امروز: جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۲ Friday, 26 April 2024

میرزاجانپور: کواچ روحیه جنگنده تیم را تقویت می‌کند

میرزاجانپور: کواچ روحیه جنگنده تیم را تقویت می‌کند

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: شرایط تیم بسیار خوب است. با توجه به تمریناتی که دیروز داشتیم تا حد زیادی خستگی سفر از تنمان خارج شده است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا، مجتبی میرزاجانپور اظهار کرد: روز گذشته تمرینات بسیار خوبی را داشتیم و امروز هم قرار است در کنار برنامه بدنسازی تمرینات کار با توپ هم در سالن محل برگزاری مسابقات داشته باشیم. به طور حتم فردا با قدرت کامل به مصاف حریف خواهیم رفت.

وی درباره صعود تیم ایران به مرحله نهایی و بازی‌های هفته هفتم لیگ جهانی اظهار داشت: فکر می‌کردیم که چون صعودمان به مرحله نهایی مسجل شده، نتیجه این 2 بازی اهمیت چندانی در کارمان ندارد اما کواچ نظرش کاملاً با برخی بازیکنان در این خصوص تفاوت دارد. وی معتقد است که به عنوان تیم اول گروه در فلورانس بازی می‌کنیم و به همین خاطر باید 2 دیدار پایانی مرحله مقدماتی مقابل لهستان را هم با نتیجه خوب ببریم. به همین خاطر برای کسب پیروزی دیگر به این کشور آمده‌ایم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: در جلسه آنالیزی که شب گذشته داشتیم بازی تیم‌های لهستان و برزیل را به طور کامل دیدیم. لهستانی‌ها تماشاگران زیادی دارند که به طور حتم برای دیدن بازی ایران و لهستان هم به سالن می آیند با توجه به این مساله ما در این هفته کار سختی را پیش روی داریم باید بگویم که قطعا لهستانی ها به مراتب در خانه خود قدرتمندتر و با انگیزه تر از تهران بازی خواهند کرد.

میرزاجانپور در خصوص مصدومیت شهرام محمودی و نبود وی در ترکیب تیم اعزامی به لهستان گفت: شهرام زمانی مصدوم شد که با وی در اجرای تاکتیکها به اوج هماهنگی رسیده بودیم ولی متاسفانه آسیب دیدگی باعث شد که وی هم اکنون در ترکیب نباشد. امیدوارم هرچه سریع‌تر وضعیتش بهتر شده و در تمرینات و بازی های مرحله نهایی حاضر شود. قرار است رضا قرا به جای محمودی در این 2 دیدار در ترکیب تیم قرار بگیرد. وی با ما تمرین زیادی نداشته ولی به طور حتم می‌تواند در این 2 بازی تیم را به خوبی همراهی کند.

وی که برای نخستین بار حضور در مسابقات لیگ جهانی را تجربه می کند، یادآور شد: من در مسابقات سال گذشته حضور نداشتم اما از سطح رقابتها بی خبر نیستم به طور حتم وضعیت فنی رقابت های امسال بالاتر از سال گذشته است. تیم ایران در مسابقات 2013 مقابل برزیل با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد اما امسال آنها را در خانه اذیت کرده و یک بازی هم شکستشان دادیم. ملی پوشان ایران نشان دادند که می توانند مقابل حریفان خود نتایج قابل قبولی به دست آورند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد بردهای ایران در این دوره از مسابقات لیگ جهانی را ضعف تیم های قدرتمند می دانند در صورتی که اصلاً این طور نیست. حریفان ما همانهایی هستند که هنوز در سطح جهان حرف های زیادی برای گفتن دارند و ما با تلاش، قدرت و بازی های حرفه ای خود آنها را شکست داده‌ایم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال در خصوص فشردگی مسابقات لیگ جهانی گفت: خاصیت لیگ جهانی به فشردگی بازی های آن است. ما چون بازی های لیگ برترمان هم به صورت فشرده برگزار می‌شود به این وضعیت عادت داریم. البته باید بگویم که خستگی هست منکر آن نمی شوم ولی چون هدفمان صعود به مرحله نهایی و کسب عنوان بود سختی ها تاثیر چندانی روی کارمان ندارد.

وی کواچ، سرمربی تیم ملی را یکی از عوامل تاثیرگذار روی بالا رفتن جنگندگی تیم دانست و افزود: وی جزو مربیانی است که برای بازیکنانش انگیزه سازی می کند و با روحیه جنگنده ای که دارد ما را برای برد و شکست حریف تشویق می کند و اصلاً برایش خستگی معنا ندارد.

انتهای پیام

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین