امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰ Saturday, 20 April 2024

صادرات پهپاد توسط نیروی هوافضای سپاه

صادرات پهپاد توسط نیروی هوافضای سپاه

سردار حاجی‌زاده درخصوص تولید هواپیماهای بدون سرنشین گفت: نیروی هوافضای سپاه در ساخت و تولید پهپاد‌ها کاملاً به خودکفایی رسیده و تکنولوژی ساخت پهپاد و حتی محصولات خود را به سایر کشور‌ها نیز صادر کرده است.
:
به گزارش سایت خبری بینانیوز‌، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در زمینه‌ صنایع موشکی به مرحله‌ای رسیده که قادر است انواع موشک‌های کوتاه‌برد و میان‌برد را به‌صورت انبوه تولید کند.
:
به گزارش مهر، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، صبح امروز در جمع فارغ‌التحصیل آموزشگاه شهید مدرس نیروی زمینی سپاه، ضمن تبریک ایام دهه فجر، انقلاب اسلامی را ثمره تقدیم ده‌ها هزار شهید دانست و اظهارداشت: پیروزی انقلاب، دستاوردهایی برای جمهوری اسلامی ایران، منطقه و جهان اسلام داشت و این پیروزی، امنیت‌ در حوزه‌های مختلف را به ارمغان آورد.
:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حوزه امنیت، به بیان و تعریف انواع امنیت دفاعی پرداخت و امنیت را به دو دسته امنیت وارداتی و امنیت بومی و داخلی تقسیم‌بندی کرد.
:
وی در ادامه، ایران را دارای امنیت بومی و داخلی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و توان دفاعی در زمینه‌های نظامی و خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی به امنیت داخلی و بومی دست یافته است؛ در حالیکه قبل از پیروزی انقلاب در زمینه‌ هوایی، زمینی و دریایی کاملاً وابسته به کشورهای غربی و آمریکا بودیم.
:
حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: کشورهایی مانند عراق، سوریه، افغانستان، و تمامی کشورهای عربی از امنیت داخلی و بومی برخوردار نبوده و در راستای ایجاد امنیت، نیازمند خرید تجهیزات دفاعی هستند.
:
وی در ادامه افزود: امروز به فضل الهی همه تجهیزات دفاعی ما داخلی بوده و توسط جوانان کشورمان تولید می‌شود.
:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: توانمندی کشور ما در تولید تجهیزات نظامی و دفاعی به جایی رسیده که این توانمندی را به کشورهای دوست و همسایه از قبیل عراق، سوریه، حزب‌الله لبنان صادر می‌کنیم.
:
سردار حاجی‌زاده افزود: ایران با صدور تکنولوژی ساخت موشک و سایر تجهیزات به کشورهایی مثل سوریه، عراق، فلسطین و حزب‌الله لبنان کمک کرد تا آن‌ها توانستند مقابل رژیم صهیونیستی، داعش و سایر گروهک‌های تکفیری بایستند و آن‌ها را زمین‌گیر کنند.
:
وی در ادامه فرمانده نیروی هوافضای سپاه به فرهنگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آن چیزی که تا امروز توسعه پیدا کرده و دستاوردهای زیادی را به ارمغان آورده، همین فرهنگ انقلاب اسلامی و فرهنگ جهادی بوده است.
:
سردار حاجی‌زاده به داشتن پشتوانه قوی در مذاکرات اشاره کرد و افزود: در مذاکرات باید به داشته‌های خود که با تلاش و کوشش همین جوانان به‌دست آمده توجه کنیم و آن‌ها را پشتوانه خود بدانیم و از موضع عجز و ناتوانی نباید بر سر میز مذاکره بنشینیم.
:
وی در بخش دیگری از سخنان خود به خودباوری اشاره‌ کرد و گفت: ما تاکنون هرچه به‌دست آورده‌ایم ثمره مقاومت، ایستادگی و عزتی بوده است که توسط این انقلاب به‌دست آمده است.
:
سردار حاجی‌زاده در ادامه در پاسخ به سئوالی پیرامون تجهیزات تولیدی نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در زمینه‌ صنایع موشکی به مرحله‌ای رسیده که قادر است انواع موشک‌های کوتاه‌برد و میان‌برد را به‌صورت انبوه تولید کند.
:
وی در زمینه تولید موشک‌های زمین به هوا و پدافندی، این نکته را یادآور شد که ما در زمینه راداری و شناسایی کاملاً به مرحله خودکفایی رسیده‌ایم و قادریم دشمنان را در آسمان تا دور‌ترین نقطه، شناسایی و مورد هدف قرا دهیم و از نمونه‌های بارز آن، سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین «هرمس» رژیم صهیونیستی بود.
:
سردار حاجی‌زاده درخصوص تولید هواپیماهای بدون سرنشین گفت: نیروی هوافضای سپاه در ساخت و تولید پهپاد‌ها کاملاً به خودکفایی رسیده و تکنولوژی ساخت پهپاد و حتی محصولات خود را به سایر کشور‌ها نیز صادر کرده است.
:
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین