امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۲ Friday, 19 April 2024

سردار نقدی: دشمن نسبت به مداحان حساسیت دارد

سردار نقدی: دشمن نسبت به مداحان حساسیت دارد

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حساسیت‌های شدیدی که دشمن روی مداحان و هیأت‌های مذهبی دارد و این روزها نیز برخی از نمونه‌های آن را دیدیم و شنیدیم، نشان‌دهنده اهمیت این جمعیت است.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا ، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه نشست هم‌اندیشی نخبگان ستایشگری اهل بیت(ع)، در جمع خبرنگاران گفت: باید از وجود مداحان اهل‌بیت، برای پیشبرد انقلاب بهره بگیریم و تلاش‌های ارزشمند این قشر از جامعه را که در انتقال ارزش‌ها به نسل بعد مؤثر بودند، تقدیر کنیم.

 

وی، وحدت را مهم‌ترین نیاز جهان اسلام دانست و افزود: آمریکا و صهیونیسم منشاء اختلاف هستند و نشانه آن این است که چه کسانی که به اسم اهل سنت به شیعیان توهین می‌کنند و چه کسانی که به اسم شیعه به اهل سنت توهین می‌کنند، هر دو در آمریکا و انگلیس ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی دارند و توسط یک سرویس جاسوسی حمایت می‌شوند و پول دریافت می‌کنند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در شبه ‌قاره هند نیز همین کار را کردند؛ گاو را می‌کشتند و سر محله هندوها می‌گذاشتند. آنها قرآن را آلوده می‌کردند و در محله مسلمانان قرار می‌دادند تا اختلاف و جنگ به وجود آورند.

 

نقدی افزود: امروز امت اسلام به بیداری رسیده و اهل سنت به اهانت‌هایی که آن‌ها به نام شیعیان می‌کنند، باور ندارند و می‌دانند که اینان شیعیان واقعی نیستند.

 

وی در ادامه درباره نقش مداحان در انتقال فرهنگ عاشورا گفت: مداحان در کنار روحانیون، ستون فقرات و یکی از ارکان انتقال فرهنگ عاشورا به مردم هستند. آنها کسانی هستند که کار «زینبی» انجام داده‌ و پیام عاشورا را انتقال داده‌اند.

 

به گزارش ایسنا، رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در سخنرانی خود در این نشست گفت: مساله وحدت امروز مهم‌ترین نیاز جهان اسلام است و کسانی که خود را دلسوز نشان می‌دهند، دایه مهربان‌تر از مادر نباشند.

 

وی افزود: پدر همه امت، امیرالمومنین(ع) است و صحنه‌هایی را که ما می‌شنویم، او دیده اما برای حفظ وحدت صبر کرده است و شیعه نیز باید از ایشان پیروی کند. روش و رفتار امامان ما با اهل سنت افراطی نبوده، همچنان که آن‌ها هم پای درس امامان ما می‌نشستند. ما حجت‌های زیادی برای درستی راه خود داریم؛ یکی از آن‌ها این است که در هیچ زمانی در طول تاریخ، اهل سنت نام یک مرجع تقلید شیعی را بالا نبرده بودند و در رکاب او جان نداده بودند.

 

نقدی خاطرنشان کرد: امروز در گوشه گوشه دنیا اهل سنت به یک مرجع تقلید شیعی افتخار می‌کنند، در کشور خودمان بسیاری از آن‌ها به فرمان او به میدان آمدند و شهید شدند و این پیروزی بزرگ برای شیعه در سایه وحدت حاصل شد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اظهار کرد: دشمن اسلام، صهیونیست‌ها و آمریکا هستند و باید ببینیم آن‌ها از چه مرامی حمایت می‌کنند؟ اینان کسانی هستند که تکفیری‌ها را حمایت می‌کنند و آموزش و اسلحه می‌دهند. امروز آمریکا حق اهل‌بیت را غصب کرده است. مگر جز این است که منصب ولایت همه بشر و عالم مخصوص امام زمان(عج) است؟ به جز آمریکا چه کسی ادعای رهبری دنیا را دارد؟

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روند پیشرفت علمی ایران اشاره و اظهار کرد: ایران دارای رشد 11 برابری متوسط رشد علمی دنیا هستیم و آمریکا برای مقابله با پیشرفت‌های علمی ما اقدام به فریب، جذب نخبگان و فراری دادن مغزها کرده است. یک‌چهارم از یک میلیون ایرانی تبار که در آمریکا هستند، دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری هستند، اما خدا به مملکت اهل بیت برکت داده است و هر چقدر آن‌ها بروند باز عده‌ای ایستاده‌اند و اختراعات و پیشرفت‌های علمی را رقم می‌زنند.

 

نقدی اضافه کرد: دستگیری و ایجاد مزاحمت برای دانشمندان ایرانی خارج از کشور، نفوذ و خرابکاری در مراکز پژوهشی ایران، جاسوسی علمی و فریب‌کاری در مسیر علمی ایران، آشفته کردن فضای دانشگاه‌ها و همکاری در کشتار دانشمندان ایرانی از جمله این موارد است. جنگ‌طلبی آمریکا فقط علیه ایران نبوده است و حکومت آمریکا در مسائل بین‌المللی خود را کاملاً فراقانونی می‌داند. 170 زندان در دنیا دارد که انسان‌ها را می‌دزدد و برای شکنجه به آنجا می‌برد که یکی از آن‌ها گوانتانامو است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان صحبت‌های خود، راه‌حل مواجهه با آمریکا را استحکام ساخت درونی نظام عنوان کرد.

 

انتهای پیام

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین