امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳ Saturday, 20 April 2024

علی دایی رضایت داد، مایلی‌کهن آزاد می شود

علی دایی رضایت داد، مایلی‌کهن آزاد می شود

محمد مایلی‌کهن با رضایت علی دایی از زندان آزاد خواهد شد. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال که به دلیل اظهاراتش علیه علی دایی و با شکایت او به زندان محکوم شده بود. از دیروز برای گذراندن دوران محکومیتش راهی زندان شده بود، با رضایت علی دایی از زندان آزاد خواهد شد.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ،‌ علی دایی با انتشار متنی اعلام کرد که از محمد مایلی کهن گذشت کرده است. در این متن آمده است:
:
«به نام آن که اگر حکم کند همه محکومیم
خداوند نبخشد بنده‌ای را که از سختی و گرفتاری دیگران خشنود باشد.
:
آنچه در روزهای اخیر رقم خورد محصول اتفاقات و رفتار و گفتارهایی بود که مدتها تکرار می‌شد و من را در جایگاه مجرم می‌نشاندند و هر آنچه بر زبانشان می‌آمد نثار من و خانواده ام می کردند بی آنکه دلیل خصومت شان را بدانم. مرا مغرور می خواندند بی آنکه کسی از آنها بپرسد ولو اگر علی دایی مغرور باشد چه ارتباطی به شما دارد؟
در روزهایی که بدترین نسبت ها را به من و خانواده ام می دادند و همه سکوت کرده بودند چه می شد کرد جز اینکه دست به دامان قانون شوم؟قانونی که قبلا هم رای خود را در این باره صادر کرده و من از حقم گذشته بودم.
:
این بار روند پرونده به سمتی منتهی شد که مجازات فرد مقصر فقط مجازات خود او نبود.رفتن به حبس یک نفر، خیلی ها و به خصوص خانواده اش را مکدر می کند و قسم می خورم بارها و بارها به این مسائل فکر کردم اما وقتی متولی امامزاده حرمت امامزاده نگه ندارد و کسی که قانون او را محکوم کرده از کرده اش پشیمان نیست تکلیف طرف مقابل چه باید باشد؟
:
طی روزهای اخیر بزرگان بسیاری با من تماس گرفتند و البته همه دوستان به تنها سئوال من پاسخ قانع کننده ندادند.پرسیدم به خانواده شما توهین شود چه می کنید و هیچکدام نتواستند خودشان را جای من قرار دهند.
:
امروز اما نه به اصرار کسی که پس از مشورت با خانواده ام تصمیم گرفتم از آنچه قانون حق من دانسته بگذرم زیرا راضی نیستم حتی لحظه ای غصه نوه ای را ببینم که چشم انتظار پدربزرگش است. منی که در دفاع از حیثیت خانواده ام پا به دادگاه گذاشته ام امروز برای رفع تکدر خانواده ای که در ماجرای ما هیچ قصوری نداشته اما عضوی از خود را گرفتار می بیند از حقم گذشتم و امیدوارم خداوند از گناهان همه ما بگذرد.
:
نظر آنهایی که طی روزهای اخیر چه در تماس مستقیم با من و چه در جراید در این باره اظهاراتی داشتند قطعا محترم است هر چند به نظر می رسد فضایی برای برخی موج سواران همیشگی فراهم شده بود تا موج سواری کنند.کسانی که جهل به موضوع دارند یا خود را به جهالت زده اند و خداوند متعال در سوره فرقان فرموده اند إِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا بندگان خدای رحمان کسانی ‏اند که هنگامی که جاهلان آنها را مخاطب سازند به آنها سلام می‏گویند.
:
قاعده شاگرد استادی را من بهتر از خیلی از آنها بلدم و کاش قاعده استاد شاگردی هم در جامعه ما رعایت شود تا هیچگاه ماجراهایی اینگونه رقم نخورد. به امید آن که روزی برسد که مرور خاطره هایمان گل لبخند را بر لبان بنشاند نه اینکه در فضایی پر از کینه و عداوت ، سعی کنیم برای رسیدن به منافع خود ، روزهای خوبمان را هم فراموش کنیم. وَ لا تَستَوِی الحَْسنَةُ وَ لا السیِّئَةُ ادْفَعْ بِالَّتی هِیَ أَحْسنُ. هرگز نیکی و بدی یکسان نیست ، بدی را با نیکی دفع کن.(سوره فصلت آیه 14)

./.

۱ دیدگاه برای این خبر ثبت شده است.

  1. دو قوم بلای جان این مردم شده اند. فوتبالیست ها که کالای کاملا وارادتی هستند و مداح ها که الگوی وطنی صرف هستند. باید دادگاه ویژه برای این دو قوم که هم ثروت دارند و هم مقبولیت تشکیل داد تا دامنه معروفیت خود را به دادگاه ها و رسانه ها نکشند. دادگاه ها تضمین بگیرند اگر رفتند زندان از آزادی تا پایان دوره محکومیت خبری نیست. آیا ترویج این جمله که به من دستبند بزنید ساختارشکنی از مجازات زندان نیست؟ دادگاه ها با چند میلیون پرونده مفتوح چگونه فرصت می کنند این موردهای روزمره فوتبال را بررسی و برای آن صدور احکام بکنند! کیست که نداند رشد سرطانی هر چیز مهلک است بخصوص اگر از نوع حرفه ای باشد. فوتبال ایران دیگر رنک(rank) نیست، رنگ است. مردم مردم بازی هیهات از این بازی!

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین