امروز: سه شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷ Tuesday, 16 April 2024

ولایتی: انصارالله یمن باید همانند حزب‌الله در لبنان با تروریسم مبارزه کنند

ولایتی: انصارالله یمن باید همانند حزب‌الله در لبنان با تروریسم مبارزه کنند

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: همان‌طور که حزب‌الله در لبنان با تروریست‌ها و دشمنانش مقابله کرده و آن‌ها را شکست می‌دهد، انصارالله یمن نیز باید به مبارزه با تروریست‌ها در این کشور ادامه دهند.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا ، علی‌اکبر ولایتی در نشستی که ظهر شنبه با حضور چند تن از علما و فرهنگیان یمنی در دفتر سازمان تبلیغات اسلامی داشت، با ابراز خرسندی از اخبار پیروزی‌های انصارالله یمن، گفت: از این بابت خوشحالیم و به شما تبریک می‌گوییم چرا که حوثی‌ها پرچم انقلاب در یمن را برافراشتند و از آن پس برادران حوثی و زیدی در کنار یکدیگر گام برمی‌دارند.

 

وی ادامه داد: ما با افکار و اندیشه‌های پدر معنوی انصارالله و پدر شهید حسین و عبدالملک آشنا هستیم. هم‌چنین از این‌که جناب عبدالملک حوثی رهبر انقلاب یمن حرکت مدبرانه و شجاعانه‌ای را در جهت تحقق انقلاب در این کشور هدایت می‌کند خوشحال هستیم.

 

ولایتی با بیان این‌که مجموعه انصارالله در یمن تحولاتی را ایجاد کرده‌اند که در این کشور بی‌سابقه است، افزود: پیروزی‌های پی‌درپی آن‌ها حکایت از کاری حساب شده و با طراحی‌های قبلی دارد. زیدی‌ها و انصارالله با پند گرفتن از دانش‌های قبلی خود این بار کاملا” بر اوضاع مسلط شده و موفق شدند تا موانع را یکی پس از دیگری از پیش خود بردارند.

 

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به طرح معروف به “خلیج”، خاطرنشان کرد: انصارالله یمن پس از معرفی این طرح به سرعت متوجه شدند که چنین طرحی برایشان مفید نخواهد بود و به سرعت آن را رد کردند. در نتیجه این‌که انصارالله با تدبیر کامل و با همراهی پیروان سایر مذاهب و ارتباط با برادران‌شان در جهت وحدت اسلامی حرکت می‌کنند نیز کاملا” مورد تأیید ما بوده و ما از حرکت‌های حکیمانه آن‌ها حمایت می‌کنیم.

 

او گفت: امیدوار هستیم که همان نقشی که حزب‌الله در از بین بردن تروریست‌ها در لبنان دارد، انصارالله نیز در یمن داشته باشند.

 

ولایتی با اشاره به حمایت ارتش یمن از انصارالله، گفت: این‌که در صنعا ارتش این کشور با شما همکاری کرد حاکی از مقبولیت انصارالله در میان عامه دارد و جمهوری اسلامی ایران نیز از این مبارزه حکیمانه انصارالله در یمن حمایت می‌کند و این را بخشی از موفقیت حرکت بیداری اسلامی می‌داند. حرکتی که در برخی از مناطق آغاز شد ولی متأسفانه در برخی موارد با شکست روبه‌رو شد. اما امیدوار هستیم که به‌زودی شاهد حرکت دوباره بیداری اسلامی در سراسر جهان باشیم تا از طریق این حرکت از منافع اسلام و مسلمین در جهان حمایت شود.

 

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان این‌که بسیاری از گروه‌های تروریستی نظیر القاعده برای مقابله با انصارالله یمن اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: انفجارهای کوری که در این کشور توسط گروه‌های تروریست صورت می‌گیرد باعث کشته شدن بسیاری از مردم می‌شود ولی شما قطعا” از این توطئه‌ها پیروز بیرون خواهید آمد و ما مطمئنیم داعش که قطعا” عوامل اصلی ایجاد آن صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند در سوریه و عراق شکست خواهد خورد. چرا که عوامل آمریکا و صهیونیست‌ها در تمامی اقدامات اخیر خود در منطقه با شکست روبه‌رو بوده‌اند.

 

ولایتی تصریح کرد: انصارالله و زیدی‌ها در یمن قطعا” به پیروزی دست خواهند یافت و تحقق این پیروزی قریب‌الوقوع است.

 

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در بخش دیگری از دیدارش با هیاتی از علما و فرهنگیان یمنی با تاکید براین که باید دست مسلمانانی را که با دشمنان اسلام می‌جنگند گرفت، گفت: ما باید به این سیاست خود ادامه بدهیم و فراموش نکنیم که مساله اول جهان اسلام فلسطین است و تا زمانی که آزاد نشود مسلمانان باید در کنار هم به مبارزه ادامه بدهند هم‌چنین مساله مهم این است که راه آزادی فلسطین از یمن می گذرد. چرا که این کشور موقعیت استراتژیکی دارد زیرا در کنار دریای سرخ و مشخصاً باب المندب قرار دارد.

 

ولایتی در پایان با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم غزه تصریح کرد: رهبران فلسطینی هم به کمک‌های ما به مردم غزه اذعان دارند و اعلام کردند که حمایت‌های ایران از ملت فلسطین باعث پیروزی آن‌ها در مقاومت‌شان بود.

 

انتهای پیام

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین