امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۳ Friday, 19 April 2024

دایی مدارکش علیه قهرمانی را به فدراسیون ارائه داد

دایی مدارکش علیه قهرمانی را به فدراسیون ارائه داد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، مدارک خود را درباره اتهام‌های وارد کرده به محسن قهرمانی به فدراسیون فوتبال ارائه داد.

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز ، علی دایی که برای ارایه مدارک و مستندات درباره اتهام‌هایی که به محسن قهرمانی وارد کرده بود به فدراسیون فوتبال رفته بود، پس از خروج از فدراسیون گفت: همه‌ی چیزهایی که لازم بود ارایه دادیم و در مجموع جلسه‌ی خوبی داشتیم. مطمئنا اعضای فدراسیون درباره این مسائل تصمیم‌گیری می‌کنند. اصولا این‌گونه جلسات برای این است که این گونه مشکلات حل شود.

 

محمد رویانیان که به همراه علی دایی به فدراسیون فوتبال رفته بود تا مدارک اتهامات دایی علیه قهرمانی را به مسوولان فدراسیون ارایه کند، پس از خروج از فدراسیون درباره‌ی این جلسه گفت: علی‌رغم تصوری که داشتم دیدم که روسای فوتبال ایران اراده‌ی لازم را برای رسیدگی به حق درباره این مساله داشتند و با طمانینه و آرامش، مدارکی را که آماده کرده بودیم دیدند. در مجموع مستندات و شواهد ارایه شده خیلی خوب بود و به نظرم مسوولان فدراسیون به صورت جدی این مساله را پی‌گیری می‌کنند. در مجموع از جلسه راضی هستم و امیدوارم نتیجه‌ی آن هم راضی‌کننده باشد.

 

وی در ادامه گفت: زمانی ممکن است یک داور، من یا هرکس دیگری خطایی کند که مجموعه بالادستی آن را ماست‌مالی کند اما امروز دیدم که رویکرد مسوولان فدراسیون بر این کار نیست و به طور جدی قضیه را پی‌گیری می‌کنند. از این بابت که مسوولان فدراسیون در این مساله پلیسی عمل می‌کنند خوشم آمد. فکر می‌کنم حاج آقا علیپور پلیس خوبی می‌شود!

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امروز با علی دایی به فدراسیون آمدیم و مدارکی ارایه کردیم که تقریبا مورد قبول واقع شد. این‌که با داور چه برخوردی صورت می‌گیرد نمی‌دانم؛ چون تصمیمش با فدراسیون است. آن‌چه می‌دانم این است که بخش اول مستندات ما مورد قبول واقع شد و ما اعلام آمادگی کردیم که در صورت خواست فدراسیون، بخش‌های بعدی را نیز ارایه کنیم.

 

در ادامه خبرنگاری از رویانیان پرسید که آیا مدارک ارایه شده توسط او درباره‌ی محسن قهرمانی است یا جنبه‌ی کلی دارد؟ وی پاسخ داد: یک بار دیگر می‌گویم که به جامعه‌ی داوران تعظیم می‌کنم. جامعه‌ی داوران ما جامعه‌ای پاک و ارزشمند است که ان‌شاءالله همه از آنها حمایت می‌کنیم. شکایت ما امروز از محسن قهرمانی بود. به طور جدی این شکایت را پی‌گیری می‌کنیم و کوتاه هم نمی‌آییم.

 

رویانیان افزود: از این‌که تیم ما برابر سپاهان باخت ناراحت نشدم اما در یکی دو سالی که در فوتبال هستم مسائلی فراتر از اشتباه داوری دیدم که هر بار نخواستم برخورد کنم و خویشتن‌داری کردم اما وقتی دیدم که با یک رفتار نادرست 30 میلیون هوادار پرسپولیس آزرده خاطر شدند طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم که به مساله ورود کنم.

 

وی هم‌چنین درباره‌ی نتیجه‌ی احتمالی این جلسه گفت: نتیجه‌ی جلسه هرچه باشد مهم نیست. فقط امیدوارم عادلانه باشد. ما علیه یک داور حرف زدیم و فدراسیون از ما خواست که مدارکمان را ارایه دهیم. ما هم این کار را کردیم. دیگر نمی‌دانیم که کمیته انضباطی متعلق به فدراسیون است یا خیر. کمیته اخلاق چیست، کمیته داوران کدام است و دپارتمان داوری چه می‌کند. تمام حرف ما درباره یک داور است.

در ادامه خبرنگاری از رویانیان پرسید آن فردی که قبلا از او سخن گفته بود و اعلام کرده بود که از پرسپولیس 60 میلیون تومان خواسته تا داوری‌ها را به سود این تیم کند چه کسی بوده است؟ رویانیان پاسخ داد: برخی دلال‌ها هستند که این‌گونه رابطه برقرار می‌کنند که کلاهبرداری می‌کنند و باید با آنها برخورد شود. گاهی این افراد می‌گویند رابط یک داور هستند و از باشگاه‌ها پول طلب می‌کنند؛ در حالی که شاید داور از این ماجرا بی‌خبر باشد. مثلا یک فردی مدیر یک باشگاه را به مراسمی دعوت می‌کند و می‌گوید که در آن جلسه فلان شخص حضور دارد. متعاقبا همین حرف را با آن شخص مورد نظر هم می‌گوید و آن وقت در آن مراسم صحبت‌های خاصی رد و بدل می‌شود. ما از این‌گونه دلال‌های شرط‌بند، قمارباز، واسطه‌گر و مانند اینها در فوتبالمان داریم.

 

سال گذشته نیز رویانیان درباره‌ی مساله‌ای مشابه آن‌چه امروز مطرح شد به فدراسیون مراجعه کرده بود.

 

وی در این رابطه گفت: پارسال هم مشکل ما درباره همین داور بود که پس از داربی از او شکایت داشتیم. آن زمان هم خیلی عصبانی بودم و فشارم در جلسه بسیار بالا رفت که همان زمان از حسین عسگری، کفاشیان و نبی خواستم تا مرا آرام کنند. آن زمان هم چیزهایی گفتم اما چون مستند نبود قبول نشد. اما این بار طاقت نیاوردم که غصه 30 میلیون هوادارمان را ببینم. رفتار داور بسیار توهین‌آمیز و از روی عمد بود.

 

در ادامه خبرنگاری به رویانیان گفت که شاید محسن قهرمانی در صحنه‌ی معروف پنالتی در دیدار پرسپولیس – سپاهان فقط ضربه میثم حسینی به بازیکن سپاهان را دیده است. رویانیان پاسخ داد: پس با این حساب داور ضربه کف گرگی خلیل‌زاده را که به میثم حسینی زد ندیده و فن کمری که روی او اجرا کرد را نادیده گرفته است.

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره اتفاقی که شب گذشته در مشهد برای قهرمانی رخ داد و دو موتورسوار ناشناس با چاقو به او حمله کردند گفت: امیدوارم این مساله صحت نداشته باشد. من خادم خانواده قهرمانی هستم. قسم می‌خورم که درباره این مسائل از نیروی انتظامی مشهد پرس‌وجو کرده‌ام و مطمئن باشید که اگر قرار باشد کسی به حریم خصوصی قهرمانی تعرض کند من یکی از کسانی هستم که شخصا جلوی او می‌ایستم.

 

رویانیان در پایان گفت که در جلسه‌ی امروز علی کفاشیان حضور نداشته چون در جلسه‌ی دیگری بوده است اما اعضای کمیته منشور اخلاقی به همراه دبیرکل فدراسیون و محمدهادی آیت‌اللهی نایب رییس فدراسیون حاضر بودند.

 

انتهای پیام

 

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین