امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۰ Saturday, 20 April 2024

سعید مرتضوی: مديريتم باعث خیر و برکت شد!

سعید مرتضوی: مديريتم باعث خیر و برکت شد!

سعید مرتضوی با تاکید بر این که هیچ تخلفی در بحث سازمان تامین اجتماعی از طرف من وجود ندارد اظهار کرد: تمام اقدامات انجام گرفته شده در سازمان تامین اجتماعی بر مبنای قانون و بر اساس مصوبات هیات امنا و هیات مدیره این سازمان بوده است.

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز ، سعید مرتضوی عصر جمعه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده قضایی خود خاطرنشان کرد: در رابطه با پرونده سازمان تامین اجتماعی، مدیرانی که در سازمان هستند می‌دانند که کوچک‌ترین تخلفی در زمان مدیریت من نبوده است جز این که در یک سال و نیم دوران حضور خود هرچه توانسته‌ایم منابع مالی سازمان را یا اضافه کرده‌ایم یا مصوباتی مطرح کرده‌ایم که امروز خیر و برکات آن عاید سازمان تامین اجتماعی می‌شود.
:
او با بیان این که طرح موضوع واگذاری 137 شرکت از طرف سازمان تامین اجتماعی به بابک زنجانی موضوعی کذب است افزود: یک سری شایعات و مطالبی از جمله این که 137 شرکت از طرف سازمان تامین اجتماعی به بابک زنجانی داده شده است مطرح می‌شود که این موضوعات فقط برای تبلیغات و کذب است و نوعی جنگ روانی محسوب می‌شود.
:
مرتضوی با اشاره به دستگیری بابک زنجانی خاطرنشان کرد: اکنون که بابک زنجانی را گرفته‌اند، خود متوجه شده‌اند که حتی یک چوب کبریت از تامین اجتماعی پیش من نبوده است. وی با اشاره به پرونده بابک زنجانی اظهار کرد: در مدتی که بابک زنجانی در بازداشت بوده است فقط درباره مسائل نفتی و مسائل مربوط به وزارت نفت از وی سوال شده و هیچ بحثی از سازمان تامین اجتماعی مطرح نشده است و هیچ مالی از تامین اجتماعی نیز پیش او نبوده تا بخواهند آن‌ها را از وی اعاده کنند.
:
او با اشاره به تغییر بازپرس پرونده‌اش اشاره کرد: برای رسیدگی به پرونده من هفتم ماه گذشته زمانی تعیین کرده بودند که به علت تغییر بازپرس و این که بازپرس اعلام کرده بود که پاسخ استعلامات مطرح شده هنوز نیامده و تاکنون تمام پرونده را مطالعه نکرده است، زمان رسیدگی به پرونده تجدید شد.
:
مرتضوی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌اش و حجم این پرونده با بیان این که پرونده من حجمی ندارد چون خلافی در آن وجود ندارد اظهار کرد: یک سری مسائل مربوط به پرونده من در رابطه با بودجه غیر شمول است که این بودجه در همه سازمان‌ها و نهادها وجود دارد و قانون‌گذار نیز از طریق هیات امنا یا مجلس شورای اسلامی در این باره چارچوب‌ها و مصداق را تعیین کرده‌اند. وزیر یا رییس سازمان می‌تواند بر اساس مصوبه‌ای که در اختیار دارد از این بودجه در موارد مورد نظر هزینه کند.
:
وی با اشاره به انتشار اسامی برخی افراد از سوی رسانه‌ها در رابطه با دریافت مبالغی از بودجه غیر شمول اظهار کرد: در بازه‌ای برخی رسانه‌ها اسامی‌ مطرح کردند که طی آن برخی افراد از بودجه غیر شمول پاداش گرفته‌اند. این در حالی است که موارد مصرف غیر شمول مواردی مانند افراد بیمار و خانواده‌های بی‌بضاعت و بی‌سرپرست است که در سفرهای استانی دولت مدیران از وجوه در اختیار خود مبالغی به آن‌ها پرداخت کرده‌اند.
:
او با تاکید بر این که این رسانه‌ها از روی اغراض سیاسی نام افراد را منتشر کرده‌اند، افزود: اخیرا نیز مشاهده کردیم که در چند هفته گذشته در سازمان تامین اجتماعی سوء استفاده مالی صورت گرفته است و عده‌ی کثیری بازداشت شده‌اند. وی با تاکید بر این که در هر جهت هر اقدامی را که انجام داده‌ایم در چارچوب قانون بوده است اظهار کرد: هیچ تخلفی از طرف من در بحث تامین اجتماعی وجود ندارد و من تمام اقدامات را بر مبنای قانون و مصوبات قانونی و مصوبات هیات امنا و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی انجام داده‌ام.

:

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین