امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰ Saturday, 20 April 2024

تراکتور و پرسپولیس در خانه به تساوی رضایت دادند

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در پانزدهمین دوره لیگ برتر برابر تیم پدیده مشهد به نتیجه تساوی رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در پانزدهمین دوره لیگ برتر برابر تیم پدیده مشهد به نتیجه تساوی رسید.

:

به گزارش سایت خبری بینانیوز ،‌ در ادامه مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و پدیده مشهد از ساعت ۱۹:۳۵ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. علی علیپور در دقیقه ۷ و هادی نوروزی در دقیقه ۳۸ برای پرسپولیس گلزنی کردند و گل‌های پدیده هم توسط یونس شاکری و حسین بادامکی در دقایق ۱۵ و ۱۷ به ثمر رسید.

:
:
پرسپولیس با ترکیب ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضائیان، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی (کاپیتان)، فرشاد احمدزاده، میلاد کمندانی و علی علیپور بازی را شروع کرد و خیلی زود و در دقیقه ۷ توسط علی علیپور به گل رسید. شاگردان برانکو بعد از این گل حتی می‌توانستند گل دوم را هم توسط میلاد کمندانی وارد دروازه حریف کنند ولی ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه خورد.
:
بعد از این صحنه ورق بازی به شکل عجیبی برگشت و تیم پدیده موفق شد توسط دو بازیکن پیشین پرسپولیس دو گل به این تیم بزند. یونس شاکر در دقیقه ۱۵ و حسین بادامکی در دقیقه ۱۷ موفق شدند برای پدیده گلزنی کنند تا سرخپوشان در عرض دو دقیقه از حریف خود عقب بیفتند. با این حال بازیکنان پرسپولیس بعد از دریافت گل دوم بازی روان و تهاجمی را در دستور کار قرار دادند و فشار زیادی روی دروازه پدیده آوردند تا در دقیقه ۳۸ و روی شوت سنگین هادی نوروزی از پشت محوطه جریمه به گل تساوی رسیدند. در ادامه تلاش بازیکنان نتیجه دیگری نداشت و نیمه اول با همان نتیجه تساوی به پایان رسید.

:
:
در نیمه دوم، بازی کمی از تب و تاب نیمه اول افتاد و سرعت دو تیم کمتر شد ولی بازیکنان پرسپولیس هجومی‌تر از پدیده ظاهر شدند و موقعیت‌هایی را برای به ثمر رساندن گل سوم به دست آوردند. هرچند این توپها راهی به دروازه تیم مشهدی پیدا نکرد. بازی بسته و تدافعی تیم پدیده برای حفظ نتیجه کار سرخپوشان را برای رسیدن به گل سوم سخت‌تر کرده بود و حتی تعویض رضا خالقی فر به جای میلاد کمندانی و محسن مسلمان به جای فرشاد احمدزاده هم نتوانست در نیمه دوم گره کار را برای تیم برانکو ایوانکوویچ باز کند. یدالله جهانبازی داور مسابقه در این دیدار به کمال کامیابی نیا و هادی نوروزی کارت زرد نشان داد.
:

تراکتور 0-0 نفت تهران
دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که برخلاف آخرین دیدار لیگ چهاردهم این بازی جنجالی نشد. البته کسی هم به نیمکت تراکتورسازی نگفت بازی اصفهان مساوی شده است!

در نخستین دیدار از روز دوم هفته اول رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز جمعه تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران برابر هم به میدان رفتند که در پایان این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

:

در این بازی تراکتورسازی با ترکیب محمدرضا اخباری، محمد ایران‌پوریان، خالد شفیعی، کارلوس الکساندر کاردوسو، سعید آقایی، سینا عشوری، آگوستو سزار، سروش رفیعی (۷۷- احمدعبدالله‌زاده)، بختیار رحمانی، فرید بهزادی کریمی(۷۰- شاهین ثاقبی) و مهرداد بایرامی (۷۵- حمزه یونس) به میدان رفت و علیرضا بیرانوند، سانتوز، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی (۷۵- آرش رضاوند)، علیرضا عزت کرامت، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی (۲۹- مهدی شیری)، ایمان مبعلی، عیسی آل‌کثیر(۷۲- آلویس نانگ)، وحید امیری و امیرارسلان مطهری نفرات تیم نفت را در این نیمه تشکیل دادند.

:

از اتفاقات مهم این بازی که با قضاوت حسین زرگر برگزار شد، می‌توان به مصدومیت سعید لطفی مدافع تیم نفت تهران اشاره کرد که علیرضا منصوریان بلافاصله این بازیکن را تعویض کرد و مهدی شیری را به جای وی به میدان فرستاد. این بازی که فینال لیگ چهاردهم و مهمترین بازی هفته نخست از لیگ پانزدهم بود، درحالی با تساوی به پایان رسید که هر دو تیم فرصت‌های خوبی را برای گلزنی از دست دادند تا نبرد مدعیان برنده نداشته باشد.

:
ملوان 1 ……….ذوب آهن 0
آرش افشین که در 4 سال اول حضورش در تیم فولادخوزستان 23 گل به ثمر رسانده بود، گل اول تیم ملوان را برابر ذوب‌آهن به ثمر رساند. آرش افشین که در 4 سال اول حضورش در تیم فولاد 23 گل زده و جزو بازیکنان منتخب افشین قطبی سرمربی وقت تیم‌ملی در جام ملت های 2011 بود، از زمانی که به تیم سپاهان رفت دچار افت شد. او تنها یک گل برای سپاهان زد و در نیم فصل سال 92 به فولاد برگشت و برای این تیم ضمن زدن 2 گل سهم بسزایی در کسب قهرمانی بازی کرد. آرش افشین بعد از یک فصل ناکامی و بازی نکردن به علت مشکلات خدمت سربازی برای ملوان گل زد تا بیست و هفتمین گل خود در تاریخ فوتبالش در لیگ‌برتر را به ثمر برساند.

:

فولاد 2-2 راه آهن

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ پانزدهم شکست ۲ بر صفر مقابل راه‌آهن تهران را با تساوی عوض کرد تا حداقل این رقابتها را با باخت شروع نکند. هفته نخست از پانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه تیم‌های فولاد خوزستان و راه‌آهن تهران درحالی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند که این مسابقه تا دقیقه ۸۴ با برتری تیم میهمان تهرانی در جریان بود.

:

در این بازی که با قضاوت موعود بنیادی‌فر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، ابتدا میلاد محمدی (۵۲) و سیدامین منوچهری (۶۱) برای راه‌آهن گلزنی کردند اما در ادامه ماتیاس چاگو (۸۴) و مهدی بدرلو (۸۷) گل‌های فولاد را به ثمر رساندند تا فولادی‌ها حداقل لیگ را با شکست آغاز نکنند.

:

دراگان اسکوچیچ در این مسابقه از علی سلیمی، مساریچ، بهمن کامل، یوسف وکیا، امیدخالدی، هادی حبیبی نژاد(۵۷- بهمن مالکی)، ماتیاس چاگو، حسین ابراهیمی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و مهدی دغاغله (۵۷- بدرلو) استفاده کرد اما ایگور منزیچ، ابراهیم کریمی، محسن ایران‌نژاد، مهدی جعفرپور، میلاد محمدی، سیامک کوهنورد، بهادر عبدی، احمد مهدی‌زاده، سیدامین منوچهری (۸۹- قاسمی)، حسین کریمی و مهرداد محمدی برای تیم راه‌آهن به میدان رفتند.

./.

تاکنون دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین