امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۲ Saturday, 20 April 2024

از تبلیغات یکطرفه صدا و سیما برای جلیلی تا حرفه ای گری علیه روحانی!

از تبلیغات یکطرفه صدا و سیما برای جلیلی تا حرفه ای گری علیه روحانی!

عملکرد صداوسیما در موضوع هسته ای که تلاش می کرد با حرفه ای و بیطرف نشان دادن خود، صحت اظهارات مسئولین کشور در مورد توافقات هسته ای را زیر سئوال ببرد این سئوال را مطرح کرد، که مسئولین صداوسیما در هشت سال گذشته به چه دلیلی رسانه ملی را به بوق تبلیغاتی دولت تبدیل کرده بود.

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز و به نقل از انتخاب ، یک مقام آگاه با اشاره به برخود متفاوت صداوسیما در مواجهه با مذاکرات موفقیت آمیز ژنو گفت: کاش صدا وسیما بجای الان در زمان احمدی نژاد حرفه ای عمل می کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب» ، گفت: عملکرد صداوسیما در موضوع هسته ای که تلاش می کرد با حرفه ای و بیطرف نشان دادن خود، صحت اظهارات مسئولین کشور در مورد توافقات هسته ای را زیر سئوال ببرد این سئوال را مطرح کرد، که مسئولین صداوسیما در هشت سال گذشته به چه دلیلی رسانه ملی را به بوق تبلیغاتی دولت تبدیل کرده بود.

این مقام آگاه اضافه کرد: گزارشهای صداوسیما  در مورد توافق هسته ای ژنو ، ظاهری متفاوتی با عملکرد هشت سال گذشته رسانه ملی داشت، صداوسیما در هشت سال گذشته با ارائه تبلیغاتی یکطرفه و بدون در نظر گرفتن واقعیات ، تنها بلندگوی تبلیغاتی دولت شده بود و اظهارات منتقدین داخلی و سایر رسانه های جهان را نشراکاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی تلقی می کرد.

وی ادامه داد: اما در مورد توافق هسته ای مسئولین صداوسیما با گرفتن ژست بی طرفانه و حرفه ای گری، به مونتاژ اظهار نظرهای رییس جمهور و وزیر خارجه جمهوری اسلامی با رییس جمهور وزیرخارجه آمریکا کرده تا تناقضات آن را پررنگ کرده و صحت اظهارات مسئولین کشور را زیر سئوال ببرد.

جالب اینجاست که در این حوزه دیگر اصل «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا» که برای رد کلیه اخباری که علیه ادعاهای دولت احمدی نژاد مطرح می شد برای مسئولین صداوسیما کاربرد ندارد.

وی گفت: اکنون سئوال از مسئولین صداوسیما این است که این مشی حرفه ای چرا در هشت سال گذشته بویژه از سال 1388 به بعد اجرا نشده و اکنون که متن انگلیسی موافقتنامه نیزمنتشر شده است و در آن عبارت راه حل جامع که شامل غنی سازی می شود نیز وجود دارد چرا مسئولین صداوسیما باز هم می خواهند در اختلاف بین دولت ایران وآمریکا نقش بیطرفی را ایفا کنند.

این مقام آگاه پرسید: آیا این همان صداوسیمایی نیست که یک ماه قبل در موضوع انتشار یک خاطره از آیت الله هاشمی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا با جسارت تمام به تخریب و هتک حرمت رییس مجمع تشخیص مصلح نظام پرداخت و مسئولین صداوسیما به حدی از غیرت انقلابی و استکبار ستیزی رسیده بودند که می خواستند آمریکا و ایادی داخلی آن را نابود کنند و امروز ادعای مسئولین آمریکا را بگونه ای تایید آمیز و با «زیرصدای» آنها از تریبون رسانه ملی برای تضعیف دولت پخش می کنند.

جالب اینجاست که حتی در روزهای اخیر و به بهانه گزارش صدروزه دولت گزارشگران فرمایشی صداوسیما مصاحبه های با مردمی که تصادفا اکثر آنها طیف طرفداران احمدی نژاد هستند پخش می کند که فصل مشترک آن انتقاد از انتصابات دولت و عزل نیروهای احمدی نژادی است همان موضوعی که آیت الله جنتی به شکل حمله تندی به دولت و رییس جمهور در نمازجمعه مطرح کرد.

وی در پایان گفت: در این شرایط بخش عمده ای از افکارعمومی مجبور است بجای گوش دادن به اخبار و تحلیلهای صداوسیما تماشای تکرار سریال جومونگ و تام جری بپردازد.

 ./.

تاکنون دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین