امروز: جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۲ Friday, 26 April 2024

کفاشیان: امیدوارم پول کی‌روش در لحظه آخر تامین شود

کفاشیان: امیدوارم پول کی‌روش در لحظه آخر تامین شود

رییس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد بودجه مورد نیاز برای امضای قرارداد با کارلوس کی روش بعد از جام جهانی در لحظات آخر تامین شود.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا ، علی کفاشیان در حاشیه مراسم از تجلیل داوران ایرانی حاضر در جام جهانی 2014 برزیل در پاسخ به سوالی درباره ماندن کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران پس از رقابت‌های جام جهانی، اظهار کرد: ما سعی ‌کرده‌ایم تعهد اضافه برای خودمان درست نکنیم، چرا که هم ما و هم کی‌روش اذیت می شویم. ما به دنبال تامین بودجه هستیم و تجربه نشان داده که بودجه در کشور ما در دقیقه‌ 90 تهیه می‌شود که ان‌شاءالله این اتفاق درباره کی‌روش می‌افتد.

 

رییس فدراسیون فوتبال که تاکنون از کیفیت لباسهای تیم ملی دفاع می‌کرد،‌ درباره این مشکل نیز گفت: تقلبی در کار نبوده است. بلکه یکی، دو پیراهن اضافه در پیراهن اصلی برای تیم ملی ایران ارسال شد که آنها به دلیل این که بسیار فوری تهیه شدند کیفیت پایین‌تری نسبت به لباس اصلی داشتند و یک درجه پایین تر بودند، اما قبول می‌کنم که در اردوی آفریقای جنوبی لباس‌ها از کیفیت لازم برخوردار نبود، اما از اردوی اتریش به بعد تمام لباس‌های تیم ملی با کیفیت اصلی تامین شده است.

 

وی درباره جلسه با دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور نیز خاطر نشان کرد: جلسه‌ای با آقایان نهاوندیان و جهانگیری داشتیم که در آن وزیر ورزش و جوانان و معاون ایشان نیز حضور داشتند که این جلسه به خاطر حمایت از تیم ملی ایران و انجام کارهای فرهنگی در جام جهانی 2014 برزیل برگزار شد که جلسه بسیار خوبی بود و آنها نیز قول حمایت از تیم ملی ایران را دادند و این که قصد دارند از تیم ملی به طور کامل حمایت کنند.

 

کفاشیان درباره زمان دیدار ملی‌پوشان فوتبال ایران با رییس جمهور قبل از اعزام به برزیل نیز گفت: مطمئنا رییس جمهور دیداری را با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی خواهند داشت. اما حالا این که این دیدار در کجا انجام شود و زمانش چه موقع باشد کاملا مشخص نشده است.

 

کفاشیان درباره برنامه فدراسیون برای حمایت از داوران نیز، خاطر نشان کرد: ما درصدد هستیم که مانند تیم ملی فوتبال ایران از داوران نیز حمایت کنیم و برنامه‌ریزی‌های انجام داده‌ایم تا بتوانیم بسترهایی مانند معرفی آنها به فیفا و AFC را در جهت رشد آنها فراهم کنیم. در حال حاضر داوران ما بر خلاف فوتبالمان که رتبه اول آسیا را یدک می‌کشند، مورد توجه قرار نمی گیرند. کمیته‌ داوران باید به ما برنامه بدهد تا ما بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم. ما در صددیم به صورت ویژه از داورانمان حمایت کنیم، چرا که آنها نیز عضوی از تیم ملی ایران محسوب می‌شوند. من از امروز اعلام می‌کنم از این پس هر امتیازی که به بازیکنان حاضر در جام جهانی 2014 بدهیم، به داوران حاضر در برزیل نیز خواهیم داد.

 

رییس فدراسیون فوتبال درباره شانس ایران در میزبانی جام ملت‌های آسیا نیز، گفت: در حال حاضر میان ما و امارات رقابت جدی برای میزبانی وجود دارد. تا الان نیز بر اساس اسناد و مدارک و اظهار نظر AFC ما از اماراتی ها خیلی جلوتر هستیم، مگر این که آنها در سطوح بالاتر لابی کنند و میزبانی را از ما بگیرند که البته تنها نگرانی‌ام همین موضوع است. ما اخیرا تمام مستندات و مدارک خود را برای میزبانی این رقابت‌ها به AFC ارسال ‌کرده‌ایم و همچنین علاوه بر ارسال این اسناد کتاب‌هایی را نیز چاپ خواهیم کرد و به کشورهای آسیایی می فرستیم. همچنین در این راه از وزارت امور خارجه کمک خواهیم گرفت و به کشورهای مختلف سفر خواهیم کرد، عزم‌مان در گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا بسیار جدی است.

 

وی همچنین خبر داد: ما درخواست میزبانی خود را برای مسابقات 22 ساله‌ها برای انتخاب تیم‌های راه یافته به المپیک 2016 ریودوژانیرو که با حضور 16 تیم خواهد بود، را ارائه ‌کرده‌ایم که این می‌تواند کار بسیار خوبی باشد. خلاصه این که تمام سعی خود را می‌کنیم تا میزبانی‌های مختلف مسابقات را بگیریم تا فوتبالمان رشد کند.

 

کفاشیان درباره احتمال سفر رییس جمهور به برزیل نیز خاطر نشان کرد: اگر این سفر انجام شود، مطمئنا موجب تشویق بازیکنان تیم ملی خواهد شد و همچنین تماشاگران بسیاری برای دیدن رییس جمهور به استادیوم خواهند آمد. ما بسیار مشتاق به این کار هستیم در صورتی که انجام شود مطمئنا کار بزرگی خواهد بود.

 

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اعتراض برخی کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان تهران درباره برخی تخلفات رخ داده، این انتخابات لغو خواهد شد یا خیر؟ نیز گفت: یکسری از نامه‌ها و مدارک از سوی کاندیداها ارسال شده که آنها خواستار تعویق در زمان انتخابات شده‌اند و ما بر اساس اعلام کمیسیون اصل “90” مجلس شورای اسلامی این انتخابات را لغو کردیم، چرا که تعدادی از کاندیداها به علت برخی از تخلفات خواستار این موضوع شده بودند.

 

انتهای پیام

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین