امروز: چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۲ Wednesday, 17 April 2024

توصیه رهبر انقلاب به حسن روحانی پیش از کنفرانس خبر‌ی‌اش

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن مشاهده کرد رییس جمهور منتخب نسبت به رهبری محکم است و این امر را در عملکرد همین چند روز اخیر خود نشان داد. به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز ، حجت‌الاسلام حاج صادقی شامگاه پنج شنبه در همایش استادان بسیجی قم در...

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن مشاهده کرد رییس جمهور منتخب نسبت به رهبری محکم است و این امر را در عملکرد همین چند روز اخیر خود نشان داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز ، حجت‌الاسلام حاج صادقی شامگاه پنج شنبه در همایش استادان بسیجی قم در سالن اجتماعات شیخ مفید دانشگاه قم با بیان این که دشمنان بر روی نخستین کنفرانس خبری منتخب مردم حساب ویژه ای باز کرده بودند، گفت: رهبری پشتیبان این رییس جمهور منتخب، همچون رییس جمهورهای گذشته هستند، ایشان قبل از نشست خبری به منتخب مردم فرمودند؛ بدانید نخستین مصاحبه شما در دنیا بسیار قابل توجه است و افراد با انگیزه های مختلفی سؤال می کنند. خدا را شکر که رییس جمهور منتخب ما توانست به زیبایی به آنها پاسخ داده و محکم در برابر آنها بایستد.

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان این‌که چالش در نتیجه انتخابات ۲۴ خرداد از دیگر اهداف دشمن بود، ابراز کرد: دشمن تلاش کرد خروجی انتخابات رییس جمهوری باشد که یا اصولگرای محکمی باشد که در برابر آنها بایستد و تقابل، تضاد و درگیری با آمریکا را در دستور کار خود قرار دهد تا زمینه برای برخورد با او از سوی دشمن فراهم شود، یا رییس جمهوری منفعل در برابر آنها انتخاب شود و دشمن را ارباب خود بداند و این رییس جمهور منفعل بتواند حاکمیت دو گانه را که از اهداف دشمن است در ایران رقم بزند.

وی با بیان این که اصولگرایان در جریان انتخابات اشتباه کردند، گفت: از اصولگرایی نباید دست کشید و کاندیداهای جریان اصولگرایی در به وجود آمدن این قضایا کمک کردند، اما خبر نداشتیم خدا تدبیری می‌کند و رییس جمهوری منتقد به نظام اما محکم نسبت به اصولش را سر کار می آورد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که اصلاح طلبان تلاش می کنند تا منتخب مردم را مصادره کنند، ابراز کرد: شعار رییس جمهور اعتدال است و اعتدال قسیم اصولگرایی نیست و نفی اصولگرایی هم نیست، چون اصولگرایی یعنی استقامت بر احکام خدا، اعتقاد به ولایت فقیه و اعتقاد به مشارکت مردمی و این اصولگرایی خلاف اعتدال نیست، اعتدال یک روش عمل است و نمی گوید « الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» غلط است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به عملکرد چند روزه منتخب مردم، گفت: دشمن مشاهده کرد رییس جمهور منتخب نسبت به رهبری محکم است و این امر را در عملکرد همین چند روز اخیر خود نشان داد؛ امروز منتخب مردم در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود گفت: اگر رهبری و مدیریت ایشان نبود کشور امروز به این پیروزی نمی‌رسید و بسیاری از این سخن او عصبانی شدند.

وی با تأکید بر این که امروز برخی به منتخب مردم مشاوره می دهند که خودت عمل کن و به رهبری کاری نداشته باش، ابراز کرد: عملکرد رییس جمهور منتخب در کنفرانس خبری مثبت بود، اما در آینده با مشکلاتی روبرو خواهد شد که باید کمکش کرد.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۰ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین