امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲ Friday, 19 April 2024

نصرتی: کی‌روش از کریمی استفاده کرد تا فشارها را از خود دور کند

نصرتی: کی‌روش از کریمی استفاده کرد تا فشارها را از خود دور کند

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد، کارلوس کی‌روش برای دور کردن فشارها از خود علی کریمی را در مقطعی به کادر فنی تیم ملی اضافه کرده است.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ،‌ به نقل از تسنیم، محمد نصرتی ابتدا در مورد کناره‌گیری علی کریمی از کادر فنی تیم ملی ایران گفت: این موضوع برای خیلی‌ها عجیب و غیرمنتظره بود. فعلاً که نمی‌توان اظهارنظر روشنی در این خصوص داشت، چون باید دلایل کناره‌گیری کریمی روشن شود ولی رسانه‌ها خبر داده‌اند که یکی از دلایل کناره‌گیری کریمی این بوده که کی‌روش قصد نداشته او را روی نیمکت تیم ملی بیاورد و برخوردهایی هم که با کریمی صورت گرفته است در شأن او نبوده است.
:
وی ادامه داد: اگر این موضوع یکی از دلایل کنار رفتن کریمی از تیم ملی باشد در نوع خود جای بحث دارد. اگر کی‌روش نمی‌خواست از کریمی روی نیمکت تیم ملی ایران استفاده کند باید این موضوع را از همان آغاز همکاری به او می‌گفت. شما ببینید عربستان، ژاپن، کره جنوبی و دیگر تیم‌های آسیایی چگونه با اسطوره‌های فوتبال‌شان برخورد می‌کنند و ما با کریمی، بهترین بازیکن آسیا چگونه برخورد می‌کنیم.
:
نصرتی افزود: مطمئناً حضور کریمی روی نیمکت تیم ملی یک امتیاز مثبت برای ایران بود که روحیه بازیکنان را هم بالا می‌برد، این در حالی است که همه می‌بینند وضعیت نیمکت تیم ملی از لحاظ حضور چهره‌های سرشناس چگونه است.
:
«همه‌کاره تیم ملی دن گاسپار است و او در بسیاری از تصمیمات و اتفاقات مهم نقش دارد»، نصرتی با بیان این جمله تصریح کرد: من اعتقاد دارم کی‌روش از کریمی استفاده کرد تا فشارها را از خود دور کند.
:
مدافع تیم فوتبال پیکان در مورد لیست کی‌روش که انتقادهایی را هم به همراه داشته است، گفت: به هر حال او نفر اول کادر فنی است و تصمیم‌گیرنده نهایی. من معتقدم درهای تیم ملی به روی همه باز نبود و برخی بازیکنان شایسته بیرون ماندند. البته آنهایی که دعوت نشدند همه توقع و ادعای فیکس بازی کردن داشتند و کی‌روش هم خواست که در انتخاب نفراتش به نوعی مدیریت کند.
:
نصرتی در مورد اینکه برخی از بازیکنان تیم ملی گفته‌اند به خاطر عملکرد ایران در جام جهانی، توقعات از تیم ملی بالا رفته است، گفت: بازیکنان تیم ملی دوستان من هستند ولی واقعاً ما کجا در جام جهانی خوب نتیجه گرفتیم و خوب بازی کردیم؟! نمایش ما در بازی با آرژانتین طبیعی بود، چون هیچکس اگر پنج گل هم از آرژانتین می‌خوردیم از تیم ملی ایراد نمی‌گرفت و بعد از بازی هم می‌گفتیم که به بهترین تیم دنیا باختیم.
:
وی افزود: ما در بازی با آرژانتین استرس نداشتیم به همین دلیل راحت بازی کردیم ولی دیدید که در دو بازی دیگر چگونه بودیم و حتی بازی ما با نیجریه به عنوان بدترین و زشت‌ترین بازی جام جهانی انتخاب شد. با تمامی این حرف‌ها من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. البته باید واقعیت‌ها را هم در نظر بگیریم و این را هم بگوییم که کی‌روش نیز در برخی از مسائل حق دارد.
:
مدافع تیم فوتبال پیکان در پایان در مورد عدم انتقالش به تیم تراکتورسازی گفت: خیلی دوست داشتم این اتفاق رخ دهد اما در نهایت مسئولان باشگاه پیکان و کادر فنی تیم با جدایی من موافقت نکردند. جا دارد از محبت هواداران تراکتورسازی و همچنین رسول خطیبی تشکر ویژه‌ای داشته باشم. امیدوارم یک روز دوباره برای تراکتورسازی بازی کنم.

:

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین