امروز: پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵ Thursday, 18 April 2024

احمدی‌نژاد: آینده روشن و پیروزی در انتظار ماست

احمدی‌نژاد: آینده روشن و پیروزی در انتظار ماست

باند احمدي‌نژاد اما هيچگاه توضيح نمي‌دهند آن همه فساد ميلياردي كه در دولتهاي نهم و دهم، رخ داد چه ارتباطي با امام و ارزش‌هاي انقلاب دارد؟ جز اينكه براي فرار از رسوايي‌هاي آن 8 سال، صرفا از ارزش‌ها و نام امام هزينه كنند.

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز ، به نقل از بهارنیوز، محمود احمدی‌نژاد از برنامه خود برای “سخنرانی‌های استانی” در آینده خبر داد و با بيان اينكه امروز دولت‌های نهم و دهم از «شش جهت»! تحت حمله قرار گرفته‌اند افزود: در اين حملات «هر کس هرچه در دست دارد می‌زند، يک نفر سنگ، ديگری لگد می‌زند، يکی با شمشير و ديگری با نيزه می‌زند!» نشستي موسوم به “تبیین مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی” روز پنج‌شنبه، در فضايي كنترل شده با حضور احمدی‌نژاد و صدها نفر از همکاران سابقش از استان‌ها، در تهران برگزار شد و حدود ۷۰۰ نفر، از جمله ۱۵ نماینده از هر استان در آن شرکت کردند.
:
احمدی‌نژاد در این نشست گفت: «مبانی و آرمان‌ها باید به طور دائم بازخوانی و به‌روزرسانی شود تا هدف از آن یعنی نهادینه کردن این مبانی محقق شود، در غیر این صورت دچار حیرت و سرگشتگی و در نهایت فراموشی آرمان‌هایمان خواهیم شد.» وي یکی دیگر از ضرورت‌های این بازخوانی را “مقابله با طراحی دشمنان” خواند، زیرا به باور او “دشمنان قسم‌خورده، با انگیزه‌های شیطانی در کمین نشسته‌اند تا مبانی انقلاب را نابود کنند”.
:
احمدی‌نژاد با بیان این‌که “دشمنان با طراحی بسیار پیچیده و خباثت‌آمیز، هجمه‌ای گسترده و همه جانبه علیه امام و خط امام به راه انداخته‌اند” از حاضران تقاضا کرد، “از این به بعد مواضعی را که در فضای کشور و فضای بین‌الملل مطرح می‌شود، با مواضع امام تطبیق” بدهند. او افزود: با این کار مشخص خواهد شد “که تمام اندیشه‌های امام زیر سنگین‌ترین بمباران‌ها قرار دارد، حتی [کسانی] اسم امام را می‌آورند و ایشان را تکریم می‌کنند اما در عمل نابودی اندیشه‌های او را دنبال می‌کنند”.
:
وي گفت: «وقتی می‌گوییم ماموریت اصلی انقلابیون بازخوانی مبانی انقلاب و آرمان‌های امام است، بدین معنی نیست که نسبت به مسائل روز سیاسی و دیگر رسالت‌های یک انسان انقلابی بی‌اعتنا هستیم.» احمدی‌نژاد با بیان این‌که “آینده بسیار روشن است و پیروزی انتظار ما را می‌کشد” خطاب به همکاران سابق خود تاکید کرد: «باید دست به دست هم بدهیم و کمی حوصله کنیم، خواهیم دید اگر مقداری دل بدهیم به خط امام، چه ثمراتی خواهد داشت.»
:
ایرنا هم گزارش داد که فضای امنیتی شدیدی در اطراف سالن برگزاری همایش که به عنوان اردو مطرح شده، حکمفرما و ورود و خروج افراد بشدت کنترل و بویژه از ورود خبرنگاران جلوگیری شد. یکی از افراد حاضر به عنوان هماهنگ کننده همایش خطاب به خبرنگاران گفته است که برنامه اینجا خبری نیست و هیچ رسانه ای هم دعوت نشده و اگر خبرنگاری نیز دعوت شده به عنوان مهمان این محفل خصوصی بوده است!!
:
این در حالیست که در چند روز گذشته اعلام این همایش رسانه ای شده و در فضای مجازی تبلیغات گسترده ای را انجام دادند حال مشخص نیست چرا همایشی که قرار نبوده از حضور خبرنگاران رسانه های مختلف در آن استفاده شود ظرف مدت یکی هفته با هیاهو ، اخبار مختلف و متنوعی در رسانه ها منتشر کردند و به استقبال آن رفتند؟ که اگر غیر از این هدف یعنی جار وجنجال به راه انداختن بود قاعدتا همچون دیگر جلسات خصوصی در ساختمان ولنجک باید در سکوت خبری برنامه های خود را پیش می بردند.
:
اما خبرنگاران حاضر در مراسم که البته پشت درهای بسته باقی ماندند از برخورد نامناسب مسوول ورود و خروج مراسم با خبرنگار و عکاس ایرنا که خارج از عرف بود، گلایه کردند. همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی گزارش داد که تعدادی از افراد ناشناس و لباس شخصی تردد خودروها و وسایل نقلیه را زیر نظر داشتند و دو موتور سوار به فراخور زمان در خیابان منتهی به مراسم و کوچه های اطراف آن گشت می زدند اما در آن سوی دانشگاه ایرانیان یعنی محل سخنرانی مقامات دولت قبلی که گویا در نهایت بنا به ادعای خود در پیش گرفتن سکوت برای حفظ آرامش جامعه، تاب سکوت بر نتابیدند و در سال منتهی به انتخابات دهمین دور مجلس و بعد از موفقیت دولت تدبیر و امید در سیاست داخلی و خارجی به ارائه سخن می پردازند نوک شمشیرها را به بهانه تببیین اندیشه های امام راحل سمت دولت یازدهم نشانه گرفتند. جاییکه علی نیکزاد وزیر سابق مسکن محور اصلی سخنانش را به نقد دولت یازدهم قرار داد.
:
باند احمدي‌نژاد اما هيچگاه توضيح نمي‌دهند آن همه فساد ميلياردي كه در دولتهاي نهم و دهم، رخ داد چه ارتباطي با امام و ارزش‌هاي انقلاب دارد؟ جز اينكه براي فرار از رسوايي‌هاي آن 8 سال، به صورت مصنوعي سعي در فراموشي و خواب‌زدگي خود داشته و مي‌پندارند مردم ايران به اين زودي فجايع رخ داده در آن دوران تيره را از ياد خواهند برد لذا از ارزش‌ها و نام امام هزينه مي‌كنند و خيال بازگشت به عرصه مديريت كشور را در سر مي‌پروانند!

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین