امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۴ Friday, 19 April 2024

کی‌روش: از اظهارات اشتیلیکه شگفته‌زده‌ام

کی‌روش: از اظهارات اشتیلیکه شگفته‌زده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص پیروزی مقابل کره‌جنوبی گفت: من هم مثل سرمربی کره‌جنوبی دوست دارم در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا با آنها روبه‌رو شویم.

:

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کره جنوبی اظهار داشت: فکر می کنم بازی امروز بسیار خوب بود برای هردو تیم. سخت و چالشی بود و دو تیم بازی خوبی انجام دادند.
:
وی افزود: نتیجه در بازی امروز زیاد حائز اهمیت نبود، چون یاد گرفتیم از فرصت امروز استفاده کنیم. کره فرصت داد پاس‌کاری کنیم.در دیدار امروز فرصت به جوانان داده شد و در کل بازی خوبی بود.
:
وی در پاسخ به سوال که سرمربی کره جنوبی معتقد است که گل ایران خطا بود، عنوان کرد: شگفت زده هستم مربی کره این صحبت ها را می کند. گل امروز کاملا درست بود. باید بگویم پنالتی که برای ما گرفته نشد هم باید بگوییم. شگفت زده‌ام که مربی در حد کره این حرف ها را مطرح می‌کند و این توجیهات و تقصیر گردن داور کار درستی نیست.
:
کی روش ادامه داد: به من البته ربطی ندارد و نمی خواهم صحبتی در مورد او انجام دهم. صحبت من راجع به بازی امروز این است که بازیکنان کره و همین طور بازیکنان خودم را مورد ارزیابی قرار دهم چون نتیجه امروز می توانست به نفع هر دو تیم باشد. بازی خوبی پشت سر گذاشتیم و خوب است که بازی خوبی دیدیم.
:
سرمربی تیم ملی ایران در خصوص اینکه در جام جهانی این همه هیجان نداشته ولی امروز این هیجان را داشت گفت: هیچ صحبتی راجع به این مطلب ندارم.
:
خبرنگار کره ای از کی‌روش پرسید که نظرش در مورد مهاجمان کره ای چیست و کی‌روش جواب داد: البته باید یادآوری کنم ایجاد فرصت در بازی و به گل رسیدن جزیی از روند بازی است. یک مطلب کاملا صحت دارد و شکی نداریم که در طول بازی شاهد بودیم برخی بازیکنان کره فرصت های خوبی ایجاد کردند و بازیکنان فوق العاده ای دارند. به خاطر اینکه بازی بسیار احساسی را پشت سر گذاشتیم،‌چون فرصت هایی که کره به دست آورد می توانستند به گل برسند و توانستند فرصت‌های خوبی هم برای گلزنی بسازند اما ما هم فرصت خوب ساختیم و بردیم اما شاید مساوی هم به دست می آمد و کره هم می توانست به گل برسد.
:
خبرنگار دیگری از کره از کی‌روش پرسید که سرمربی تیم ملی این کشور اعلام کرده می خواهد در جام ملت ها مقابل ایران قرار گیرد و وی پاسخ داد: اگر سرمربی کره این خواسته را دارد که در جام ملت ها روبه‌روی ایران قرار گیرد قطعا ما هم این خواسته را داریم. چون دوست داریم مقابل تیم های خوب قرار گیریم اما من افتخار می کنم به بازیکنانی که در تیم ملی در اختیار دارم.
:
وی افزود: بازی تیم هایی مثل ایران و کره جنوبی خود نشان می‌دهد که چرا این تیم ها بهترین های آسیا هستند. همیشه از بازی با تیم هایق مثل کره و ژاپن که از برترین های آسیا هستند چیزهایی یاد می‌گیریم. از سرمربی کره تشکر می کنم که دوست دارد مقابل ما باشد و ما آنجا هم بهترین تلاش را نشان می‌دهیم.
:
کی‌روش تاکید کرد: چون کره منابع مالی خوبی در اختیار دارد و شما دچار تحریم نیستید و استادیوم های خوبی دارید و تجربه جام جهانی ۲۰۰۲ را در اختیار دارید و بازیکنان حاضر در انگلیس و آلمان و اروپا هستند
:
این فرصت را برای رویارویی با کره را از دست نمی‌دهیم چون از بازی مقابل این تیم یاد می گیریم و برای ما فرق نمی کند داور چه کسی باشد.
:
خبرنگاری از او پرسید که سرمربی کره گفته ایران را در جام ملت ها شکست می دهند و چقدر به بازیکنان جوان اعتقاد دارد و کی‌روش در جواب گفت: من بار دیگر تکرار می کنم که نمی‌خواهم در مورد حرف های او حرف بزنم چون آخرین بار اتفاقات ناخوشایندی افتاد و مجبور می شود با رئیس فدراسیون کره حرف بزند. مربی خوب است که مشکلاتش را مدیریت کند و من هم مشکلات خودم را مدیریت می کنم چون به اندازه کافی مشکل دارم.
:
سرمربی ایران افزود: همان طوری که از قبل اشاره کردم ما بهترین فرصت را قبل از جام ملت ها به دست آوردیم و نمی توانسنیم از این فرصت استفاده کنیم و باید از جوان هااستفاده می کردم و باید از بازی امروز نهایت استفاده را می بردم. بازیکنان جوانی در اختیار داریم. رضا قوجان نژاد، اشکان دژاگه و …بازیکنانی داریم که سال ها ملی پوش بوده اند. بازیکنان جوانی داریم مثل جهانبخش و آزمون که در تیم های جوانان هم بوده اند و از عملکرد همه آنها خوشحالم. بار دیگر از صمیم قلب از طرف خودم و بازیکنان از کره تشکر می کنم چون در مسیر آماده سازی به ما کمک کردند.
:
وی ادامه داد: خواهش می کنم این پیغام را به هواداران کره و فدراسیون برسانید که ما از صمیم قلب خوشحالیم که به ایران آمده اید، اما مترجم کره ای نبود که سوال ها را برای آنها ترجمه به زبان کره ای کند.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین