امروز: پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰ Thursday, 18 April 2024

وزیر ورزش: مربی خارجی کارفرما شده و ما کارمند!

وزیر ورزش: مربی خارجی کارفرما شده و ما کارمند!

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه فوتبال ایران در سال‌های اخیر پیشرفتی نداشته است گفت: یک مربی خارجی وقتی استخدام می‌شود ما کارفرما هستیم و او باید کارمند ما باشد اما الان برعکس شده است.
:
به گزارش سایت خبری بینانیوز ، محمود گودرزی در جریان نشست وزیر ورزش با مربیان و پیشکسوتان فوتبال که بعدازظهر امروز چهارشنبه برگزار شد گفت:‌ خشنود هستم در جمعی که خیلی از آنها در دوران جوانی و نوجوانی آرزوی دیدارشان را داشتم، حضور دارم. در این جمع افرادی مانند حسن حبیبی که افتخار ملی هستند و در زمین فوتبال درس‌های زیادی به ما داده حضور دارند و عزیزان زیادی هم در این جمع حاضر هستند.
:
به گزارش مهر، وی افزود: دغدغه‌هایی که در این جمع توسط این عزیزان مطرح شد، دغدغه‌های ما هم محسوب می‌شود. افرادی که بغض دارند و سال‌ها در این فوتبال حضور داشتند.
:
وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: وضعیت فوتبال ما مناسب نیست و متعلق به دیروز و امروز هم نیست. یک فرآیند تاریخی رخ داده که فوتبال ما در چنین شرایطی قرار دارد. پس از هر دغدغه‌ای، ذهن ما به مدیریت می‌رود. مدیریت به توسعه و عقب‌افتادگی و ایجاد فضا بازمی‌گردد اما شرایط اجتماعی، پول‌محور شدن، وجود رسانه‌های زرد و اتفاقات این چنینی باعث ایجاد فوتبال لمپنیزم شده است.
:
گودرزی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد:‌ من مدیریت را بابت این مساله محکوم نمی‌کنم و می‌گویم اتفاقاتی رخ داده است که اوضاع این چنینی را شاهد هستیم. یکسری اتفاقات در یک گستره زمانی در ساختار فوتبال رخ داده است و همه باید دست به دست هم دهیم تا اوضاع را درست کنیم. خیلی‌ها ترجیح می‌دهند اوضاع همین‌گونه باشد اما وزارت و دولت دخالت نکنند اما اگر قرار باشد که در چنین شرایطی دولت دخالت نکند مدیریت ویروسی ادامه پیدا می‌کند.
:
وی ادامه داد: آنچه که پیش از این طراحی شده است، اگر جواب ندهد باید فرق کند. اگر دولت وارد این مسائل نشود انگار نامحرم است. همه باید در جهت اصلاح ساختار و در جهت اصلاح مدیریت تلاش کنیم.
:
وزیر ورزش و جوانان افزود: ما از فدراسیون‌ها و فدراسیون فوتبال درخواست کردیم که ریز صورتجلسه‌های مالی‌شان را ارائه دهند که هنوز هم موفق نشدیم شاهد این مساله باشیم. اگر در یک نظام سالم کار کنیم، هیچ نیازی نیست که بخواهیم مسائل مالی‌ مطرح شود چون اگر در یک نظام مالی سالم رخ دهد، همه چیز به صورت صحیح در اختیار مردم و رسانه‌ها خواهد بود.
:
گودرزی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: واقعا دغدغه من هم مثل دغدغه همه شماست. اما نباید توسط بیگانه تحقیر شویم. برخی‌ها می‌آیند اما انگار که نظام برعکسی را شاهد هستیم و کارفرما را تحقیر می‌کنند. انگار نه انگار که او کارمند است و کسی دیگر کارفرما و ما توسط یک نفر گرفتار شده‌ایم.
:
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بعد از جام جهانی فوتبال ما چه نتیجه‌ای پیدا کرده است و چه تفاوتی را از جام جهانی‌های قبلی شاهد هستیم. من نه به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان یک شهروند این سئوال را می‌پرسم که شرایط چه فرقی کرده است؟ اکنون رسانه‌ها ما را محکوم می‌کنند.
:
وی در ادامه گفت: اگر ما از جام جهانی 1978می‌خواستیم سالی یک پله پیشرفت کنیم، باید اوضاع بهتر از این می‌شد. من از برخی‌ها گلایه دارم که صحبت‌‌هایی را مطرح می‌کنند. اما این مساله مانند آن می‌ماند که ما از ترس مردم در آینده بخواهیم خودکشی کنیم.
:
محمود گودرزی خاطرنشان کرد: این لٌمپنیزم وارداتی در نهایت چه تفاوتی را برای ما در پی داشته است. من از کسی نام نمی‌برم، اما به عنوان یک شهروند شاهد این هستم که این فوتبال به عقب بازمی‌گردد. ما نباید انتظار روند بدتری را داشته باشیم.
:
وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: به ما تهمت ضد فوتبال بودن را می‌زنند اما من می‌گویم که وزیر ضد فوتبال نیستم و وزیر ضد فساد هستم. ظاهراً قرار است شعارهایی هم امروز در ورزشگاه آزادی سر داده شود. اما با این حجم وسیع پول، نمی‌توانیم پیشرفت آنچنانی را شاهد باشیم.
:
گودرزی اظهار داشت: آقای طاهری به عنوان نماینده پیشکسوتان، دنبال یک ساختمانی هستند که پیشکسوتان فوتبال به جای اینکه در پارک جمع شوند، در باشگاه پیشکسوتان جمع شوند و تجربه‌های خودشان را ارائه دهند. برای مساله دیگر هم باید یک کارتی برای پیشکسوتان صادر شود تا آنها بتوانند در استادیوم‌ها جایگاه ویژه ‌و خوبی را داشته باشند و هیچ‌کس به آنها اساعه ادب نکند.
:
وی در پایان افزود: ما می‌خواهیم دو جلسه دیگر را با دستور جلسه مشخص داشته باشیم تا راهکاری برای تغییر و تحول پیدا کنیم.
:
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین