امروز: پنج شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴ Thursday, 25 April 2024

فخیم‌زاده همزمان ناصر پاپتی و پلیس می‌شود

فخیم‌زاده همزمان ناصر پاپتی و پلیس می‌شود

جدیدترین ساخته‌ی مهدی فخیم‌زاده با عنوان «قورباغه و قناری‌» ظهر امروز – سه شنبه – در لوکیشینی واقع در جاده مخصوص کرج کلید خورد و خود فخیم‌زاده تنها بازیگری بود که مقابل دوربین رفت.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا ، در نخستین پلان‌ها از سریال «قورباغه و قناری‌»، کاراکتر سرهنگ نصراللهی که نقش آن را مهدی فخیم‌زاده ایفا می‌کند، مقابل دوربین رفت.

 

مهدی فخیم‌زاده در سریال پلیسی «قورباغه و قناری» علاوه بر کارگردانی این مجموعه، ایفاگر دو نقش متفاوت از جمله «سرهنگ نصراللهی» و «ناصر پاپتی» است.

 

مهدی فخیم‌زاده پیش از این چند سریال پلیسی به نام‌های «خواب و بیدار»، «حس سوم»، «بی‌صدا فریاد کن» و «ساختمان 85» را برای تلویزیون ساخته است.

 

سردار منتظر‌المهدی – معاون اجتماعی ناجا – نیز با حضور در لوکیشن سریال فخیم‌زاده در جریان ساخت این مجموعه قرار گرفت و از بخش‌های مختلف لوکیشن این سریال بازدید کرد.

 

پخش «قورباغه و قناری‌»؛‌ نوروز یا هفته نیروی انتظامی

مهدی فخیم‌زاده در مصاحبه‌ای در پشت صحنه سریال «قورباغه و قناری‌» در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا قرار است در این سریال تصویر متفاوتی از شخصیت پلیس نسبت به سریال‌های پلیسی قبلی دیده شود؟ گفت: «قورباغه و قناری‌» همان‌طور که از اسم آن پیداست، سریالی متفاوت است و از عنوانِ آن متوجه می‌شوید که با بقیه سریال‌هایی که تاکنون ساخته شده است، فرق دارد.

 

وی در ادامه گفت: این سریال جدی است اما لحنی طنز دارد و به نوعی طنز موقعیت در آن وجود دارد. ما در این سریال جدی بازی می‌کنیم اما موقعیت‌هایی به وجود می‌آید که طنز است.

 

وی همچنین اعلام کرد: این سریال با وجود اینکه موقعیت‌های طنز دارد صحنه‌های اکشن زیادی هم دارد.

 

مهدی فخیم‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه سریال «قورباغه و قناری‌» موقعیتی طنز دارد، گفت: به شبکه یک سیما پیشنهاد کرده‌ایم این سریال به خاطر موقعیت طنزی که دارد می‌تواند ایام نوروز از تلویزیون پخش شود در نتیجه این سریال هنوز قطعی نشده است که برای پخش نوروزی آماده شود، اما با توجه به اینکه دو شخصیت اصلی این سریال پلیس است می‌تواند هفته نیروی انتظامی نیز از تلویزیون پخش شود.

 

فخیم‌زاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو اعلام کرد: سریال «قورباغه و قناری‌» برای 10 تا 12 قسمت تولید خواهد شد و قصه آن بیش از این کشش ندارد.

 

***

 

سردار سعید منتظرالمهدی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا در این سریال قرار است تصویر متفاوتی از کاراکتر پلیس نسبت به سریال‌های پلیسی قبلی ببینیم؟ گفت: سریال «قورباغه و قناری‌» یک کار متفاوت و جذاب با حضور مهدی فخیم‌زاده خواهد بود.

 

وی در ادامه گفت: آن چیزی که مردم از کارگردانان انتظار دارند ارائه یک تصویر اخلاق‌مدار، انسان دوست‌داشتنی و در عین حال پلیسی است که وظایفش را به خوبی انجام می‌دهد و نسبت به آن کوتاهی نمی‌کند.

 

منتظرالمهدی در ادامه خاطرنشان کرد: سریال «قورباغه و قناری‌» با موقعیت‌های طنزی که دارد آن را با بقیه سریال‌های پلیسی متمایز کرده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: این سریال مورد استقبال قرار می‌گیرد.

 

منتظرالمهدی در بخش دیگری از گفت‌وگویش بیان کرد: اصل و محور اصلی سریال «قورباغه و قناری‌» مبارزه با مواد مخدر است؛ مواد خانمان‌سوزی که امروزه انواع متعدد آن را در جامعه داریم که خیلی از مردم نسبت به آن‌ها آگاهی ندارند. در این راستا تلاش می‌کنیم که پدر و مادرها،‌ فرزندان و جوانان یاد بدهیم و مهارت‌های مقابله‌ای را فرا بگیرند. تا اولا متوجه شوند آثار سوء این مواد چیست و دیگر اینکه اگر در جمعی با آن مواجه شدند که به علت‌های مختلف در حال حاضر شایع است از جمله آرایشگاه‌های زنانه، قرص‌هایی همچون شیشه که به عنوان قرص‌های لاغری به ویژه در بین دانشجویان ارائه می‌شود با آن مقابله کنند. این افراد چنین قرص‌هایی را به دلیل اینکه زمان بیداری‌شان بیشتر شود و شادتر شود استفاده می‌کنند اما بلافاصله عوارض سوء آن حادث می‌شود که غیرقابل برگشت و جبران است؛ البته نمی‌خواهم بگویم کسی که گرفتار شد، ناامید شود ولی باید بیشتر تلاش کند تا مورد حمایت قرار بگیرد.

 

 محمدحسین فرح‌بخش، کارگردان و تهیه‌کننده سینما و همچنین سید ضیاء هاشمی (تهیه‌کننده سینما) از پشت صحنه سریال فخیم‌زاده بازدید کردند.

 

انتهای پیام

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین