امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۹ Friday, 19 April 2024

قلعه‌نویی: شعار می‌دهند در باشگاه‌ها دخالت نمی‌کنند اما تهدیدمان می‌کنند

قلعه‌نویی: شعار می‌دهند در باشگاه‌ها دخالت نمی‌کنند اما تهدیدمان می‌کنند

قلعه‌نویی به الزام حضور ملی‌پوشان در اردوی آفریقای جنوبی اعتراض کرد.

 
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینا نیوز به نقل از (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) استقلال درباره بازی تیمش با الشباب گفت: به هر حال لیگ برتر تمام شده است. ما یک بازی مرگ و زندگی با الشباب داریم که اگر سه امتیا‌ز بازی را بگیریم به جدول باز می‌گردیم . ما در طول فصل مشکل بازیکن داشتیم و فقط در دو بازی الجزیره و فولاد با بازیکنان کامل به میدان رفتیم. البته در فصل قبل هم تنها در بازی با بوریرام بود که همه نفراتمان را داشتیم. من الان لیست را به شما نشان دادم و خودتان دیدید اگر ملی‌پوشانمان به همراه‌مان نباشند یازده نفر هم نمی شویم. آقایان تقبل کنند و یک نامه به AFC بزنند و بگویند که استقلال به این دلیل در آسیا حاضر نمی‌شود.

 
وی افزود: اگر ما در دنیا ببازیم ایرادی ندارد، اما شکست برابر تیم‌های عربی آن هم با نتایج سنگین مثل چهار یا پنج گل خورده برای هواداران مفهوم نیست. من تعجب می‌کنم از آقای حسینی که امروز استقلال را تهدید کرده است. سوال من از او این است که چطور دولت نمی‌تواند به استقلال کند، اما در این جور مواقع می‌آید و تیم را تهدید می‌کند . در موقع رای گیری‌ها می گویید دولت در استقلال و پرسپولیس دخالتی نمی‌کند، اما در این مواقع‌ها معترضید؟ ما در این فصل شده که با دو ذخیره به میدان رفته‌ایم، اما در چنین بازی اگر این اتفاق بیفتد غرور ملی آسیب می‌بیند. اردوی فعلی را می‌شد 10 روز دیگر هم برگزار کرد. 50 روز تا جام جهانی 2014 برزیل وقت داریم و فکر می‌کنم اولین کشوری هستیم که به اردو می رویم. لیگ قهرمانان اروپا 23 اردیبهشت ماه تمام می‌شود و این نشان می‌دهد که تیم‌های اروپایی به این زودی به اردو نمی‌روند. یا ام صلال را ببینید که مربی ترکش اعلام کرده اگر منتظری نباشد استعفا می‌دهد. ما گفتیم که با تیم ملی تعامل می‌کنیم و انتظار هم داریم با ما همکاری شود تا به مصاف الشباب و الریان برویم و بعدش آقای کی‌روش تیم را هر چقدر که دوست داشت به اردو ببرد.

 
او در پاسخ به این سوال که دیدار تیمش با الشباب با این اوصاف دیدنی خواهد شد. افزود: اکبرپور، غلام‌نژاد، نظری، جمشیدیان به علاوه ساموئل غایبان ما در عربستان هستند و حالا اگر چهار ملی‌پوش را هم اضافه کنید می بینید که یازده نفر هم نمی‌شویم. اگر برویم و چهار – پنج گل بخوریم خوب است؟ احتمال هر نتیجه‌ای در بازی با الشباب وجود دارد، اما نباید با همه موجودیمان به زمین برویم.

 

سرمربی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که امروز سجادی در اظهاراتی استقلالی‌ها را از سفر به عربستان با ملی‌پوشانش نهی کرده است؟ بیان کرد: این مساله را باید مدیریت باشگاه جواب دهد. بحث فنی اش را الان خودم توضیح دادم.

 
او در پاسخ به این سوال که آیا با انتشار قرارداد بازیکنان تیمش موافق است یا نه؟ عنوان کرد: یک روزی تنها کسی بودم که با افتخار گفتم بالای سقف قرارداد پول گرفته‌ام و هنوز هم به آن افتخار می‌کنم که راستش را گفتم. اما این کار واقعا کار درستی نیست. همه جای دنیا قراردادها مخفی است، اما در چارچوب قانونی. انتشار این لیست دوای درد ما نیست و چرا کسانی که به دنبال انتشار لیست هستند به سراغ زیر ساخت‌های ورزش نمی روند؟ چرا به دنبال بحث های زیربنایی مالی فوتبال نمی روند ؟ اگر این‌ها حل شود وضعیت قراردادها هم سر و سامان می‌گیرد . روایت داریم که پیامبر می‌گوید اگر از دری فقر بیاید ایمان از پنجره می‌رود. اگر زیر ساخت‌های ما درست شود همه این حساب‌ها هم درست می‌شود.

 
قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که برخی اعتقاد دارند انتشار رقم قرارداد برخی از تیم‌ها این مزیت را دارد که نشان می‌دهد تیم‌هایی بوده‌اند که با کمترین هزینه در نتیجه‌گیری موفق بوده‌اند؟ گفت: مگر در اسپانیا که آتلتیکو مادرید صدرنشین آن است و شانس اول قهرمانی اروپاست به اندازه بارسلونا پول داده. یک آدم غیر فوتبالی از این صحبت‌ها می‌کند. این صحبت‌هایی که مطرح می‌کنند اصلا درست نیست.

 

او در پاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و چند بازیکن این تیم که ممنوع الخروج شده است عنوان کرد : وقتی باشگاه می‌خواهد با یک نفر قرارداد ببندد دست به هر کاری می‌زند، اما بعد از مدتی می‌بینیم که مالیات آن بازیکن یا مربی را نمی‌دهند. پیشنهادم به اداره مالیات این است که به قراردادها رجوع کند و ببیند که مالیات را بازیکن و مربی باید بدهند یا باشگاه. هر کسی که تعهد داده مالیات را بدهند بروند و با او برخورد کنند. سپاهان و تراکتورسازی باید صد و خرده‌ای میلیون تومان به من می‌دادند چرا که تعهد کرده بودند که پول من را بدهند، اما این کار را نکردند. این گونه باشد کدام مدیرعاملی مالیات تیمش را می‌دهد؟

 
سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره حضور مجید صالح به عنوان مربی این تیم در تیم ملی گفت: به ایشان تبریک می گویم. از حضورشان در تیم ملی خوشحال شدیم چرا که آقای صالح از همکاران خوب ما در استقلال بودند.

 

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

 

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین