امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۲ Saturday, 20 April 2024

رویانیان پاسخ کامبوزیا را داد: عباسی گفت باید بروی خندیدم!/ این هیات مدیره،هیات تخریب است!

محمد رویانیان که از اظهارات محمدجعفر کامبوزیا گزینه جانشینی خود ناراحت است همچنان تاکید دارد در نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولس شرکت نمی‌کند.   به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت به ایران در گفتگو با ایسنا، درباره سفر خود به روسیه و مذاکراتش...

محمد رویانیان که از اظهارات محمدجعفر کامبوزیا گزینه جانشینی خود ناراحت است همچنان تاکید دارد در نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولس شرکت نمی‌کند.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت به ایران در گفتگو با ایسنا، درباره سفر خود به روسیه و مذاکراتش با سران باشگاه روبین کازان، بحث کنار رفتنش از پرسپولیس و آینده خود در این باشگاه صحبت کرد.

 

* از سفر خود به کازان بگویید.

 

مسئولان باشگاه روبین کازان تقریبا از یک ماه پیش من و دایی را برای سفر به روسیه دعوت کرده بودند تا با آنها مذاکراتی داشته باشیم. از طرفی دو بازیکن ایرانی یعنی علیرضا حقیقی و سردار آزمون در این تیم بازی می کنند و در این سفر سری هم به آنها زدیم. واقعا استقبال خوبی از ما کردند. تمام مخارج این سفر را برای ما پرداخت کردند و حتی طوری برنامه ریزی کردند که مدیرعامل روبین کازان از سفر اتریش بازگردد. مدیرعامل این باشگاه هم مشتاقانه ما را به دفتر کار خود دعوت کرد و صحبت های خوبی با هم انجام دادیم.

 

* مثل اینکه برای برگزاری یک بازی دوستانه هم با این تیم به توافق رسیدید.

 

بله، قرار شد یک بازی دوستانه در تهران انجام دهیم و مقرر شد که علی دایی با توجه به برنامه های تیم ملی و جدول مسابقات لیگ، زمان مناسبی برای این بازی انتخاب کند و به باشگاه بگوید. تیم روبین کازان قصد داشت در ترکیه اردویی برگزار کند اما ما به آنها کیش را پیشنهاد دادیم و به احتمال زیاد آنها در کیش اردویی خواهند داشت. همچنین مسئولان این باشگاه پیراهن حقیقی و آزمون را به ما هدیه دادند. در واقع این اولین تعامل یک باشگاه روس با یک باشگاه آسیایی بود. البته قصد داشتیم زودتر به ایران بازگردیم اما به دلیل محدودیت پرواز این امر برای ما امکان پذیر نشد چرا که باید ابتدا به مسکو می رفتیم و سپس به تهران می آمدیم. حتی می خواستیم از ترکیه بازگردیم که نشد.

 

* به بحث کنار رفتن تان از مدیرعاملی پرسپولیس برسیم. زمانی که شما در ایران نبودید اتفاقاتی افتاد، آینده شما در باشگاه چگونه می شود؟

 

این موضوع دست من نیست بلکه در اختیار وزیر ورزش است. امیدوارم هر فردی که به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب می شود، من باز هم امکان خدمت به پرسپولیس را داشته باشم. با این وجود در این چند روز مصاحبه هایی انجام شد و حرف هایی از سوی برخی افراد مطرح شد که برای من خیلی سنگین و تلخ بود و تا الان نخواسته ام به آنها جواب بدهم. چند هفته پیش وزیر ورزش من را خواست و در جلسه ای به طور کاملا دوستانه به من گفت که می خواهیم فرد دیگری را به جای شما بیاوریم. من هم به راحتی قبول کردم.

 

* تعدادی از هواداران و پیشکسوتان هم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

 

اولا جا دارد همین جا از همه هواداران و اصحاب رسانه که به فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بودند، تشکر و عذرخواهی کنم که نتوانستم در جمع آنها حضور پیدا کنم. به هر حال من سردار این مملکت هستم و نمی توانم در تجمعی که به طور قانونی مجوز ندارد حضور داشته باشم. من پلیس کشورم و وظیفه ام حفظ امنیت و نظم در هر جایی است. بنابراین نمی توانستم به میان هواداران بیایم.

 

* در این چند روز از سوی کامبوزیا،‌ گزینه جدید مدیرعاملی انتقاداتی به عملکرد شما وارد شد.

 

من یک سال و نیم در پرسپولیس بودم، برنامه های مختلفی را برای پیشرفت باشگاه دنبال کردیم و هدف اصلی خود را روی ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه باشگاه گذاشتیم، اما آن آقایی که می گوید اگر کار زیرساختی کرده اید، پس چرا بدهی دارید، اولا باید بداند که این بدهی ها مربوط به سال های گذشته است نه دوران مدیریت بنده. ثانیا کسی که اینگونه صحبت می کند اطلاع ندارد که کار اقتصادی یعنی چه و ثالثا اصلا نمی داند که کار اقتصادی و زیرساختی زمان بر است و در عرض یکی دو سال نتیجه نمی دهد. همانطور که گفتم از بعضی حرف های سبک خیلی ناراحت شدم و به موقع پاسخ آنها را خواهم داد.

 

* جلسه هیات مدیره باشگاه شنبه در وزارت ورزش برگزار می شود. در این جلسه شرکت می کنید؟

 

خیر، من قصد شرکت در این جلسه را ندارم. به ترکیب جدید هیات مدیره نقد و در واقع اعتراض دارم. هیات مدیره باید افرادی داشته باشد که باتجربه و دارای دانش و بینش خوب در زمینه اقتصادی باشند. در زمینه های ورزشی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کار کرده باشند و دلسوز باشند. نه اینکه افرادی را بیاوریم که این عضو هیات مدیره آن یکی را بکوبد و برعکس. این دیگر هیات مدیره نیست بلکه هیات تخریب است!

 

* با همه این شرایط علاقه دارید که مدیرعامل پرسپولیس بمانید؟

 

همان روزی که عباسی به من گفت باید بروی من خندیدم و گفتم که هر کس را می خواهید جای من بیاورید. من به وزیر توصیه می کنم که خودش در این زمینه تصمیم گیری کند. من هم در هر شرایطی به پرسپولیس کمک می کنم. حتی اگر مدیرعامل بعدی من را از پرسپولیس بیرون کند از جایی به این تیم کمک می کنم که کسی متوجه نشود.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین