از گردن دختران جوان

دو عضو باند گردنبند قاپی در غرب تهران که لقدام به زورگيري از دختران جوان مي‌کردند، توسط ماموران انتظامي شناسايي و دستگير شدند.

 
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، چهارم مهرماه امسال از طريق مرکز فوريتهاي پليسي  يک فقره دستگيري سارق توسط شهروندان به کلانتري 119 مهرآباد جنوبي اعلام شد .

با حضور مأموران در محدوده شهرک توحيد  مأموران کلانتري متوجه شدند دو سرنشين يک دستگاه موتورسيکلت آپاچي سفيد رنگ اقدام به سرقت يک رشته گردنبند طلا از يک زن جوان کرده اند که در حين فرار موتورسيکلت آنها  خاموش و مالباخته با کمک مردم موفق به دستگيري يکي از سارقان شده است .

متهم به نام سیروس 23 ساله پس از دستگيري و انتقال به کلانتري منکر هرگونه ارتکاب سرقت شد و در اظهارات اوليه خود مدعي شد در بالاي پل هوايي در حال صحبت با تلفن همراه خود بودم که ناگهان چند نفر به سمت من حمله ور شده و مرا از پله هاي پل هوايي به پائين انداخته و به مأموران تحويل دادند.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع گردنبندقاپي و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران پرونده برای انجام تحقيقات تخصصي در اختيار کارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران قرار گرفت .

با آغاز رسيدگي به پرونده و در حالي که متهم همچنان اصرار بر بيگناهي خود داشت کارآگاهان به تحقيق از مالباخته و تعدادي از شاهدان صحنه دستگيري متهم پرداختند .

مالباخته پس از مواجهه حضوري با متهم و شناسايي وي به عنوان سارق گردنبند در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ساعت 14:40 روز حادثه به همراه خواهرم در خيابان قزوين در حال تردد بوديم که يک موتورسيکلت سفيد رنگ در مقابل پاي من توقف کرد و سرنشين آن پس از پياده شدن  با تهديد چاقو اقدام به کشيدن و پاره کردن گردنبند از گردنم کرد و پس از سرقت با سوارشدن روی موتورشان متواری شدند.

با صداي بلند از مردم درخواست کمک کردم و در حاليکه با خودروي عبوري يکي از شهروندان به دنبال سارقان کرده بودم  ناگهان موتورسيکلت سارقان در نزديکي شهرک توحيد خاموش شد و تعدادي از مردم نيز پس از اطلاع از موضوع  به دنبال يکي از سارقان  به بالاي پل عابر پياده رفته و توانستند يکي از آنها را دستگير کنند.

يکي از شاهدان صحنه دستگيري متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : بنده به همراه دوستم در حال بازگشت از محل کار بوديم که مشاهده کرديم يک دستگاه موتورسيکلت آپاچي سفيد رنگ با دو سرنشين  اقدام به رد کردن چراغ قرمز چهارراه کرد و بعد از طي مسافت کوتاهي خاموش شد راکب و ترک نشين موتورسيکلت از محل متواري شدند و در همان زمان تعدادي از مردم با صداي “دزد – دزد” به دنبال يکي از آنها به بالاي پل عابر رفته و پس از دستگيري وي را به مأموران تحويل دادند.

يکي از شاهدان صحنه ي سرقت که به کمک زن مالباخته آمده و با کمک تعداد ديگري از مردم اقدام به دستگيري متهم کرده بود نيز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:در خيابان قزوين مشاهده کردم که يک دستگاه موتورسيکلت با دو سرنشين ضمن نزديک شدن به چند زن اقدام به سرقت گردنبند از گردن يکي از آنها کرده و بلافاصله از محل متواري شدند.

در حاليکه آنها را تعقيب مي کردم خوشخبتانه موتورسيکلت آنها خاموش شد و سارقان به صورت پياده پا به فرار گذاشتند. به همراه تعداد ديگري از جوانان محل که متوجه موضوع شده بودند توانستيم يکي از آنها را درحالي که با خود چاقو داشت  دستگير و به مأموران تحويل دهيم.با وجود مواجهه حضوري ميان متهم و مالباخته و تعدادي از شاهدان صحنه سرقت و دستگيري و مشخص شدن کذب بودن اظهارات متهم  وي همچنان مدعي بيگناهي خود بود و عنوان مي داشت که هيچگونه سرقتي انجام نداده است.

ادعاي بيگناهي وي در حالي مطرح بود که خانواده وي سعي داشتند تا با خريد يک رشته گردنبند از مالباخته رضايت بگيرنداما با اين وجود و ضمن انجام هماهنگي لازم با مقام قضايي متهم برای انجام تحقيقات و شناسايي ديگر جرايم ارتکابي و با قرار قانوني همچنان در اختيار کارآگاهان قرار داده شد.

کارآگاهان پايگاه پنجم در ادامه رسيدگي به اين پرونده , به بررسي سوابق متهم پرداخته و اطلاع پيدا کردند که “سيروس” يکي از مجرمان سابقه داري است که پيش از اين نيز دستگير و روانه زندان شده و موتور آپاچي توقيف شده نيز متعلق به خودش است که به صورت قولنامه اي خريداري کرده است.

در ادامه و با شناسايي تعداد ديگري از سرقت هاي مشابه  تعداد ديگري از مالباختگان پس از حضور در پايگاه پنجم آگاهي بلافاصله متهم را به عنوان سارق طلا و جواهرات و اموال خود مورد شناسايي قرار دادند يکي از مالباختگان پس از حضور در پايگاه پنجم و شناسايي متهم , در شکايت خود عنوان داشت که متهم هفتم خردادماه امسال و در منطقه يافت آباد  به همراه همدستش و با تهديد چاقو اقدام به سرقت دستبند طلاي وي کرده است.

تازه دامادي که شب پيش از مراسم جشن ازدواجش  توسط متهم مورد سرقت و زورگيري قرار گرفته بود نيز پس از حضور در پايگاه پنجم سيروس را به طور کامل مورد شناسايي قرار داد.

تازه داماد پس از حضور در پايگاه پنجم و شناسايي کامل متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: يک شب قبل از مراسم جشن عقد  در مسير آزادگان به سمت غرب در حال حرکت بودم که يک دستگاه موتورسيکلت با دو سرنشين به کنار من آمد و درخواست بنزين کردند که عنوان داشتم که بنزين زيادي در باک موتور ندارم با اين وجود  ناگهان ترک نشين موتورسيکلت ( با اشاره به سيروس به عنوان ترک نشين ) با تهديد قمه مرا به کناره ي خاکي اتوبان منحرف کرد و باعث شد تا به زمين برخورد کنم و پس از آن با تهديد قمه اقدام به سرقت کيف دستي و رشته گردنبند طلايم کرد و به سرعت متواري شدند.

سيروس که پس از شناسايي توسط تعداد ديگري از مالباختگان چاره اي جز اعتراف نداشت  در اظهارات خود به کارآگاهان گفت :از ترس حامد دروغ گفتم ؛ حامد به من زنگ زد و پيشنهاد سرقت ها را مطرح کرد.

با شناسايي حامد 23 ساله  به عنوان يکي از مجرمان سابقه دار که پيش از اين به اتهام ضرب و جرح عمدي دستگير و روانه زندان شده بود مخفيگاه وي شناسايي دستگير و پس از انتقال به پايگاه پنجم آگاهي صراحتا به زورگيري و گردنبندقاپي اعتراف کرد .

سرهنگ گزافي رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت : با توجه به اعترافات صريح متهمان به سرقت هاي مشابه در مناطق مختلف شهر تهران و احتمال ارتکاب ديگر جرايم از سوي متهمان  دستور انتشار بدون پوشش تصاوير هر دو متهم از سوي بازپرس صادر شده است.

از شهروندان، شکات و مالباختگاني که موفق به شناسايي تصاوير اين دو متهم شدند دعوت مي شود تا جهت پيگيري شکايات خود به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه کنند.

 

انتهاي پيام/

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین