امروز: سه شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۷ Tuesday, 16 April 2024

محمد نصرتی: علاقه‌ام به تراکتورسازی را نمی‌توانم کتمان کنم

محمد نصرتی: علاقه‌ام به تراکتورسازی را نمی‌توانم کتمان کنم

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: تراکتورسازی دومین تیمی است که من در آن بیشترین دوران بازیکنی خود را سپری کردم و علاقه‌ام به آن را نمی‌توانم کتمان کنم.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، محمد نصرتی، در خصوص شکست پیکان مقابل سپاهان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما تأکید داشتیم که دقایق ابتدایی بازی مقابل سپاهان اهمیت خاصی دارد اما متأسفانه در همان دقایق گل دریافت کردیم. روی ضربه فوق‌العاده احسان حاج‌صفی سپاهان توانست به گل برسد و در واقع ما ده دقیقه ابتدایی بازی را از دست دادیم. با توجه به اینکه سپاهان به گل رسیده بود شرایطش بهتر شده بود با اعتماد به نفس بیشتری کار را دنبال می‌کردند.
:
وی در مورد ضربه پنالتی که سعید دقیقی هم قصد داشت آن را بزند وقتی این کار عملی نشده بود ناراحت شده بود تأکید کرد: پیش از بازی قرار بود پنالتی را یا من یا سعید (دقیقی) بزنیم اما با توجه به اینکه در همان لحظه او برخورد سنگینی داشت تصمیم گرفتند که من ضربه پنالتی را بزنم. سعید هم کمی ناراحت شده بود اما او یکی از دوستان خوب من است و مشکل خاصی به وجود نیامد و از این پس او پنالتی‌ها را خواهد زد.
:
مدافع پیکان تأکید کرد: سپاهان از ما مسلط‌تر بود اما موقعیت‌های ما نسبت به فرصت‌های آنها خطرناک‌تر بود. در ضد حملات می‌توانستیم برنده بازی شویم. فوتبال همین است و اگر از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنیم پیروز بازی خواهیم شد.
:
نصرتی در خصوص تغییر و تحولاتی که در کادر فنی پیکان به وجود آمده خاطرنشان کرد: حضور مرفاوی ۱۰۰درصد مثبت خواهد بود. همیشه تیم‌هایی که دچار بحران می‌شوند با یک شوک می‌توانند نتایج بهتری را کسب کنند. البته جا دارد از زحمات منصور ابراهیم‌زاده تشکر کنم. نمی‌دانم چرا او امسال نتوانست نتیجه بگیرد و شرایط همیشگی را نداشت. آرزو می‌کنم که در آینده بتواند موفق باشد.
:
وی در مورد اینکه گفته می‌شود از تراکتورسازی پیشنهاد دارد و با توجه به جدایی نظمی از این باشگاه احتمال پیوستن او بالا رفته است، گفت:‌ از باشگاه پیکان چیزی به من اعلام نکرده‌اند من هم در یکی از سایت‌ها این موضوع را خوانده‌ام باید بگویم خیلی خوشحالم که این موضوع را می‌شنوم به هر حال من نمی‌توانم علاقه‌ام را به این تیم کتمان کنم. باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد.
:
نصرتی با اشاره به استعفای نظمی تصریح کرد: آقای مدیرعامل که می‌گوید قهرمان جام حذفی را به دست‌ آورده چگونه این حرف را می‌زند؟! او یک هفته نبود که باشگاه آمده بود و حالا قهرمانی را به نام خودش ثبت کرده؟! به قول معروف می‌گویند به نام ما و به کام دیگران. او به جای زینی‌زاده آمد و هنوز کاری نکرده بود زحمات را کسانی دیگر کشیدند و او به نام خود تمام کرد. در آن برهه او اصرار داشت که مجید جلالی سرمربی تیم بماند اما مردم نخواستند و تونی اولیویرا سرمربی شد و توانستیم قهرمان جام حذفی شویم.
:
نصرتی خاطرنشان کرد: آقای نظمی می‌گوید قهرمان نیم‌فصل شده اما سؤال من این است که کجای دنیا به قهرمان نیم‌فصل جام می‌دهند یک ارزن هم برای قهرمان نیم‌فصل کنار نمی‌گذارند پس از قهرمانی در جام حذفی به ما ۵میلیون پاداش دادند اما در عوض ۱۵۰-۲۰۰میلیون جریمه کردند آن وقت این آقا می‌گوید من مدیر خوب و سالمی بودم. کارنامه مدیریت او مشخص است حالا اینکه نمی‌توانست اسپانسر برای باشگاه جذب کند، بحث دیگری است. می‌گوید هیأت مدیره با او هماهنگ نبودند اما مدیرعامل خودش باید دنبال مسایل مالی باشد.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین