توضیحات شرکت مترو درباره افتتاح خط 3
شرکت متروی تهران درباره خبر "عیدانه‌ای که پای شیرین بودنش می‌لنگد" توضیحاتی ارائه کرد.   به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا، ...

شرکت متروی تهران درباره خبر “عیدانه‌ای که پای شیرین بودنش می‌لنگد” توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز به نقل از ایسنا، در نمابر شرکت متروی تهران آمده است: «امروزه ساخت سیویل (ساختمان) در توسعه خطوط در شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) توسط پیمانکاران و مهندسین ایرانی و به طور صد در صد بومی اجرا می‌شود و این در حالیست که به دلیل وارداتی بودن بخشی از تجهیزات از طریق فاینانس، در تاریخ ساخت و توسعه خطوط هیچ وقت تناسب زمانی از نظر پیشرفت کار(سیویل) و (تجهیزات) وجود نداشته است و ناگزیر مطابق یک رویه، خطوط آماده شده برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان بدون پله برقی مورد بهره برداری قرار می گرفته و به تدریج پله های برقی نصب می شده است.

 

شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) برای رفع این مشکل در مقطعی، پله‌های برقی یکی از خطوط را از داخل تامین کرد که به خاطر نارضایتی مردم از کیفیت آن مجبور شد مجدداً برای رعایت استانداردها و ایمنی مسافران این بخش از تجهیزات را کماکان از خارج تامین کند که خط ۳ مترو تهران نیز مشمول همین قاعده است.

 

مزیت فاینانس خط ۳ مترو تهران به طول ۳۷ کیلومتر در این است که بیش از ۲۰۰ پله برقی پروژه قرار است مطابق با همان قرارداد و بر اساس برنامه زمانبندی و تعهدات طرف مقابل تولید و تحویل شود که خوشبختانه حدود ۳۵ عدد پله برقی مربوط به ۵ ایستگاه بخش جنوبی این خط مراحل نهایی ساخت خود را سپری کرده و در حال حمل به بندرعباس است که اواخر خردادماه نصب خواهد شد.

 

مضافاً این که افتتاح بخش جنوبی خط ۳ مترو تهران بدون پله برقی متعاقب تماسها، پیگیری ها و مراجعات مکرر شهروندان جنوب شهر تهران برای راه اندازی سریع این بخش از مترو به منظور سفری آسان و کم هزینه به مسئولان مترو است.

 

خاطرنشان می‌شود که اولویت شرکت مترو، ساخت و تحویل شبکه ریلی درون شهری با رعایت حداکثر ایمنی است که بحمدالله در یک حرکت مجاهدانه و ضربتی بخش جنوبی خط ۳ در شرایط حاضر مطابق با همه استانداردها به این مهم دست یافته و به عنوان یک وظیفه و خدمت از سوی خدمتگذاران این شرکت به شهروندان و مردم عزیز تقدیم می شود.

 

هفت کیلومتر از خط ۳ مترو تهران (بخش میانی)آذرماه ۱۳۹۱ در فاصله چهارراه ولیعصر(عج) تا ایستگاه شهید بهشتی به بهره برداری رسید و ۱۲ کیلومتر (بخش جنوبی) از چهارراه ولیعصر(عج) تا اتوبان آزادگان در جنوب تهران به زودی به آن اضافه می شود و در صورت تامین اعتبار، بخش شمالی آن به طول ۱۷ کیلومتر از شهید بهشتی تا شهرک قائم در شمال شرق تهران(ازگل) تا پایان امسال برای تکمیل طولانی ترین خط خاورمیانه و شریان حیاتی شبکه ریلی پایتخت با ظرفیت جابجایی روزانه یک میلیون مسافر به بهره‌برداری خواهد رسید.»

 

انتهای پیام

 


برچسب :    ، ، 
  • ارسال ایمیل به دوستان در یاهو
  • اضافه کردن به Google Bookmarks
  • داغ کن - کلوب دات کام
  • Reddit
  • Twitter
  • facebook
  • balatariin
  • RSS
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 امتیاز از : 500 out of 5)
Loading...

مطالب مرتبط

    هيچ پست مرتبطي وجود ندارد

نظرات کاربران

ارسال نظر

مشاهده قوانین ارسال نظر

  • جديدترين خبرها
  • منطقه آزاد ماکو
  • بازار
  • ورزش
  • جامعه
نظرسنجی

نمره شما به دولت دکتر روحانی؟

مشاهده نتایج

Loading ... Loading ...
ديدني ها
داغترين ها
تبليغات

تبلیغات در سایت خبری بینانیوز

درج آگهی

خرید اینترنتی



نتایج زنده مسابقات بهمراه جدول لیگ

خبرهای خبرگزاری ها

براي مشاهده جديدترين خبرهاي درج شده در خبرگذاري هاي ديگر از ليست بالا خبرگذاري خود را انتخاب نماييد

عضویت در خبرنامه


 

برای دریافت خبرهای سایت در خبرنامه عضو شوید
بينانيوز ، بينش و بينايي مي بخشد - Copyright © 2016 RSS