امروز: پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۳ Thursday, 18 April 2024

جزئیات سفر رئیس جمهور به آذربایجان

جزئیات سفر رئیس جمهور به آذربایجان

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه آن چیزی که آفت رسانه ها است سیاست زدگی است نه نقد گفت: خبرگزاری مهر جایگاه خود را در جغرافیایی رسانه ای کشور حفظ کرده است.
:
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، پرویز اسماعیلی در بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در بازدید از خبرگزاری مهر در گفتگو با خبرنگار این رسانه با اعلام این خبر که نیمه آذر ماه راه آهن اینچه برون که ایران، ترکمنستان و قزاقستان را به یکدیگر متصل می کند، افتتاح خواهد شد، گفت: به همین منظور رئیس جمهور آذرماه به ترکمنستان سفر خواهد کرد.
:
به گزارش مهر، اسماعیلی در پاسخ به این سوال که پیش از این گفته شده بود روسای دو کشور ترکمنستان و قزاقستان برای افتتاح این خط ریلی به ایران خواهند آمد گفت: در مورد فرآیند کار هنوز در حال مذاکره هستیم.
:
وی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور آذربایجان گفت: در پی دعوت رسمی علی اف از رئیس جمهور در حاشیه اجلاس دریای خزر این سفر شکل می‌گیرد و رئیس جمهور در سفری یک روزه فردا چهارشنبه عازم باکو خواهد شد.
:
وی ادامه داد: در طول سفر چند سند میان دو کشور امضا می شود و بخش مهمی از سفر اختصاص به ارتباط بخش خصوصی میان دو کشور دارد و این رویه ای است که دولت تقریبا در تمامی سفرهای خارجی خود در پیش گرفته است.
:
وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به سفر رئیس جمهور به آذربایجان جلسه فردای هیات دولت برگزار می شود گفت: جلسه هیات دولت این هفته برگزار خواهد شد.
:
وی در پاسخ به این سوال که شما در حوزه رسانه فعالیت داشته‌اید، فضای رسانه های کشور را در یک سال اخیر چطور ارزیابی می کنید گفت: بهترین تعریفی که می‌توان برای حیطه کار رسانه‌ای در کشور انجام داد تعبیر آزادی مطبوعات است که رئیس جمهور در جشنواره سال گذشته به کار برده است یعنی رسانه ها با توجه به چارچوب های قانون اساسی که میثاق ملی است بتواند آزادانه فعالیت رسانه ای خود را انجام دهد.
:
وی افزود: در عرصه کار حرفه‌ای طی سال گذشته ما بیشتر نگاهمان به مطبوعات و رسانه‌ها بوده است و در این عرصه تلاش کرده ایم ضعف های حرفه ای که در کار اطلاع رسانی داریم بپوشانیم و برگزاری نمایشگاه مطبوعات و همچنین جشنواره مطبوعات نیز می تواند در این زمینه به ما کمک کند و موجب تحرک صنفی رسانه ای شود.
:
اسماعیلی همچنین با اشاره به رویکرد خبرگزاری مهر در عرصه رسانه ای کشور گفت: خبرگزاری مهر جایگاه واقعی خود را در جغرافیای رسانه ای کشور پیدا کرده است و امیدواریم همواره نگاه اعتدالی خود را نسبت به انعکاس رویدادها با توجه به منافع ملی حفظ کند و وظیفه اصلی و ذاتی خود را نقد ضعف ها و مشکلات قرار دهد.
:
وی نقد را کار ویژه رسانه ها دانست و گفت: آن چیزی که آفت رسانه ها است سیاست بازی است، یعنی اینکه رسانه ابزاری شود نه برای بهبود وضعیت زندگی مردم بلکه برای تقویت یک بلوک و گروه سیاسی و همه رسانه ها مراقب باشند که در دام این سیاست زدگی نیفتند. با وجود جوانان فعال، خلاق و مبتکر می توانیم جامعه رسانه‌ای قوی داشته باشیم و اعتماد بیشتری نیز از مخاطبان بگیریم و سهم رسانه های بیگانه را از سبد اخبار مردم کمتر کنیم.
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین