امروز: چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۱ Wednesday, 24 April 2024

اتلتیکو ۴-۰ رئال مادرید/ رئال تحقیر شد

اتلتیکو ۴-۰ رئال مادرید/ رئال تحقیر شد

اتلتیکو در یک نمایش کامل رئال را نابود کرد، این ششمین مسابقه ای است که رئال در داربی مادرید ناکام است.

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز ، در اولین بازی روز شنبه از هفته بیست و دوم لالیگا، تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم رفتند که در نهایت بار دیگر یاران سیمئونه توانستند در داربی مادرید به پیروزی برسند و کهکشانی ها را ناکام بگذارند. به این ترتیب بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان که در آن مسابقه رئال توانست اتلتیکو را ببرد، در شش مسابقه بعدی تیم آنچلوتی در رسیدن به برد مقابل حریف همشهری ناکام بوده است.

:

رئالی ها که در این دیدار چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند، خوشحال بودند که رونالدو بعد از پشت سر گذاشتن دو جلسه محرومیت دوباره به میدان می رود، اما جریان بازی از همان ابتدا، رئالی ها را ناامید کرد و در طول بازی نیز رونالدوی ناآماده نتوانست کمکی به تیمش بکند.

:

اولین اتفاق مهم بازی، مصدومیت کوکه در دقیقه دهم بود که باعث شد اتلتیکو یکی از بهترین هافبک های خود را از دست بدهد، گفته می شود او به دلیل مصدومیت همسترینگ سه تا چهار هفته قادر به بازی نخواهد بود. با این حال این شوک اولیه خللی در روند کار اتلتیکو ایجاد نکرد و یاران سیمئونه ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی، طوفانی کار را پیگیری می کردند. انها مزد بازی برتر خود را گرفتند.

:

ابتدا در دقیقه ۱۴، پاس رو به عقب مانژوکیپ با حضور به موقع تیاگو همراه شد، ضربه سر ضرب او راهی دروازه شد و اشتباه محض کاسیاس در دفع توپ باعث شد توپ از دستان وی عبور کند و اتلتیکو خیلی زود به گل اول برسد، فشار اتلتیکو بعد از این گل ادامه داشت و آنها به گل دوم نیز رسیدند و جالب اینکه سول نیگوئز بازیکن تعویضی، چند دقیقه بعد از حضورش در زمین گلزنی کرد.

:

حرکت رو به جلو و نفوذ در عمق دفاع حریف توسط سیکوئیرا با ضربه دیدنی نیگوئز همراه شد و توپ بعد از برخورد به تیر دروازه، در قعر دروازه رئال جا گرفت. در نیمه اول رئال اگرچه در ۱۰ دقیقه ابتدایی بیشتر صاحب توپ و میدان شد، ولی در ایجاد موقعیت کاملاً ناتوان بود و اتلتیکو تیم برتر مسابقه در نیمه اول بود.

:

اما داستان نیمه دوم نیز تغییر آنچنانی نسبت به نیمه اول نداشت، رئال در ابتدای این نیمه یک تعویض هجومی داشت و خسه جایگزین خدیرا شد اما این تعویض و حتی تعویضهای هجومی بعدی نیز دردی از رئال درمانده در این مسابقه دوا نکرد.

:

اتلتیکو در نیمه دوم بیشتر سعی کرد بازی را کنترل کند اما آنها باز هم به نسبت حریف متمول خود، بیشتر صاحب موقعیت گل شدند. در دقیقه ۶۷ گریزمان باز هم روی غفلت خط دفاعی رئال، اتلتیکو را به گل رساند، توپ با پاس نیگوئز به چند قدمی دروازه رسید و گریزمان زودتر از هموطنش واران ضربه را زد و اتلتیکو به گل سوم رسید.

:

رئال که دیگر توانی برای حمله هم نداشت، ناامیدانه بازی را پیگیری میکرد و اتلتیکو هم از ناتوانی رئال نهایت بهره را برد تا در دقیقه ۸۹ مانژوکیچ هم طعم شیرین گلزنی را در داربی تجربه کند و تیر آخر را بر پیکر بی جان رئال وارد کند، ضربه سر دیدنی او به قعر دروازه ای رفت که کاسیاس بی حرکت در آن ایستاده بود.

:

به این ترتیب اتلتیکو در شبی که بی نقص بود و مستحق این برد بود، برای ششمین بار در داربی مادرید رئال را ناکام گذاشت، رئال در این مسابقه تنها یک شوت درون چارچوب داشت ! و البته یک شوت هم به بیرون چارچوب داشت.

:

بعد از پیروزی رویایی در فینال لیگ قهرمانان، رئال در شش بازی بعدی در داربی مادرید، هرگز طعم پیروزی را نچشیده است. این برد رئال را ۵۴ امتیازی نگاه داشت، اتلتیکو ۵۰ امتیازی شد و پیروزی بارسا در این هفته می تواند اختلاف را در صدر جدول به یک امتیاز کاهش دهد.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین