امروز: چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۴ Wednesday, 17 April 2024

کي روش: پيراهن ايران را به چوي مي‌دهم

سرمربي تيم ملي ايران بر خلاف سرمربي کره آرزو کرد ايران در کنار کره جنوبي جشن صعود بگيرد. به گزارش بینانیوز به نقل از ایسنا ، کارلوس کي روش در نشست خبري بازي ايران برابر کره جنوبي اظهار کرد: ابتدا به همه ظهر بخير و به همه اهالي رسانه‌ خوش‌آمد...

سرمربي تيم ملي ايران بر خلاف سرمربي کره آرزو کرد ايران در کنار کره جنوبي جشن صعود بگيرد.

به گزارش بینانیوز به نقل از ایسنا ، کارلوس کي روش در نشست خبري بازي ايران برابر کره جنوبي اظهار کرد: ابتدا به همه ظهر بخير و به همه اهالي رسانه‌ خوش‌آمد مي‌گويم. از تاخيرم در اين نشست خبري عذرخواهي مي‌کنم. متاسفانه ترافيک باعث شد که دير به نشست خبري برسيم. اگر آقاي چوي جاي من حضور داشت از همين الان شروع به جنگ مي‌کرد، اما ما عذرخواهي مي‌کنيم. به تيم ملي کره تبريک مي‌گويم که به جام جهاني صعود کرده است. من از جانب تيم ملي ايران به کره‌اي که صعودشان را روي کاغذ مسجل کرده‌اند تبريک مي‌گويم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: اين خواسته قلبي ماست که با تمام انگيزه فردا شاهد بازي خوبي باشيم. در کنار کره به جام جهاني برويم و در کنار آنها جشن صعود بگيريم. ما احترام بسيار زيادي براي کره جنوبي قائليم .ما اينجا هستيم که ماموريت‌مان را به پايان برسانيم و اميدواريم اين مهم را انجام بدهيم. فردا با تمام قدرت مي‌خواهيم صعود کنيم.

کي‌روش پس از مطرح شدن سوالي درباره اظهارات بازيکنان کره از نکونام وارد بحث شد و گفت: من بعد از 33 سال کار در ژاپن، امريکا، اسپانيا، آفريقاي جنوبي و انگليس هيچگاه شاهد چنين لغاتي مانند خون و انتقام نبودم و معتقدم بايد اين بحث را همين جا تمام کنيم. مي دانم فدراسيون کره، بازيکنان و مردم کره انسانهاي خوبي هستند. جهان مي داند که کره اي ها مردم مهربان نوع دوست و بسيار خوبي هستند. پس ما هيچگاه وقتي يک يا دو نفر اين حرفها را مي‌زنند نظرمان را درباره واقعيت کره اي ها عوض نمي‌کنيم.

سرمربي ايران ادامه داد: ما بايد براي تمام هواداران ايراني و کره‌اي فوتبال خوبي را به نمايش بگذاريم. همانطور که قانون فيفا تاکيد مي‌کند فوتبال جوانمردانه اي را انجام بدهيم

اين يک رسم ايراني است که ما براي رقباي خودمان گل مي بريم فردا براي کره‌اي ها هم گل مي‌بريم .وقتي صحبت از انتقام مي‌شود، ما فقط از راه فوتبال جواب مي‌دهيم، چون اين تنها راهي است که بلديم. وقتي صحبت از خون به ميان آمد ما با تحرک و عرق ريختن جواب اين حرفها را مي‌دهيم. آخرين جمله من خيلي ساده است؛ ما اينجا هستيم که صعودمان را جشن بگيريم، حضور ما براي جنگيدن با کره نيست، امده ايم با کره بازي کنيم. شما در جنگ با حريفتان روبه رو مي‌شويد ولي در چنين مسابقه‌هايي شما در کنار حريفتان قرار مي‌گيريد. من از رسانه هاي ايراني و کره اي درخواست دارم که بياييد همه با هم از فوتبال لذت ببريم.

خبرنگار بي بي سي دو سوال از کي‌روش داشت که ” آيا طبق حرف قبلي خود براي سرمربي کره پيراهن ازبکستان را مي‌خريد و اينکه پس از دو سال زندگي در ايران چه قدر احساس ايراني بودن مي‌کنيد؟” که سرمربي تيم ملي ايران در پاسخ گفت: بگذاريم کمي هم شوخي کنيم! من آماده بودم يک پيراهن براي چوي بياورم، اما وقتي گفت ما يازده پيراهن مي‌خواهيم من پول ندارم بخرم! در حقيقت تلاش مي‌کنم که در اتمام بازي با چوي دست بدهم و با هم جشن صعود بگيريم. اين مايه افتخار من خواهد بود که پيراهن ايران را به چوي هديه کنم، اما پاسخ به سوال دوم: ايران خانه من است. ايران خانواده من است.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین