امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۶ Friday, 19 April 2024

ثبت تخلفات نوروزی با 6000 دوربین

ثبت تخلفات نوروزی با ۶۰۰۰ دوربین

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: برای تحقق این امر بیش از 1000 دوربین ثابت و 3 هزار دوربین سیار ثبت تخلفات رانندگی و همچنین بیش از 2 هزار دوربین نظارتی در سطح جاده‌ها و شهرها آماده‌سازی شده است تا با اندک متخلفان رانندگی برخورد کند.
:
به گزارش سایت خبری بینانیوز‌،‌ فرمانده نیروی انتظامی از آماده‌سازی بیش از 4 هزار دوربین ثبت تخلفات در طرح نوروزی پلیس راهور خبر داد و گفت: همچنین بیش از 200 دوربین نظارتی نیز در سطح شهرها و جاده‌ها برای برخورد با تخلفات رانندگی آماده‌سازی شده است.
:
به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 94 که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر، رییس سازمان راهداری، رییس سازمان میراث‌فرهنگی، رییس پلیس راهور ناجا و دیگر مسئولان دخیل در طرح ترافیکی پلیس برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار سایر نهادها و سازمان‌ها آمادگی دارد تا با حداکثر توان و بهره‌گیری از آخرین تجهیزات پلیسی و الکترونیکی طرح نوروز 94 را اجرا کند، گفت: با استفاده از پرسنل تلاشگر و خستگی‌ناپذیر ناجا، این طرح به صورت شبانه‌روزی از امروز آغاز و تا 15 فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
:
وی با بیان اینکه این طرح در 200 هزار کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی کشور اجرا خواهد شد، گفت: پلیس در این طرح امنیت و ایمنی بیش از 500 شهر کشور را تامین می‌کند.
:
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: برای تحقق این امر بیش از 1000 دوربین ثابت و 3 هزار دوربین سیار ثبت تخلفات رانندگی و همچنین بیش از 2 هزار دوربین نظارتی در سطح جاده‌ها و شهرها آماده‌سازی شده است تا با اندک متخلفان رانندگی برخورد کند.
:
اشتری با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی در خط مقدم ارائه خدمات نوروزی و با پشتیبانی سایر رده‌های انتظامی این نیرو آمادگی تامین ایمنی سفرهای نوروزی را برعهده خواهد داشت، بر ضرورت همکاری مردم و مسافران در کاهش حوادث رانندگی تاکید کرد و گفت: همکاری مردم و مسافران همچون سال‌های گذشته نقش بسزایی در کاهش حوادث و تلفات رانندگی خواهد داشت.
:
وی با بیان اینکه عوامل دیگری نیز در کنارعامل انسانی در بروز حوادث نقش دارند، افزود: اما احتیاط بیشتر راننده تاثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع تصادفات خواهد داشت.
:
به گفته فرمانده ناجا، یاد خداوند متعال، احتیاط در رانندگی، رعایت قوانین و مقررات ترافیکی و همکاری با پلیس چهارعاملی است که رعایت آن می‌تواند سفری ایمن را برای مسافران نوروزی رقم بزند.
:
اشتری با بیان اینکه خوشبختانه در چهار سال گذشته تلفات حوادث رانندگی با عزم و اراده همه دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک و همکاری خوب مردم کاهش یافت، گفت: امیدوارم در نوروز امسال هم تداوم روند کاهش تصادفات برگ زرینی بر افتخارات جمهوری اسلامی باشد که مهم‌ترین سرمایه این نظام همان اعتماد عمومی مردم به خادمشان در نیروی انتظامی و همه نهادهای مسئول است.
:
وی نوروز را فصل نوشدن و فصل خدمت دانست و افزود: آمیخته شدن ایام نوروز با ایام فاطمیه نشانی از خدمت مضاعف به مردم است، چراکه خدمت به انسانیت نیز آرزوی ام‌الائمه بود و اساس نبوت و امامت است.
:
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امروز خدمت به زائران و مسافران و تمام کسانی که قصد سیر و سیاحت و سفر را دارند با نیت قرب خداوند و حفظ جان و مال مردم ارزشی والا دارد و کمتر از عزاداری برای بی‌بی دو عالم نیست.
:
اشتری با بیان اینکه مسافرت میلیون‌ها نفر از هموطنانمان در راه‌ها و شهرهای کشور نیازمند عزمی جدی و تلاشی مضاعف است، گفت: رزمایش امروز نشان‌دهنده آمادگی همه سازمان‌ها و نهادهای مسئول در خدمت‌رسانی به مسافران و تامین ایمنی و امنیت آنهاست و آنچه که امروز شاهد آن هستیم گوشه کوچکی از توان نیم میلیون نفری است که به همین منظور ساماندهی شده است تا اقصی نقاط کشور و در دورترین جاده‌ها و شهرها در خدمت مردم باشد.
:
وی حضور پلیس را باعث دلگرمی و آرامش خاطر مسافران نوروزی دانست و افزود: دلیل اینکه استقبال مردم هر ساله از مسافرت‌های نوروزی بیشتر می‌شود، امنیت پایدار، خدمات سریع و به موقع در گستره کشورمان است.
:
به گفته فرمانده نیروی انتظامی امنیت امروز مردم کشورمان و آسوده خاطر سفر کردنشان نتیجه نثار خون شهدا، صبر و مقاومت ایثارگران و تلاش خادمان این مرز و بوم است.
:
سفرهای میلیونی در ایام نوروز، سندی بر امنیت پایدار است
اشتری ادامه داد: امروز ما به وجود چنین سربازان و خادمانی که در عرصه‌های تامین رفاه، خدمات و امنیت مردم فعالیت می‌کنند افتخار می‌کنیم و سفرهای میلیونی هموطنان در ایام نوروز نیز سندی است غیرقابل انکار در امنیت پایدار و آرامش عمومی مردم.
:
وی با تاکید بر اینکه خدمات و تلاش‌های دستگاه‌های مختلف نظیر راهداری، آتش‌نشانی، امداد و نجات، اورژانس،؛ امدادخودروها، پلیس، هلال‌احمر و… بر کسی پوشیده نیست، گفت: این افراد با ایثار و از خودگذشتگی و در حالی که دور از خانواده‌هایشان هستند، به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و به همین دلیل اجری عظیم نزد خداوند دارند و به فرموده مقام معظم رهبری خدمت به مردم یک افتخار است و این خدمت هرچه دشوارتر باشد، افتخار آن بیشتر و ثوابش والاتر خواهد بود.
:
به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی در ابتدای سخنانش با دورود به روح بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی و طول عمر کرد و به پیشگاه حضرت ولیعصر درود فرستاد.
:
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین