امروز: چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۵ Wednesday, 17 April 2024

استیلی: من آن حرف‌ها را درباره صادقیان و نیلسون نزدم

استیلی: من آن حرف‌ها را درباره صادقیان و نیلسون نزدم

 

حمید استیلی صحبت‌های منتشر شده به نقل از او و سایر اعضای هیات مدیره در یکی از روزنامه‌ها را کذب خواند و گفت: افرادی که این صحبت‌ها را به رسانه‌ها داده‌اند شناسایی کرده‌ایم و با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

 

 
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینا  نیوز: سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با  (ایسنا)، درباره مباحثی که پیرامون چرایی تشکیل کمیته فنی و برخی صحبت‌های مطرح شده در نشست هیات مدیره به وجود آمده اظهار کرد: متاسفانه صحبت‌هایی مطرح شده که همه آن‌ها کذب است. صحبت‌هایی راجع به بازیکنان تیم نوشته‌اند که من درباره نیلسون و صادقیان چه گفته‌ام که واقعا کذب است و ما این مسائل را پیگیری می‌کنیم.

 

 
او ادامه داد: هم نیلسون و هم صادقیان در فصل گذشته جزو بازیکنان خوب تیم بودند. صادقیان که پدیده فوتبال ماست و نیلسون هم یکی از عوامل اصلی نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بود. صحبت‌هایی که به نقل از من منتشر شده به هیچ وجه واقعیت نداشت. گروهی هستند که ما آن‌ها را شناسایی کرده‌ایم و نمی‌خواهند تیم نتیجه بگیرد. آن‌ها می‌خواهند ما را مقابل هواداران قرار دهند.

 

 
استیلی گفت: خود من آدم فنی هستم و هیچ عقل سلیمی نمی‌آید بگوید که این دو نفر نباید در پرسپولیس بمانند. ما این افراد را شناسایی کرده‌ایم و هواداران مطمئن باشند که ما دوست داریم تیم خیلی خوبی برای فصل بعد ببندیم. هدف این است که زیرساخت‌های خیلی خوبی را به وجود بیاوریم که در قدم اول به پرورش بازیکنان جوان بپردازیم. در این راه اولین گام تشکیل کمیته فنی بوده که جا دارد از آن‌ها تشکر کنیم. این افراد کنار ما هستند و می‌توانند برای پرسپولیس مثمر ثمر باشند. آن‌ها نه تنها به تیم بزرگسالان بلکه به همه تیم‌های باشگاه مشاوره می‌دهند. آن گروهی که این اکاذیب را منتشر کرده هم از طریق بخش حقوقی باشگاه پیگیر هستیم و دست‌شان را رو می‌کنیم.

 

 
عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چطور می‌شود گفت‌وگوهای اعضای هیات مدیره ریز به ریز در یکی از روزنامه‌ها انتشار پیدا کند، گفت: همه این‌ حرف‌ها که منتشر شده کذب است. اگر کسی فایلی دارد بیاید منتشر کند، ما هم استقبال می‌کنیم. حتی ما حاضریم که در جلسات هیات مدیره دوربین بگذاریم و همه چیز ضبط شود. جلسات ما آنقدر شفاف است و در آن صداقت وجود دارد که نگران این مسائل نیستیم. در این هیات مدیره افرادی هستند که همه برای سربلندی پرسپولیس و هواداران تلاش می‌کنند و ما می‌خواهیم خواسته‌های مردم را انجام دهیم. ضمن اینکه در هیات مدیره بحث‌های کلان می‌شود نه صحبت‌های جزئی مثل اینکه فلان بازیکن باشد یا نباشد.

 

 
او در پاسخ به این سوال که مگر قرار نبود در نشست هیات مدیره برنامه‌های دایی بررسی شود گفت: برنامه‌های دایی در دست رحیمی است و خودش باید در این رابطه تصمیم بگیرد. ما در هیات مدیره درباره بودجه باشگاه و برنامه‌ای که برای وضعیت مالی داریم صحبت می‌کنیم. دنبال این هستیم که بدهی در طول این یک سال به جا نگذاریم.

 

 
حمید استیلی در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا در واکنش به انتقاد برخی از پیشکسوتان که تشکیل کمیته فنی در این مقطع چه ضرورتی داشت گفت: تشکیل کمیته فنی جزو اساسنامه هر باشگاهی است. این کمیته هم درباره همه تیم‌های باشگاه تصمیم می‌گیرد. ضمن اینکه حق دخالت در کار سرمربی تیم را ندارد. افراد بزرگی هم در کمیته فنی حضور دارند. وابسته به هیچ کس نیستند، آدم‌های موجهی هستند و سال‌های سال برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند. هر کسی شرح وظایفی دارد و اصلا دخالتی در کارهای فنی تیم وجود ندارد. آن‌ها نقش حمایتی و نظارتی دارند. ما حتی از آیین‌نامه فیفا هم در این رابطه الگو گرفتیم. خود رحیمی هم با آن‌ها آشناست و سعی می‌کنیم کار را به خوبی پیش ببریم.

 

 
او در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید در میانه‌های فصل صحبت‌های کمیته فنی باعث ناراحتی دایی شود گفت: همه این افراد می‌خواهند به دایی کمک کنند و در واقع آن‌ها بازوی دایی برای موفقیت پرسپولیس هستند. همان طور که گفتم شرح وظایف آن‌ها مشخص است و چنین مشکلاتی به وجود نمی‌آید.

 

 
استیلی در پایان گفت: فهرست بازیکنان در اختیار مدیرعامل است و ما آن را ندیده‌ایم. در هیات مدیره هم بحث بر این بود که مشکلات حساب‌های باشگاه را برطرف کنیم. آقای خواجه‌وند و دکتر طاهری در حال پیگیری این مسئله هستند.

 

 
انتهای پیام

 

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین