امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۰ Friday, 19 April 2024

هجمه رسانه‌ای علیه فرمانداران دولت “تدبیر و امید” در استان آذربایجان غربی

هجمه رسانه‌ای علیه فرمانداران دولت "تدبیر و امید" در استان آذربایجان غربی

نگاهی اجمالی به جریانات اخیر و خبرها در بعضی استانهای کشور حاکی از خبرسازی برای تخریب بی‌مورد و بهره‌برداری سیاسی از گفته ها و کرده های مسئولانی از بدنه دولت “تدبیر و امید” دارد که نمونه های اخیر آن خبرساز شدن اقدامات و سخنان فرمانداران شهرستانهای سلماس و تکاب در استان آذربایجان غربی بوده است.

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز‌، یک روز مانده به جشن پیروزی انقلاب، انتشار اخباری مبنی هتاکی فرماندار یکی از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی نسبت به خانواده شهدا ! شوک بزرگی به جامعه استان آذربایجان غربی علی الخصوص خانواده معزز شهدا وارد کرد.

:

جالب است که! این حرفهای تخریبی علیه مهدی قهرمانی(فرماندار تکاب) در حالی خوراک خبری بسیاری از سایتها شده است که شخص فرماندار خود از جانبازان قهرمان دفاع مقدس و برادر شهید می‌باشد!

:

پشت‌بند این جریان و خبرسازی مشکوک چند سایت محلی! طبیعی بود که روح جامعه از شنیدن این خبر آزرده شده و متعاقباً سیل اعتراضات علیه فرماندار از سوی خانواده شهدا، اقشار مختلف مردم ، سایتهای خبری، ائمه جمعه و هرکسی که خود را وامدار خون شهدا می‌دانست روانه شد.

:

بعد از پخش وسیع این اخبار، فرماندار شهرستان تکاب با انتشار بیانیه‌ای ضمن تکذیب نقل قولها از جانب وی و اعلام سوء‌برداشت از گفته هایش عذرخواهی را تقدیم کسانی کرد که احساس کرده‌اند قصوری ناآگاهانه در سخنانشان روح شهدا و خوانواده هایشان رو آزرده است.

اما خبرسازانی که مترصد موقعیتی اینچنینی برای گسیل هجمه های خود به دولت “تدبیر و امید” بوده‌اند اکنون با وجود تکذیب سخنان مورد بحث توسط فرماندار، با پشتیبانی طیف همراه خود! درخواست استعفای فرماندار را دارند.

:

در ادامه نقل قول سخنان مطرح شده از فرماندار تکاب، نامه تکذیب فرماندار و نامه حمایتی خانواده های شهدای شهرستان از فرماندار را برای شما همراهان قرار میدهیم:

:

تیتر : اهانت بی سابقه فرماندار تکاب به ارزش ها و خانواده های شهدا (فرهنگ نیوز)

اخیرا در آستانه دهه مبارک فجر و در جلسه ای که به مناسبت هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر برگزار شد؛ فرماندار تکاب در اهانت بی سابقه ای به ارزش ها و خانواده های شهدا در شهادت برخی از شهدا تشکیک کرد.

:

به گزارش فرهنگ نیوز ، مهدی قهرمانی در بخشی از سخنانش در این جلسه گفته است که باور و اعتقاد قلبی اوست که سهمیه های دانشگاهی که به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران بعد از جنگ تحمیلی اختصاص داده شده است خیانت به کشور بوده است.

:

عکس از نظرات کاربران و آرای موافق و مخالف مردم در رابطه با این خبر

comment

:

جوابیه فرماندار تکاب

 متن این جوابیه به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

شهداء  چشم و چراغ این ملتند. امام خمینی (ره)

ضمن عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ،ریاست محترم دولت “تدبیر وامید” و کارگزاران  صدیق نظام جمهوری اسلامی و همه هم میهنان عزیز،  نظر به انتشار برخی اخبار کذب از زبان اینجانب در برخی سایتها و فضای مجازی و در راستای بیان حقیقت، ضمن عرض ارادت قلبی خود به ساحت مقدس شهیدان والامقام و خانواده های معزز آنان عنوان میدارم که اینجانب مهدی قهرمانی فرماندار شهرستان تکاب در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر سال 1393  ضمن پاسداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب ، پیشنهاد دیدار با خانواده های معظم شهداء و تقدیر و تجلیل از آنها را عنوان نمودم و در این راستا بر بالا بردن کیفیت معنوی این دیدارها در برابر افزایش کمیت آن تاکید کرده ، در واقع قصد بنده بر این مطلب بود که دیدارها باید پربار و با نیت قلبی افراد به ویژه مدیران دستگاههای اجرایی باشد و مدیران و کارکنان ادارات موظفند در طول خدمت خود به هر نحو ممکن نسبت به ارائه خدمت به خانواده های معزز شهداء  اقدام نمایند و شایسته است که دیدارهای دهه مبارک فجر امسال از خانواده های ایثارگرانی که طی ادوار گذشته از یاد رفته اند صورت گیرد و هدف از این دیدارها میثاق مجدد با آرمانهای والای شهداء و امید دادن به بازماندگان آنها می باشد و دوام و تداوم 36 ساله انقلاب اسلامی مدیون فداکاریها و از جان گذشتگی تمامی اقشار ملت شریف ایران در جای جای این میهن اسلامی است که هر کس به اقتضای توان و ظرفیت خود با تقدیم شهداء ، جانبازان ، رزمندگان و آزادگان دین خود را در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا نموده و با این وجود باز هم این مردم آماده لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری هستند.

:

بزرگترین افتخار بنده برادر شهید و رزمنده بودن است و در زمان دوران دفاع مقدس افرادی از اطرافیان و رزمندگان با درخواست و تشویق بنده به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند که تعدادی از آنها به فیض شهادت نائل آمده و عده‌ای هم به عنوان رزمنده و جانباز در بخش‌های مختلف خدمت می‌نمایند. به هرحال نباید اجازه داد که برخی افراد سودجو و فرصت طلب مقام شامخ شهداء را دستاویز انگیزه‌های شخصی خود قرار داده و استفاده ابزاری نمایند. و بر همه ما واجب است تا مراقب باشیم که جایگاه رفیع شهداء و خانواده‌های آنان که فرموده حضرت امام (ره) شهداء چشم و چراغ این ملتند حفظ گردد.

:

مع‌الوصف در مجموع تمام گفته‌های بنده در این جلسه برمبنای تکریم جایگاه خانواده‌های معظم شهداء و لزوم پاسداشت مقام رفیع جانبازان و ایثارگران بوده است و مطالب منتشر شده در برخی از رسانه‌های مجازی از قول اینجانب خلاف واقع بوده و قویا تکذیب می‌نمایم.

:

در پایان اینجانب ضمن عرض تبریک مجدد بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیزمان رحمت الله علیه و مقام والای شهیدان معزز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی امیدوارم جشن های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه تر از سالهای قبل و با حلاوت و شیرینی زاید الوصفی برگزار شود.

والسلام مهدی قهرمانی فرماندار شهرستان تکاب

:

نامه حمایتی خانواده های شهدای شهرستان از فرماندار تکاب

:

در بخشی از این نامه که به امضای جمعی از خانواده شهدای تکابی رسیده ؛ آمده است ؛     جناب آقای سعادت استاندار آذربایجان غربی    با صلوات بر محمد و آل محمد ( ص ) احتراما همچنانکه مستحضرید بر اساس  خبرهای منتشر شده از سوی برخی سایت های منطقه ای بخصوص جنوب استان که فرماندار تکاب در جلسه ای که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شده بود سخنانی مطرح که از آنها سوء بر داشت شده  تا بهانه ای دست برخی از جریان ها داده شود .

:

لذا ما و هر انسان آزاده و قدرشناسی به تبعیت از فطرت انسانی خود و مطابق با فرمایشات معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری که فرمودند : ” شهداء شمع بشریتند ” ، ” همه باید پاسدار خون شهید باشند و از آن حفاظت کنند ” هرگونه تعرض به مقام والای شهدا را به شدت محکوم  و از آن تبری می جوییم و متقابلا دست آویز قرار دادن و سوء استفاده به هر نحو ممکن از نام و یاد شهداء و یادگاران شهدا را نیز با هر قصد و نیتی به شدت محکوم می کنیم. در این راستا با عنایت موارد اشعاری و شناخت وافر از آقای مهدی قهرمانی فرماندار محترم شهرستان تکاب  برادر شهید والا مقام فولاد قهرمانی و رزمنده در جبهه های حق علیه باطل که خود با هق هق گریه های نیمه شب مادر فرزند قربانی داده  در راه بارور شدن آرمان های امام راحل  و نظام مقدس جمهوری اسلامی پرورش یافته جای بسی تعجب است که چنین مطالبی را بیان نمایید. مع الوصف ما جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان  هشت سال دفاع مقدس حمایت خود را از آقای مهدی قهرمانی اعلام می داریم.

:

عکس – نامه حمایتی خانواده شهدای تکاب از فرماندار

ghahremani1

:

جنجال حذف مجسمه فردوسی از میدان شهربانی سلماس

:

جالب است که بازار حاشیه سازی در این استان ختم به ماجرای فرماندار تکاب نشد! دو روز مانده به سالروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی‌، میدان فردوسی سلماس به میدان”انقلاب” تغییر نام یافته است.
در واقع بنا به مصوبه شورای اسلامی شهر سلماس و تغییر نام میدان “فردوسی” به “انقلاب” مجسمه فردوسی از میدانی که قبلا به نام وی نامگذاری گردیده بود در حضور مردم شهر از جا کنده شد.

:

این یک اقدام کاملا محلی و در حوزه اختیار مسئولان و مردم همان شهر می‌باشد! اما متاسفانه روزنامه ها و سایتها این را به مثابه “پانترکسیم” قرار دادند و از این طریق تا توانستند به مسئولان شهری و استانی تاختند!

:

حال باید این دوستان منتقد پاسخگوی این سوال باشند که: مگر اسم جدید این میدان ،‌ “انقلاب” نیست؟

نکند با انقلاب مشکل دارید و مجسمه فردوسی را فقط برای اینکه یک دلیل جهت آتو گرفتن به دست آمده، غنیمت شمرده‌اید!؟

اگر موضوع فقط شاعر شهیر ایران ، فردوسی است !! پس لطفا به عکس زیر توجه بفرمائید!

شاید نیاز باشد به مسئولان سال 1391 کشور و تهران نیز به اندازه یک شهر کوچک در سطح وسیع پرداخته شود!

:

ferdowsi:

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین