امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۳ Saturday, 20 April 2024

ناطق نوری: با وجود رهبری در کشور جای هیچ دلواپسی وجود ندارد

ناطق نوری: با وجود رهبری در کشور جای هیچ دلواپسی وجود ندارد

 

رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری گفت: حمایت همه جانبه و منطقی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در شرایط فعلی امری بسیار مهم و ضروری است.

 

 
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینا نیوز به نقل از(ایسنا) منطقه لرستان حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری لرستان با تاکید بر این‌که «ولی امر مسلمین جهان ، شخصیتی اجرایی و مسلط و هوشمند هستند» ادامه داد: با وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور جای هیچ نگرانی و دلواپسی وجود ندارد.

 

 
وی تاکید کرد: متاسفانه در این شرایط برخی افراد با جو سازی و حاشیه‌آفرینی به دنبال تضعیف تیم مذاکره هسته‌یی کشور هستند و این در حالی است که باید به گونه‌ای عمل کنیم که موجب دلگرمی اعضای این گروه در روند پیگیری مطالبات و حقوق کشورمان باشد.

 

 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مذاکره کنندگان هسته‌ای مبنی بر این‌که «این افراد افسران و سربازان ملت هستند» اظهار کرد: در حال حاضر یک جبهه سیاسی برپا شده و این افراد باید به پشتوانه ملت و مسئولان نظام حضوری موثر، فعال و مقتدرانه در پای میز مذاکرات داشته باشند.

 

 
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: افرادی که در زمینه‌ مذاکرات هسته‌ای و توافقات حاصله مردم را می‌ترسانند ومسئولان مذاکره کننده را به تردید می‌اندازند یا آگاهی و تحلیل درستی از مسائل ندارند و یا خدای ناکرده به صورت عمد دچار اشتباه و یا خطا شده‌اند.

 

 
وی گفت: امروز اوباما و دولت آمریکا به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است پس نباید خود را در این شرایط تضعیف کرده و ارزان بفروشیم.

 

 
وی گفت: باید رفتار و عمل ما به گونه‌ای باشد که شان و منزلت مردم و کشور را افزایش داده و موجب تضعیف دشمن و تامین وتحقق حقوق و مطالبات به حق خود در این زمینه باشیم.

 

 
ناطق نوری افزود :به تحلیل من آمریکایی‌ها افرادی باهوش هستند به ویژه اوباما که در کشوری نژاد پرست توانسته خود را به عنوان فردی سیاه پوست تحمیل کند . در دانشگاه هاروارد دکترای حقوق بگیرد و در صحنه‌ سیاست وارد حزب و در نهایت رئیس‌جمهور شود.

 

 
وی اظهار کرد: هم اکنون اوباما دریافته که جمهوری‌خواهان نادان بودند که جنگ در منطقه خاورمیانه را به آمریکا تحمیل کردند و خود را در عراق و افغانستان گرفتار و میلیاردها دلار هزینه ایجاد کردند.

 

 
وی با اشاره به عزت نفس ملت ایران در برابر تحریم‌های اقتصادی و ناعادلانه غربی‌ها اظهار کرد: ملت بزرگ ایران با تحمل تبعات تحریم‌ها همچنان با صلابت مسیر موفقیت را طی می‌کند که این مایه عزت این نظام است.

 

 
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا در هر کشوری که وارد می‌شود ، نقش موثر ایران را نظاره‌گر است و در افغانستان ، عراق، سوریه و لبنان به حضور و دخالت ایران برای رفع مشکلات و گرفتاری‌ها نیاز جدی ومبرم دارد. آمریکا دریافته است که برای حضور در خاورمیانه نمی‌تواند به کشورهای کوچک و جزیره‌ای متکی باشد و قطر و عربستان قابل اتکا برای تداوم حضور این کشور نیستند. به همین دلیل به دنبال مذاکره با ایران اسلامی است.

 

 
وی با تاکید بر این‌که «در این راستا ملت ایران باید هوشمندانه رفتار کند و زیرکانه عزت نفس خود را حفظ کند» اظهار کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران نیز باید از موضع قدرت و عزت و منطق در این عرصه حاضر شود و با دلگرمی و حمایت مردم به مذاکرات ادامه دهند. مذاکرات هسته‌ای یا به نتیجه می‌رسد و یا در بدبینانه‌ترین حالت ممکن به نتیجه نمی‌رسد که در آن صورت هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و ایران راه خود را با عزت ادامه خواهد داد.

 

 
وی با اشاره به همایش دلواپسان در محل سابق سفارت آمریکا که به منظور انتقاد از مذاکرات هسته‌ای برگزار شده بود، افزود: ملت ایران 35 سال تحریم و 8 سال دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشت. اکنون نیز با داشتن اعتقادات دینی و تبعیت از رهبر آگاه و فرزانه کشور چرا باید دلواپس باشیم.

 

 
این عضو تشخیص مصلحت نظام هم‌چنین در شورای اداری استان لرستان اظهار کرد: رفع معضلات و مشکلات اقتصادی موجود در این استان نیازمند یک کار علمی و کارشناسی است.

 

 
وی با اشاره به اقدام مدیریت اجرایی استان لرستان در زمینه‌ آسیب‌شناسی مشکلات موجود اظهار کرد: این اقدام موجب شناسایی دقیق مشکلات و همچنین تبیین و آنالیز قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای رفع معضلات شده است.

 

 
وی با اشاره به این‌که «نرخ بالای بیکاری و بروز مشکلات اقتصادی زیبنده استان لرستان نیست» گفت: باید شرایط برای حضور و مشارکت فعال بخش خصوصی در عرصه‌های عمرانی و اقتصادی استان با سرمای‌گذاری هدفمند و موثر فراهم شود.

 

 
ناطق نوری به معضل بیکاری استان لرستان و عدم تمایل بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به آشنایی که از این استان و مردم غیور و دلاور این منطقه دارم، وجود مشکل بیکاری و ضعف اقتصادی حاکم بر استان ناراحت کننده است.

 

 
وی با اشاره به رشادت‌های مردم لرستان در دوران قبل و بعد از انقلاب گفت: در دوران بنی صدر و جریان‌های انحرافی مردم لرستان بهترین دفاع را از شهید رجایی کردند و سال‌های سال حمایت مردم لرستان و خرم آباد در شهید رجایی زبانزد عام و خاص بود. در دوران دفاع مقدس نیز جوانان غیور لرستان بدون توقع عاشقانه جنگیدند. امروز نیز در دفاع از نظام و رهبری و ولایت مردانه ایستاده‌اند و اکنون حیف است که این مردم با نرخ بالای بیکاری و مشکلات اقصتادی مواجه باشند.

 

 
وی تصریح کرد: شناسایی و بهره‌مندی مطلوب و بهینه از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد و گسترده‌ موجود در استان لرستان، زمینه‌ساز رفع مشکلات و معضلات اقتصادی، به ویژه بیکاری موجوددر این استان است.

 

 
ناطق نوری با اشاره به جاذبه‌های توریستی بسیاربالای استان لرستان به ویژه دشت خرم آباد و کوههای اطراف آن اظهار کرد: این استان توانمندی‌های خوبی در زمینه‌ی کشاورزی ، دامداری و صنایع تبدیلی دارد.

 

 
وی با اشاره به انسجام و وحدت و توانمندی مدیران استان تصریح کرد: باید از این وحدت استفاده شود تا به لطف خدا و وحدت کلمه ، زمینه رفع تمامی مشکلات و رشد و توسعه استان لرستان فراهم شود.

 

 

انتهای پیام

 

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین