امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۷ Friday, 19 April 2024

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با بهار

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با بهار

 

یکی از اتفاق‌های برنامه‌های شبکه‌های مختلف تلویزیون در ویژه‌برنامه‌های تحویل سال، حضور تعداد قابل توجهی از هنرمندان پس از مدت‌ها یا برای نخستین‌بار روی آنتن بود؛ از جمله مهران مدیری که نه‌تنها پس از غیبتی 6 ساله در برنامه‌ای تلویزیونی حضور یافت، بلکه از پخش مجموعه‌ای از خودش در بهار 93 خبر داد.

 

 
به گزارش  سایت تحلیلی و خبری بینا نیوز  به نقل از  (ایسنا)، شبکه‌های مختلف صداوسیما امسال در حرکتی کاملا محسوس، میزبان خوانندگان، بازیگران و مجریانی بود که برخی از آنان مدت‌ها بود حضورشان در صفحه‌ی تلویزیون ممنوع شده بود یا حتا برخی از آنان – بویژه خوانندگان پاپ – تاکنون این فرصت را نیافته بودند که در چنین برنامه‌ای حضور یابند.

 

 
از جمله این چهره‌ها، مهران مدیری بود که پس از اختلاف نظر بر سر پخش سریال «قهوه تلخ» از تلویزیون جدا شد و به شبکه نمایش خانگی کوچ کرد. صداوسیما نیز در اقدامی واکنشی، هرگونه حضور او را حتا در قالب آگهی‌های تبلیغاتی در صداوسیما ممنوع کرده بود.

 

 
مدیری اما امسال مهمان ویژه‌برنامه شبکه 3 بود که خود او نیز در لحنی کنایی، از جمله‌هایی مانند «بعد از 6 سال غیبت، هول شده‌ام» استفاده کرد. در ادامه اما تصریح کرد: من در سال 93 و در همین ایام بهار به تلویزیون برمی‌گردم.

 

 
او با اشاره به سخنان مجری ویژه‌برنامه‌ی تحویل سال – احسان علیخانی – درباره‌ی اولین حضورش برای انجام یک کار حرفه‌ای در تلویزیون، اظهار کرد: اولین کار حرفه‌ای‌ام را در سال 1362 شروع کردم که امسال یعنی سال 93، به سی‌امین سال حرفه‌ای‌ام وارد شدم. سال 1369 هم به تلویزیون وارد شدم و سه‌ یا چهار سریال کار کردم که طنز نبودند.

 

 
این بازیگر و کارگردان در پاسخ به پرسش علیخانی مبنی بر این‌که آیا خودش را فرد طنازی می‌داند، با توجه به کارهایی که پیش از این ساخته است؟ گفت: آدم طناز و شوخی نیستم؛ جدی و درونگرا هستم و نوروز 72 هم برایم اتفاقی شد که در شبکه‌ی دو بر سر یک سریال مذهبی بودم. علی عمرانی – بازیگر – در آنجا پیشنهادی به من داد که با او کار کنیم، سپس در نوروز 72 با «ساعت خوش» که خیلی از هنرمندان طنز در آن معرفی شدند، کارمان را شروع کردیم.

 

 
وی همچنین اظهار کرد: علاقه‌ی اول من، کار جدی بوده و هست و خیلی اتفاقی به حوزه‌ی طنز آمدم. در عین حال، بین کارهای جدی و طنز نمی‌توانم یکی را انتخاب کنم.

 

 
او به کارهای جدی که پیش از این در آن‌ها حضور داشته است، اشاره و بیان کرد: سریال «قلب یخی» که یک کار تلخ بود، «پل چوبی» و چند کار سینمایی دیگر در شبکه‌ی نمایش خانگی، از دیگر کارهای جدی من هستند.

 

 
این کارگردان در بخش دیگری از این گفت‌وگو، در پاسخ به این پرسش که آیا مهران مدیری شکست خورده است؟ پاسخ داد: خیر؛ ولی این ماهیت آثار هنری در طول تاریخ است که عالی دارد، خوب دارد، متوسط و بد هم دارد؛ اما بد به معنای شکست نیست، حتی اگر در مقطعی هم بد باشد در یک مقطعی، شکست نیست.

 

 
وی با اشاره به این‌که در سال 93 به تلویزیون برمی‌گردد، درباره‌ی دلیل بازگشتش به تلویزیون، توضیح داد: زندگی‌ام و تمام کار مهم را در تلویزیون انجام داده‌ام و هیچ‌وقت نمی‌توانم برنگردم. شبکه‌ی نمایش خانگی نیز قابل مقایسه با تلویزیون نیست و من مخاطب 70 میلیونی را با مخاطب نهایتا، دو – سه میلیونی عوض کردم که این امر، در این سال‌ها آزارم داد. به علاوه، مردم به‌شدت به حال خوب و شاد بودن نیاز دارند و حالا دیگر وقتش است که برگردم.

 

 
مدیری این سخنان را درحالی بیان کرد که احتمالا مخاطبان از همان لحظه‌ی نخست حضور او بر صفحه‌ی تلویزیون، به این نکته پی برده بودند، اما مجری برنامه با اصرار، از حاضران در استودیو می‌خواست که واکنش مسرت‌آمیز خود را از شنیدن این خبر، نشان دهند.

 

 
او درباره‌ی تندیسی که از سوی مخاطبان به‌عنوان «بازیگر برتر» به او داده شد، گفت: این جایزه، باارزش‌ترین جایزه‌ای است که از سوی مردم گرفته‌ام و دست همه را به‌خاطر این اتفاق می‌بوسم.

 

 
پیش از مهران مدیری نیز رضا عطاران به‌عنوان «بازیگر برتر» از سوی مخاطبان معرفی شد و جلوی دوربین تلویزیون قرار گرفت. او از نخستین روزهای حضورش در تلویزیون و کارهایی که پیش از این برای تلویزیون کرده است، سخن گفت. سپس به حاشیه‌های اخیری که برای او پیش آمده بود، اشاره کرد.

 

 
انتهای پیام

 

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین