امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۵ Friday, 19 April 2024

پایگاه اینترنتی The Star: ایران امیدوار به “جادوی” کی‌روش در برزیل

پایگاه اینترنتی The Star: ایران امیدوار به "جادوی" کی‌روش در برزیل

پایگاه اینترنتی “THE STAR” با اعلام اینکه ایران برای صعود به دور دوم جام جهانی 2014 برزیل روی جادوی کارلوس کی‌روش حساب کرده، می‌نویسد ستاره‌های ایران شانس برابری با نیجریه و بوسنی و هرزگوین برای قرار گرفتن در رده دوم خود دارند.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا ، جام جهانی 2014 برزیل از 23 خرداد سال آینده آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از 32 تیم‌ راه یافته به این رقابت‌ها باید در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین رقابت کند.

 

پایگاه اینترنتی “THE STAR” در گزارشی به بررسی گروه F جام جهانی 2014 برزیل پرداخت. در گزارش این پایگاه اینترنتی آمده است: آرژانتین با فوق ستاره خود “لیونل مسی” شانس اصلی صعود از این گروه به مرحله بعد محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد آنها از سه تیم دیگر این گروه بسیار قوی‌تر هستند و این کار آنها را در مرحله گروهی آسان می‌کند.

 

آرژانتین بازیکنان خوب زیادی در ترکیب خود دارد. آنها در جام جهانی قبل در مرحله یک چهارم نهایی برابر آلمان شکست خوردند تا از جام جهانی حذف شوند. اکنون مسی انگیزه زیادی دارد تا بتواند به همراه کشورش در جام جهانی موفق باشد.

 

ایران:

ایران با هدایت کارلوس کی‌روش پیشرفت زیادی کرده است. آنها در انتخابی جام جهانی در گروه خود به عنوان صدرنشین بالاتر از کره جنوبی، جواز حضور در جام جهانی 2014 برزیل را به دست آوردند. ایران تیمی منظم و با برنامه نشان می‌دهد. به همین خاطر است که آنها یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیا محسوب می‌شوند. بازیکنان بزرگی در تیم ملی ایران بازی کرده‌اند. درست است که در جام جهانی 2014 برزیل بازیکنانی مثل علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و علی دایی را نخواهیم دید، اما بازیکنانی همچون اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و جواد نکونام، کاپیتان با تجربه ایران بار تیم ملی ایران را به دوش می‌کشد.

 

نکونام که سال‌ها در لیگ اسپانیا بازی کرده است، هافبک اصلی کی‌روش محسوب می‌شود . این بازیکن 33 ساله با سخت کوشی و ثباتی که در کارش دارد، توانسته بازیکن مهمی برای ایران تبدیل شود. علاوه بر او شجاعی نیز سابقه بازی در لیگ اسپانیا را داشته و در حال حاضر در لیگ دسته دو اسپانیا و در تیم لاس پالماس بازی می‌کند. در کنار آنها نباید از دیگر ستاره ایران نیز چشم پوشی کرد. اشکان دژاگه، بازیکن تیم فولام انگلیس دیگر بازیکن بزرگ ایران محسوب می‌شود.

 

تمامی این بازیکنان در فوتبال ایران، بازیکنان شناخته شده‌ای هستند، اما وقتی صحبت از جام جهانی به میان می‌آید آنها بازیکنان شناخته شده‌ای نیستند. با همه این‌ها عنصر شگفتی‌سازی در تیم ملی ایران به چشم می خورد. ایران که باید در جام جهانی با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین بازی کند، می‌تواند از نزدیک رقابت با بزرگانی مثل لیونل مسی، ادین ژکو و یان اوبی‌ میکل را تجربه کند.

 

ایران قطعا برای موفقیت در جام جهانی به جادوی کارلوس کی‌روش چشم دوخته تا بتواند این تیم را به دور دوم جام جهانی 2014 برزیل برساند. اگر ایران می‌خواهد به دور دوم جام جهانی برود باید بتواند از پس نیجریه و بوسنی و هرزگوین بر بیاید.

 

این پایگاه اینترنتی در ادامه در پیش‌بینی خود از گروه F جام جهانی 2014 برزیل نوشته است: آرژانتین قطعا در رده نخست این گروه قرار خواهد گرفت. آنها نه تنها شانس اصلی صعود هستند که یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در جام جهانی محسوب می‌شوند که با ستاره‌شان لیونل مسی برای هر تیمی خطرناک هستند. اما سخت است که تیم دوم این گروه را پیش‌بینی کرد. ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین هر سه شانس این را دارند که به عنوان تیم دوم این گروه راهی مرحله حذفی شوند.

 

البته شانس نیجریه برای قرار گرفتن در رده دوم با توجه به تجربه و کیفیت بازیکنانش بیش از دو تیم دیگر است. این گروه قطعا یکی از گروه‌های زیبا و جذاب جام جهانی خواهد بود و رقابت تیم‌ها برای قرار گرفتن در رده دوم می‌تواند بازی‌های زیبایی را برای علاقمندان به فوتبال رقم بزنند.

 

انتهای پیام

 

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین