امروز: سه شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸ Tuesday, 16 April 2024

علی دایی: خوشحال می‌شوم شکایت کنند!

علی دایی: خوشحال می‌شوم شکایت کنند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است شاگردانش با حمایت هواداران به نخستین سه امتیاز فصل دست پیدا کنند.

 

 به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا ، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر درباره این دیدار گفت: تیم ذوب‌آهن تیم بزرگی است و از بازیکنان خوبی برخوردار است. آن‌ها در آینده یکی از بهترین‌های لیگ می‌شوند. با توجه به مصافی که برابر فولاد داشتیم روی نقاط ضعفمان کار کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. امیدوارم با حمایت هواداران به اولین بردمان برسیم.

 

وی درباره سؤالی در مورد پیام صادقیان عنوان کرد: درست است این بازیکن را در اختیار نداریم اما به جای او بازیکنان خوبی داریم که من به توانایی‌هایشان اعتقاد دارم. به هر حال اگر صادقیان بود خیلی می‌توانست به ما کمک کند اما بدون او هم ما می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم فردا بدون هیجان و استرس کاذب نمایش خوبی را ارائه دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر محرومان و مصدومان تیمش در این دیدار افزود: به جز صادقیان که محروم است، دغاغله و علی‌عسگر مصدومان ما هستند.

 

او درباره شناختش از ذوب‌آهن افزود: ذوب‌آهنی‌ها در خط حمله بسیار خطرناکند. بازیکنی مثل شجاعی و رجب‌زاده ذخیره‌های این تیم هستند و ما بازی خیلی سختی برابرشان داریم. آن‌ها در دفاع هم خیلی خوب هستند اما ما راهکارهایی داریم تا برابرشان به مشکل نخوریم.

 

دایی درباره شکایت باشگاه راه‌آهن از او به‌دلیل اظهارات مبنی بر اینکه فردی از باشگاه راه‌آهن کنار سیاسی در هنگام صحبت با برنامه 90 حضور داشته است اظهار کرد: خوشحال می‌شوم اگر این اتفاق بیفتد. علی دایی حرف بی‌سند نمی‌زند. من احترام قایل شدم که در برنامه زنده اسم نیاوردم وگرنه می‌شد که اسم آن فرد را هم ببرم. حرف من مستند است و دوست دارم باشگاه در این باره از من شکایت کند. مردم باید بدانند که ما بدون دروغ حقایق را به آن‌ها می‌رسانیم تا آن‌ها تصمیم بگیرند.

 

او در پاسخ به سؤالی درباره حاشیه‌سازان پرسپولیس افزود: من دو بار با پرسپولیس قهرمان جام حذفی شدم و اگر روزی به درد این تیم نخورم در جای دیگر به کارم ادامه می‌دهم. امیدوارم دوستان هم به آرامش پرسپولیس فکر کنند. اگر ما آرامش داشته باشیم دل میلیون‌ها نفر شاد می‌شود. بعضی آقایان حاشیه‌سازی علیه تیم را کنار بگذارند و به ما کمک کنند تا موفق شویم.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا حقیقت دارد که رضا حقیقی از یک تیم از خارج از کشور پیشنهاد دارد گفت: من اولین بار است که این مسئله را می‌شنوم. اگر ایشان پیشنهاد دارد باید باشگاه درباره‌اش نظر بدهد و در نهایت بهترین راه‌حل انتخاب شود.

 

دایی در پاسخ به این سؤال که دلیل عدم حضور کریم باقری بر روی نیمکت پرسپولیس در این فصل چیست، بیان کرد: در برنامه‌ای که پیش از فصل به باشگاه دادم ایشان در لیست من بود. باشگاه به همه زنگ می‌زد اما من شخصاً خودم به باقری زنگ زدم و از او خواستم کنار ما باشد اما ایشان صلاح دانست که کنار ما نباشد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش شانسی برای کسب جام در این فصل دارد یا خیر، عنوان کرد: ما تنها دو بازی پشت سر گذاشته‌ایم و چیزی از دست نداده‌ایم. خوشحالم که در بازی قبلی ضعفمان را شناختیم و تمریناتمان را ادامه دادیم. قطعاً ما به‌ دنبال جام هستیم اما خودتان ببینید یک بازی باختیم و چه هجمه‌هایی درست کردند. ما روی کارمان تمرکز می‌کنیم و کار به این چیزها نداریم. مدیرعامل و هیات مدیره تلاش می‌کنند تا جوی درست کنند تا ما کارمان را انجام دهیم. آقای رحیمی تلاش زیادی دارند اما در برخی جاها دست ما بسته است. وقتی نمی‌توانیم بیش از 950 میلیون به یک بازیکن بدهیم و رغیبمان 1.5 میلیارد به آن بازیکن می‌دهد نمی‌توان کاری کرد.

 

وی ادامه داد: بازیکن من تا روز آخر نمی‌گوید که با ما می‌ماند یا نه و به یکباره روز آخر از تیم می‌رود و کاری از دست ما برنمی‌آید. فولادی هم که تا جایی که ما می‌دانیم بازیکن ماست. چندین بار به او زنگ زده‌ام اما برنداشت من باید چه کار کنم ما روی بازیکن حساب می‌کنیم اما به یکباره او نمی‌آید. بازیکن ما هی می‌گوید امروز به تیم می‌آیم یا فردا به تیم می‌آیم اما در پایان مشخص نمی‌کند و کار ما را لنگ می‌گذارد با این حال من به این تیم افتخار می‌کنم و مطمئناً می‌توانیم موفق شویم.

 

علی دایی در پایان به محمود خوردبین بابت فوت برادرش تسلیت گفت.

 

 

انتهای پیام

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین