امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱ Friday, 19 April 2024

ازدواج مخفيانه سرنخ يک پرونده جنايي

ازدواج مخفيانه سرنخ يک پرونده جنايي

زن جواني که به همراه برادرش به اتهام قتل يک مهندس ساختمان در مشهد دستگير شده است مدعي شد از ۴ سال قبل به عقد موقت مقتول درآمدم اما مدتي قبل متوجه شدم که در ارتباط خود با مهندس ميانسال فريب خورده ام!

 

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز‌، به نقل از خراسان  : شب نوزدهم ماه جاري، ماموران انتظامي در تماس با قاضي ويژه قتل عمد، وي را در جريان کشف جسد مردي در زمين هاي خاکي انتهاي الهيه مشهد قرار دادند.

به دنبال دريافت اين خبر، بلافاصله قاضي موحدي راد، به همراه کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي، شبانه عازم محل کشف جسد شد، تحقيقات مقام قضايي نشان داد جسد مربوط به فرد ۴۳ ساله اي است که مهندس ساختمان بوده که با ضربات متعدد چاقو به نواحي شکم، گردن و پهلو به قتل رسيده است.آثار خوني که در محل ريخته شده بود بيانگر آن بود که اين فرد براي نجات خود از مرگ تلاش و حدود ۳۰ تا ۴۰ متر حرکت کرده است اما نتوانسته خود را به نقطه اي که محل رفت و آمد است برساند. کيف حاوي مدارک خودرو، گوشي تلفن همراه و همچنين وجوه نقدي داخل جيب هاي مقتول، احتمال جنايت در پي سرقت را منتفي کرد.

اين در حالي بود که سوئيچ يک خودرو نيز داخل مشت گره کرده مقتول وجود داشت. اين گزارش حاکي است: جسد مهندس مذکور به دستور مقام قضايي به پزشکي قانوني انتقال يافت و تلاش کارآگاهان براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين جنايت هولناک ادامه يافت.با شناسايي هويت مقتول، خانواده وي اعلام کردند که او با خودروي سواري زانتيا از منزل خارج شده است اما تحقيقات نشان داد سوئيچي که در دست مقتول بود به خودروي ديگري تعلق داشت. بنابراين گزارش، کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي که با نظارت و راهنمايي مستقيم قاضي ويژه قتل عمد، بررسي هاي اطلاعاتي خود را ادامه مي دادند به سرنخ هايي دست يافتند که ردپاي يک زن را در اين جنايت آشکار مي کرد جمع آوري اين اطلاعات در حالي بود که پس از پيدا شدن خودروي زانتياي مقتول مشخص شد او در روز کشف جسد با خودروي پژو تردد کرده است.

کارآگاهان چند روز بعد با ارائه مشخصات خودروي پژو به نيروهاي گشتي موفق شدند اين خودرو را در بولوار هاشميه مشهد کشف کنند. آنان در پي گيري  شاخه ديگري از تحقيقات با انجام يک سري فعاليت هاي پليسي و کنترل آخرين افرادي که با مقتول در ارتباط بودند به مرد ۴۰ ساله اي رسيدند که پيامکي رکيک و تهديدآميز براي مقتول ارسال کرده بود. اين مرد وقتي با صدور دستوراتي از سوي قاضي موحدي راد، توسط کارآگاهان دستگير شد عنوان کرد: گوشي تلفن همراهي که از آن پيامک ارسال شده را چندي قبل خواهرم به من داد و عنوان کرد مدتي است فردي با اين شماره براي من ايجاد مزاحمت مي کند.

من هم گوشي را از او گرفتم و پيامکي را براي آن شماره ارسال کردم.

در پي اعترافات اين مرد، خواهر ۳۰ ساله او دستگير شد و اعتراف کرد: از حدود ۴ سال قبل با مقتول آشنا شدم او ابتدا به من گفت: همسر و فرزندي ندارد و مجرد است اما مدتي قبل متوجه شدم فريب خورده ام و او همسر و فرزند دارد، در اين مدت نيز که به عقد موقت او درآمده بودم قرار بود با من ازدواج کند اما به وعده خود عمل نکرد. به همين دليل هم با او ارتباطم را قطع کردم ولي او اصرار به ادامه اين ارتباط داشت و ادعا مي کرد که نبايد او را رها کنم. وقتي سماجت وي را ديدم گوشي تلفنم را به برادرم دادم و عنوان کردم که از اين شماره برايم ايجاد مزاحمت مي شود.گزارش خراسان حاکي است: در حالي که هر دو متهم مذکور تاکنون ارتکاب قتل را انکار کرده اند تحقيقات گروهي از کارآگاهان شعبه قتل با فرماندهي سرهنگ غلامي ثاني (رئيس اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي) براي بررسي ادعاهاي متهمان دستگير شده و نقش آنان در قتل مهندس همچنان ادامه دارد.

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین