امروز: پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۰ Thursday, 18 April 2024

کشتي آزاد جوانان ايران هم در آسيا دوم شد

تيم کشتي آزاد جوانان ايران با کسب سه طلا، يک نقره و دو برنز به نايب قهرماني رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا بسنده کرد. در رقابت‌هاي شش وزن دوم مسابقات کشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا که در تايلند برگزار شد، مصطفي قياسي در 74 کيلوگرم و عليرضا کريمي در...

تيم کشتي آزاد جوانان ايران با کسب سه طلا، يک نقره و دو برنز به نايب قهرماني رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا بسنده کرد.

در رقابت‌هاي شش وزن دوم مسابقات کشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا که در تايلند برگزار شد، مصطفي قياسي در 74 کيلوگرم و عليرضا کريمي در 84 کيلوگرم به مدال طلا دست يافتند. فرزاد کوليوند (60 کيلوگرم) و پيمان ياراحمدي (66 کيلوگرم) هم برنز گرفتند.

به گزارش بینانیوز به نقل از ايسنا ، ايران ديروز هم يک طلا و يک نقره گرفت.
با احتساب نتايج امروز، ايران با 63 امتياز پس از هند 68 امتيازي دوم شد و قزاقستان هم با 55 امتياز به مقام سوم رسيد.
در کشتي فرنگي جوانان هم عنوان قهرماني به کره جنوبي رسيده بود و ايران در رده دوم قرار گرفته بود.

نتايج شش وزن دوم:

در وزن 55 کيلوگرم يونس سرمستي در ديدار رده‌بندي با ضربه فني مقابل مانديپ از هند شکست خورد و پنجم شد. او پيش از اين توانسته بود رقبايي از مغولستان و قزاقستان را شکست دهد و در نيمه نهايي به وون سونگ هو از کره شمالي باخته بود.

در 60 کيلوگرم فرزاد کوليوند موفق شد آريموتو از ژاپن را 7 بر صفر شکست دهد و مدال برنز را بر گردن بياويزد. کوليوند در دور اول حريف سريلانکايي را ضربه فني کرده و در دور دوم ژارکين بايف از قرقيزستان را 8 بر صفر شکست داده بود اما در نيمه نهايي کشتي خود را به حريفي از کره شمالي واگذار کرده بود.

در 66 کيلوگرم پيمان ياراحمدي در مسابقه رده‌بندي 8 بر صفر مقابل سائو از ويتنام به پيروزي رسيد و مدال برنز را بر گردن آويخت. او با پيروزي در دورهاي اول و دوم با نتيجه مشابه 8 برصفر مقابل کشتي‌گيراني از ژاپن و کره جنوبي به نيمه نهايي رسيده بود و در اين مرحله 7 بر صفر به ساکايف قزاق باخته بود.

در وزن 74 کيلوگرم مصطفي قياسي موفق شد 8 بر يک کومار پراديپ از هند را شکست دهد و صاحب مدال طلا شود. قياسي در دور اول حريف ژاپني را 9 بر 2 شکست داده بود و در دور دوم با پيروزي مقابل سانت سوگت از مغولستان با نتيجه 10 بر 2 به نيمه نهايي رسيده بود. او در نيمه نهايي آيتژانوف قزاق را 10 بر 2 شکست داد و به فينال رسيد.

همچنين در وزن 84 کيلوگرم عليرضا کريمي با پيروزي 10 بر 2 مقابل دولت بکوف از قزاقستان به مدال طلا رسيد. کريمي در دور اول مير بکوف از قرقيزستان و در دور دوم گانبولد از مغولستان را شکست داد و در نيمه نهايي با پيروزي 7 بر صفر مقابل گوون هيوک بئوم از کره جنوبي به فينال رسيد.

در وزن 96 کيلوگرم حاتم علي‌اکبر زاده با شکست در دور اول مقابل سليم زودا فخرالديني از تاجيکستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رده‌بندي انفرادي:

50 کيلوگرم: 1- کاديان مانگال (هند) 2- مصطفي يعقوبي (ايران) 3- کوکي ايشيتاني (ژاپن) و محمودجان شاوکاتور (ازبکستان) 5- اين سانگ هيون (کره شمالي) و احمد الکعبي (يمن)

55 کيلوگرم: 1- تتسويا ياماساکي (ژاپن) 2- سانگ هو وون (کره شمالي) 3- عظيم ايواهوف (قرقيزستان) و مانديپ (هند) 5- گوي هيون کيم (کره جنوبي) و يونس سرمستي (ايران)

60 کيلوگرم: 1- راديپ کومار (هند) 2- کوک گوانگ کيم (کره شمالي) 3- فرزاد کوليوند (ايران) و محمدساديک دجورايف (ازبکستان) 5- شينگو آريموتو (ژاپن) و پانک سيت ديماک (تايلند)

66 کيلوگرم: 1- بولات ساکايف (قزاقستان) 2- ويکاس (هند) 3- اورمات گازيبيکوف (قرقيزستان) و پيمان ياراحمدي (ايران) 5- تموخين اردينبات (مغولستان) و سائو نگو (ويتنام)

74 کيلوگرم: 1- مصطفي قياسي (ايران) 2- پراديو کومار (هند) 3- تخرون خودجيف (ازبکستان) و ساکن آتجانوف (قزاقستان) 5- زاوار کياو (برمه) و باسان سوگت (مغولستان)

84 کيلوگرم: 1- عليرضا کريمي (ايران) 2- عظمت دولت بيکوف (قزاقستان) 3- سليم خودجايف (تاجيکستان) و هيوک بيوم گوان (کره جنوبي) 5- يويا اوکاجيما (ژاپن) و تورموخ گانبولد (مغولستان)

96 کيلوگرم: 1- سوميت (هند) 2- يرموخامبت اينکار (قزاقستان) 3- هان گيول کيم (کره جنوبي) و يوسوکه يوشيکاوا (ژاپن) 5- آي هنگ (چين) و فخرالدين سليم زودا (تاجيکستان)

120 کيلوگرم: 1- عبداله قمي (ايران) 2- اولگ بولتيم (قزاقستان) 3- اصلان بک گادويف (ازبکستان) و سارجيت (هند) 5- جي يان کيم (کره جنوبي) و زيمين دا چين (چين)

رده‌بندي تيمي مسابقات کشتي آزاد 2013 جوانان آسيا:

1- هند 68 امتياز

2- ايران 63 امتياز

3- قزاقستان 55 امتياز

4- ژاپن 41 امتياز

5- ازبکستان 41 امتياز

6- کره جنوبي 36 امتياز

7- قرقيزستان 30 امتياز

8- کره شمالي 24 امتياز

9- مغولستان 24 امتياز

10 – تاجيکستان 21 امتياز

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین