امروز: سه شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲ Tuesday, 23 April 2024

تیم والیبال شهرداری ارومیه یک پای فینال لیگ برتر

تیم والیبال شهرداری ارومیه یک پای فینال لیگ برتر

تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست میزان خراسان به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال راه یافت.

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز ،‌ تیم والیبال شهرداری  ارومیه در نخستین مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه 20 اسفند) در سالن مهران مشهد به مصاف میزان خراسان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد.

:
شاگردان جهانگیر سیدعباسی در ست نخست این مسابقه 25 بر 18 مغلوب میزبان خود شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند و به عنوان نخستین تیم راهی دیدار نهایی جام هجدهم شدند.
میزان با پذیرش این شکست نیز به دیدار رده بندی لیگ برتر سال جاری راه یافت تا یک بار دیگر برای کسب عنوان سومی به میدان برود.

:
مهدی مهدوی به علت صحبت با بازیکن حریف یک کارت زرد گرفت و ورمیلیو پاسور ایتالیایی شهرداری ارومیه نیز در ست دوم از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
:
در اواخر ست چهارم تماشاگران حاضر در سالن با پرتاب اشیا به داخل زمین جلوه ناخوشایندی از حضور هواداران میزان در سالن را به تصویر کشیدند. این حرکات هواداران داور مسابقه را نیز مجبور به ترک جایگاه خود کرد و دقایقی مسابقه نیز متوقف شد که با تلاش مسئولین و ناظران مسابقه این دیدار ادامه یافت.
:
جهانگیر سید عباسی در ابتدای این مسابقه از ترکیب شهرام محمودی، حامد رضایی، ورمیلیو (پاسور ایتالیایی)، پوریا فیاضی، نیکلوف و عبدالرضا علیزاده استفاده کرد.
:
سرمربی تیم میزان خراسان نیز آرمین تشکری، عادل غلامی، رحمان داوودی، مهدی مهدوی، امین علوی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف در ابتدای این مسابقه به میدان فرستاد.
:
سالن مهران یک ساعت قبل از آغاز مسابقه تکمیل شده بود و حدود 800 نفر نیز بیرون از سالن مسابقه بودند که نتوانستند وارد سالن شوند.
:
امیدوار حاتمی و غفار درخشنده از طرف سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون والیبال نظارت این مسابقه را بر عهده داشتند و کیوان عابد زاده و محسن ترابی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را انجام دادند.
:
دیدار رفت دو تیم در ارومیه سه بر صفر به سود شهرداری این شهر تمام شده بود.

:

تبریز در خانه پیروز شد/ کار به بازی سوم کشید

:

دیدار دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با شکست پیکان به پایان رسید تا جدال دو تیم والیبال شهرداری تبریز و پیکان تهران برای صعود به دیدار نهایی به دیدار سوم کشیده شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) با دو دیدار در شهرهای مشهد و تبریز پیگیری شد.

:
در دومین مسابقه امروز که در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد، تیم شهرداری تبریز موفق به شکست سه بر دو پیکان تهران شد تا هنوز برای صعود به دیدار نهایی امیدوار باشد.

:
تیم پیکان تهران در مسابقه دور رفت در خانه والیبال تهران سه بر صفر به پیروزی رسیده بود و در این دیدار شکست خورد تا مسابقه سوم تعیین کننده تیم صعود کننده باشد.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در ست های اول و سوم این مسابقه 25 بر 21 و 28 بر 26 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 16 بر 14 مغلوب شهرداری تبریز شدند.

:
در ست چهارم این دیدار محمد موسوی بازیکن شماره 6 پیکان تهران از داور کارت زرد دریافت کرد.
تیم پیکان تهران این مسابقه را با ترکیب سامان فائزی، امیر حسینی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، رضا صفایی، مجتبی میرزاجانپور و علی حسین (لیبرو) آغاز کرد.

:
محمد حسن صنوبری، علیرضا بهبودی، اکبر ولایی، سعید مصطفی وند، میکائیل تاجر، بهرام فرید و مهدی مرندی (لیبرو) ترکیب آغازین تیم شهرداری تبریز بودند.
محمود حداد و محمد حسن خوشدل از سوی سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون والیبال بر این دیدار نظارت داشتند و حمید راهجردیان و داود نافعی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
مسابقه سوم دو تیم پیکان و شهرداری تبریز روز یکشنبه در خانه والیبال تهران برگزار می شود تا پیروز این میدان حریف شهرداری ارومیه در دیدار نهایی باشد.

:
در نخستین مسابقه امروز تیم شهرداری ارومیه در مشهد میزان خراسان را سه بر یک شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.
دیدار رده بندی و نهایی لیگ برتر والیبال نیز روز چهارشنبه 27 اسفندماه در سالن فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۱ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۱ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین