امروز: پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۳ Thursday, 18 April 2024

انگیزه ضارب ٦دختر جهرمی در‌هاله‌‌ی ابهام

انگیزه ضارب ٦دختر جهرمی در‌هاله‌‌ی ابهام

روزنامه شهروند در گزارشي پيرامون حادثه شهر جهرم نوشت: از چندی پیش خبر حملات سریالی مردی مرموز به دختران جوان در جهرم پیچید که نشان می‌داد جوان چاقوکش پنج دختر دانشجو و یک زن خانه‌دار را از ناحیه پشت و پهلو هدف قرار داده و گریخته است.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، با توجه به مشابه بودن سرنوشت این دختران جوان، تیم ویژه‌ای از سوی پلیس امنیت جهرم تشکیل شد و مأموران توانستند پسر جوانی را که اهل روستایی در ١٠کیلومتری جهرم بود دستگیر کنند. «محمد» ٢٢ساله که پنجشنبه ٦ آذرماه به دام افتاد در بازجویی‌ها پذیرفت شش دختر را به خاطر انگیزه‌ای خاص هدف ضربات چاقو قرار داده است.
:
با این اعترافات و پایان وحشت‌آفرینی‌های مرد چاقوکش بین دختران جهرمی، امام جمعه جهرم با محکوم کردن اقدامات جوان مهاجم خواستار تعیین مجازات سنگین برای وی شد. به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جوانشیر کدخداپور ظهر دیروز در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران اظهار داشت: در زمانی که این حملات در جهرم رخ داد تمام عوامل امنیتی و انتظامی فارس وارد میدان شدند و جلسات شورای تأمین تشکیل و با امام‌جمعه شهرستان هماهنگی شد تا با بسیج کامل عوامل، شناسایی ضارب به سرعت انجام شود.
:
وی افزود: در مجموع شش مورد حمله با چاقو اتفاق افتاده بود که با فعالیت پلیسی و امنیتی و بررسی دوربین‌ها، خودروی عامل این کار شناسایی شد و با ارایه مستندات فرد ضارب به عمل خود اعتراف کرد. معاون استاندار فارس ادامه داد: در این زمینه هیچ انگیزه سیاسی و حزبی در کار نبوده و فرد ضارب هیچ ارتباطی با تشکل یا گروهی نداشته و از جایی حمایت نمی‌شده است. این فرد دارای مشکلات رفتاری بوده و پیش از این نیز جرایمی داشته است.
:
وی تصریح کرد: پدر این فرد از کارمندان یک نهاد انقلابی است اما این به موضوع هیچ ارتباطی ندارد و ضارب خود فردی مستقل، عاقل و بالغ بوده و کارمند اداره راه است و زمانی که پدر وی از اعمال او بااطلاع می‌شود همکاری لازم را برای دستگیری فرزندش انجام می‌دهد. معاون سیاسی- امنیتی استاندار فارس در مورد برخی شایعات مبنی بر بیان جملاتی از طرف فرد ضارب به بانوان و اعمال منافی عفت، نیز اظهار داشت: این فرد به صورت پنهانی و در زمانی که از کنار بانوان رد می‌شده اقدام به ضرب‌وجرح آنها می‌کرده که اگر شایعات صحت داشت افراد مضروب باید چهره وی را شناسایی می‌کردند.
:
کدخداپور افزود: در این قضایا همزمان مسمومیتی در دانشگاه جهرم پیش آمد که ارتباطی با این موضوع نداشت و عامل انتقال ویروس حضور فردی بیمار در عوامل آشپزخانه دانشگاه بوده و توطئه یا خرابکاری در این مسمومیت دخیل نبوده است. وی در مورد نحوه پاسخگویی مسئولان و اطلاع‌رسانی این حادثه بیان کرد: مسئولان رسیدگی‌کننده به مواردی از این‌دست حتی در مورد آبروی افراد مظنون یا مجرم باید احتیاط لازم را انجام دهند اما این‌که اخبار و تصاویر این واقعه از رسانه‌های بیگانه با اطلاعات نادرست پخش شود و اطلاع‌رسانی از کانال رسانه‌های رسمی صورت نگیرد پذیرفته نیست و کنجکاوی مردم را به سمت رسانه‌های بیگانه برمی‌انگیزد.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین