امروز: چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۳ Wednesday, 24 April 2024

دلواپسان دوست دارند بازی ادامه پیدا کند

دلواپسان دوست دارند بازی ادامه پیدا کند

روزنامه ابتکار در شماره روز سه شنبه تیترهای طناب کشی در بهارستان و پرده آخر را انتخاب کرد.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، این روزنامه تیتر یک را به عنوان طناب کشی در بهارستان، اختصاص داد و نوشت: پاستور نشینان دولتی و مجلس نشینان بهارستان امروز برای پنجمین بار از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به منظور دادن رای اعتماد به یک وزیر پیشنهادی برای یک وزارتخانه دولت در صحن علنی مجلس حاضر می‌شوند. در شرایطی که به نظر می‌رسد بعضی از دلواپسان و منتقدان دولت دوست دارند این بازی باز هم ادامه پیدا کند و ماجرا به جلسه ششم و حتی بیشتر بکشد، دولت عزم خود را جزم کرده است که این بار برای وزیر پیشنهادی‌اش رای اعتماد بگیرد و صندلی وزارت تنها وزارتخانه بی‌وزیرش را تحویل دانش آشتیانی دهد.
:
روزنامه ابتکار با انعکاس موضوع پرده آخر!، نوشت: قطار مذاکرات هسته‌ای تنها شش روز به ایستگاه پایانی خود فاصله دارد و آنگونه که گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد احتمال دستیابی به توافق جامع در این مدت وجود دارد و اگر که این مهم هم میسر نشود؛ کلیات توافق آماده شده است و احیانا سند نهایی در وقت اضافه به امضا خواهد رسید. با این حال برخی منابع از حل نشدن اختلافات اساسی خبر می‌دهند و آینده مذاکرات را مبهم ارزیابی می‌کنند.
:
این روزنامه با برجسته کردن عنوان نیروهای مسلح در عرصه رزم سنگ تمام خواهند گذاشت، نوشت: هشتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح دیروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا، در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد. فرمانده کل قوا با اشاره به قابلیت‌های معنوی و توانایی‌های علمی و قدرت ابتکار و عزم راسخ نیروهای مسلح کشور در هشت سال دفاع مقدس، یادآور شدند: دنیا بر روی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حساب باز می‌کند و آن را جدی می‌گیرد، زیرا می‌داند که هر جا عرصه مسوولیت و رزم آوری باشد، نیروهای مسلح سنگ تمام خواهند گذاشت.
:
اصلاحات به دنبال تقویت نظام است، تیتر دیگر روزنامه ابتکار است. حجت الاسلام سید محمد خاتمی در دیدار اعضای شورای مرکزی فرهنگیان سیاست و فرهنگ را در ارتباط وثیق با یکدیگر دانست و با اشاره به آن چه جامعه از انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی می‌خواست، افزود: ما جمهوری اسلامی خواستیم، یک گام بالاتر از آنچه مشروطیت می‌خواست. رییس بنیاد باران گفت: اصلاحات اگر حرفی دارد برای این است که همین نظام تقویت شود و اگر خدای ناکرده انحرافی هست، اصلاح شود. دیگرانی می‌خواهند این نظام برافتد ما می‌گوییم این نظام باید باشد و البته باید اصلاحات لازم را بپذیرید، وگرنه بسیاری از مسایلی که گفته می‌شود این عین نظام است، خودش ضربه به نظام می‌زند.
:
این روزنامه با انتخاب موضوع نقدی: بسیج از مذاکرات هسته‌ای دفاع می‌کند، نوشت: سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته‌ای تا به حال عزت ایران را حفظ کرده است و انتظار داریم همین مسیر را ادامه دهد، افزود: هیات مذاکره کننده این روزها مواضع درستی را اعلام کرده است. توقع بسیج هم این است که آمریکا زورگویی و زیاده خواهی خود را کنار بگذارد. رسیدن به توافق خوب، عادلانه و بدون اجحاف حتما مقدور است ولی اگر قرار باشد اجحافی صورت گیرد بهتر است که این توافق بد انجام نشود.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین