امروز: پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۷ Thursday, 18 April 2024

سردار جعفری: مردم ادعای مخالفت امام با شعار مرگ بر آمریکا را باور نمی کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افرادی که در مسیر ایجاد انحراف در بیانات امام راحل هستند و ادعا می کنند که حضرت امام موافق تعطیلی شعار مرگ بر آمریکا بودند گفت: مردم دست آنها را خوانده اند و فریب فضاسازی های آنان را به نفع دشمن...

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افرادی که در مسیر ایجاد انحراف در بیانات امام راحل هستند و ادعا می کنند که حضرت امام موافق تعطیلی شعار مرگ بر آمریکا بودند گفت: مردم دست آنها را خوانده اند و فریب فضاسازی های آنان را به نفع دشمن نخواهند خورد و بعد از فتنه سال 88 دیگر حنای آن ها برای مردم رنگی ندارد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از مهر، سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان که در محل یگان عملیاتی تیپ بسیج پایه سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد؛ با گرامیداشت سالروز سفر رهبری به این خطه، بیان کرد: ما به عشق رهبری و انگیزه الهی برای دفاع از میهن و اهداف بلند انقلاب، لباس سپاه و بسیج بر تن کرده تا در همه صحنه های دفاعی از نظام و انقلاب صیانت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز عزت و اقتدار ملت ایران زبانزد خاص و عام است، این موفقیت را حاصل تداوم راه شهدا و مقاومت و پایداری ملت در برابر هجمه های مختلف دشمنان بیان کرد.

سردار جعفری، با بیان اینکه همه مردم دنیا چشم به مبارزه ملت ایران در مسیر بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب دوخته اند، اظهار داشت: مبارزه ملت ایران در زیر سایه ولایت و منطبق بر قوانین الهی به حمدالله همیشه پیروز بوده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما امروز در اوج خود قرار دارد، بیان کرد: با وجود تمام دشمنی های اسلام ستیزان و در رأس آنها اسرائیل غاصب، ولی ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه بر تارک جهان می درخشد و پیام خود را جهان صادر کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مقابله با ظلم، ستم، نظام سلطه و استکباران جهان و مهم تر از همه پیاده سازی ارزش های اسلامی و ولایی در جامعه و معرفی آن به جهانیان مهم ترین پیام ماست.

وی با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی ما، ماهیت استکبار را تهدید می کند، اظهار داشت: قطعا دشمن در مقابل این حرکت سکوت نخواهد کرد چراکه احساس خطر شدید می کند ولی ما همچنان باید به راه ارزشی و الهی خود ادامه دهیم.

سردار جعفری به ناکامی توطئه نظامی علیه سوریه نیز اشاره کرد و در خصوص دلیل این ناکامی توضیح داد: آنان به خوبی می دانند که ایران اسلامی کشور سوریه را حمایت مادی، معنوی و فکری می کند و پیروزی نهایی هم خواه، ناخواه به نام ایران ثبت می شود.

وی با اشاره به انقلاب های صورت گرفته در سال های اخیر در کشورهای عربی که به تأسی از انقلاب اسلامی صورت گرفته، نداشتن رهبری را از دلایل عدم موفقیت این انقلاب ها بیان کرد.

سردار جعفری همچنین با اشاره به اهمیت سخنان رهبری و رهنمودهای ایشان و همچنین سفر پرخیر و برکت ایشان به خطه خراسان شمالی، فهم، درک و عمل به منویات ایشان را وظیفه مهم جامعه بیان کرد و افزود: شکر این نعمت ها حضور به موقع در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی برای تحقق اهداف نظام و انقلاب است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در خصوص بحث مذاکره ایران با آمریکا و سخنان رهبری در این خصوص اظهار داشت: بیان سخن “نرمش قهرمانانه” از سوی رهبری باعث تعبیرهای مختلفی از سوی دشمنان شد که در اصل مفهوم این سخن از “نرمش” این است که ما اهل خصومت و دشمنی نیستم و “قهرمانانه” نیز یعنی فرصتی به دشمن بدهیم که بتواند اصول و ارزشهای ما را بشناسد و با مقایسه با راه انحرافی خود به حقانیت ما پی ببرد.

سردار حسینعلی یوسفعلیزاده، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج، گفت: بیش از 295 هزار نفر عضو بسیج هستند که این تعداد شامل 38 درصد جمعیت استان خراسان شمالی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افرادی که در مسیر ایجاد انحراف در بیانات امام راحل هستند و ادعا می کنند که حضرت امام موافق تعطیلی شعار مرگ بر آمریکا بودند گفت: مردم دست آنها را خوانده اند و فریب فضاسازی های آنان را به نفع دشمن نخواهند خورد و بعد از فتنه سال 88 دیگر حنای آن ها برای مردم رنگی ندارد و بدانند که مردم انقلاب ما محکم تر از این حرف ها هستند و حاضر نیستند ایستادگی روی ارزش ها و اصول انقلاب خود را که حاصل خون شهیدان است را از دست بدهند.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین