امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۰ Saturday, 20 April 2024

وکيل بهنام‌ پيشروی کيش: بازداشت سياسی يک تا دو ماه طول می کشد

وکيل بهنام‌ پيشروی کيش: بازداشت سياسی يک تا دو ماه طول می کشد

وکيل شرکت بهنام‌ پيشروي کيش گفت: ما به خاطر قراردادي که سياسي آن را کاغذپاره مي‌دانست، از او شکايت کرديم و او به همين دليل بازداشت شده است.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، به گزارش فارس، قهرمان شجاعی درباره بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس گفت: اصل ماجرا این است که موکل من شرکت بهنام پیشروی کیش شکایتی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت که قرار بود او روز چهارشنبه برای پیگیری این موضوع بیاید که این مسئله به روز شنبه موکول شد و پس از تفهیم اتهام قرار بازداشت برای سیاسی صادر شد.

:

البته این مسئله شامل حال امیر خادم و علیرضا رحیمی هم می‌شود چون این دو نفر هم زیر قراردادی که منجر به این تخلف شده را امضا کرده‌اند. به طور مثال شما یک پراید را به 6 نفر بفروشید و این دقیقا می‌شوند کلاهبرداری. البته این مسئله با تشخیص بازپرس و مرجع قضایی است چرا که تفهیم اتهام اولین کاری است که انجام می‌شود و سپس با توجه به نوع اتهام توسط بازپرس یا مرجع قضایی قرار مناسب صادر می‌گردد.

:
وکیل شرکت بهنام‌پیشروی کیش درباره اینکه گفته می شود برخورد تند سیاسی با بازپرس باعث بازداشت او شده است، ادامه داد: به هر حال هر کسی رفتاری دارد اما باید بگویم که مرجع قضایی در وهله اول از سعه صدر بسیار بالایی برخوردار است و این را هم در نظر بگیرید که برای جسارت به مرجع قضایی هیچ گاه بازداشت موقت صادر نمی‌شود و اگر چنین مسئله‌ای صورت بگیرد آنگاه بازپرس هم از فرد هتاک شکایت می‌کند و مرجع دیگری به این مسئله رسیدگی خواهد کرد اما باید بگویم تمام این اظهارنظرها برای توجیهات است چرا که یک روز آقایان می‌گویند بازداشت سیاسی مربوط به مدیران گذشته است و یک روز می‌گویند به دلیل جسارت به بازپرس او بازداشت شده اما بر اساس قراردادی که سیاسی آن را کاغذپاره می‌خواند ما شکایت کردیم و او هم به همین دلیل بازداشت شده است.
:
شجاعی اظهار داشت: ما نامه‌ای 3 صفحه‌ای برای سیاسی نوشتیم تا درباره اتفاقات رخ داده تعیین تکلیف کند حتی رونوشتی از این نامه را به امیر خادم فرستادیم ولی اینگونه به نظر می‌رسید که اراده‌ای برای پاسخ در نزد آقایان وجود نداشت. وقتی وکیلی برای شخصی نامه می‌نویسد این یعنی اظهار نامه که می‌تواند آغازی برای دعوای حقوقی باشد اما پاسخی از سوی آقایان صادر نشد و ما هم متاسف هستیم که چنین اتفاقاتی برای باشگاه پرسپولیس پیش آمد اما واقعیت این است که تخلفی صورت گرفته که باید به آن رسیدگی شود.
:
وقتی موکل من با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشته آقایان با شرکت‌های دیگر هم قرارداد بستند و وقتی با اعتراض ما روبرو شدند گفتند که ما قرارداد را فسخ کردیم اما قابل توجه آقایان که فسخ قرارداد اینطور نیست. پس در این میان مراجع قضایی چه کاره هستند؟! البته به نظر من سیاسی احساس قدرت می‌کرد و این طور نشان می‌داد که کسی جرات ندارد از او شکایت کند.
:
وکیل شرکت بهنام‌پیشروی کیش در پاسخ به این سؤال که مدت بازداشت سیاسی چه مقدار طول خواهد کشید،‌گفت: این مسئله بستگی به نظر بازپرس دارد که از قرار صادر شده عدول کند یا نه اما به نظر من روال معمولی این است که مدت بازداشت یک تا دو ماه به طول خواهد انجامید تا تعیین تکلیف مشخص شود هر چند که ما تلاش داریم تا واگذاری باشگاه پرسپولیس از طریق سازمان خصوصی‌سازی فعلا متوقف شود.
:
وی ادامه داد: در تاریخ 93/2/14 و پس از انعقاد قرارداد موکل من 10 میلیارد تومان در دفعات به باشگاه پرسپولیس داد تا این باشگاه انحصارا در اختیار موکلم باشد اما موکل من چند روز بعد متوجه می‌شود پای شرکت‌های دیگر هم در میان است. وقتی این روزها مردم عادی برای 300 هزار تومان زندانی می‌شوند آیا نباید برای چنین مبلغ کلانی اقدامات لازم صورت بگیرد؟! وقتی فردی مال را به 4 نفر بدون تعیین تکلیف با دیگر طرف قرارداد می‌فروشد این خلاف است.
:
شجاعی در پایان گفت: ما آمادگی کامل داریم تا تعامل در این باره صورت بگیرد اما به شرط اینکه حق و حقوق موکلم پرداخت شود جرا که ما جنگی با باشگاه پرسپولیس نداریم و برای همه آنها احترام قائلیم اما باید حق و حقوق موکل من پرداخت شود.
:
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین