امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ Saturday, 20 April 2024

غلامحسین الهام، گزينه احمدی نژادی‌ها براي رياست مجلس

غلامحسین الهام، گزينه احمدی نژادی‌ها براي رياست مجلس

در حالي که جلسات گروه هاي سياسي براي نحوه شرکت در انتخابات مجلس دهم ادامه دارد تحولات تازه اي در ميان حاميان محمود احمدي نژاد رخ داده است.
:
به گزارش سایت خبری بینانیوز،‌ در حالي که برخي نزديکان احمدي نزاد از جمله عبدارضا داوري ارائه هر گونه فهرست از سوي احمدي نژاد يا شرکت او در انتخابات مجلس را صريحا رد مي کنند از جانب ديگر برخي محافل رسانه اي نزديک به رييس جمهور سابق احتمال نامزدي و حتي گزينه شدن براي رياست مجلس توسط غلامحسين الهام را مطرح کرده اند .سايت دولت بهار که از جمله رسانه هاي نزديک به احمدي نژاد است با قرار دادن يک نظر سنجي در سايت خود  اسامي علي اکبر ناطق نوري، محمدرضا عارف، علي لاريجاني، روح الله حسينيان، سعيد جليلي و غلامحسين الهام، را به عنوان گزينه هاي مطرح رياست مجلس آينده مطرح کرده است .اين سايت امروز در خبري در اين مورد درباره نتايج اين نظرسنجي نوشته است : تا کنون محمدرضا عارف و غلامحسين الهام بيشترين آرا را کسب کرده اند.ذکر اين توضيح ضروري است که تا عصر ديروز (سه شنبه) عارف با چند درصد راي بيشتر اول بود اما پس از انتشار گسترده خبر نظرسنجي دولت بهار در رسانه هاي اصلاح طلب و استقبال بيشتر کاربران اين طيف، فاصله به صورت معناداري افزايش يافته است.
:
به گزارش آریا اين مساله در حالي است که اخيرا روح الله حسينيان عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري، با اشاره به طرح اتهامات تخلفات اقتصادي و اختلاس هزاران ميلياردي در زمان رياست‌جمهوري احمدي‌نژاد، گفته است:‌پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي به هيچ وجه مربوط به دولت احمدي‌نژاد نيست و به دولت‌هاي قبل‌تر آن بر مي‌گردد، اين مسائل شايعاتي است که دشمنان براي تخريب چهره احمدي‌نژاد درست کردند.روح‌الله حسينيان، با اشاره به حضور احمدي‌نژاد  در دوره دوازدهم انتخابات رياست‌جمهوري، گفت:من بارها اعلام کرده‌ام و امروز نيز باز مي‌گويم که در صورت شرکت احمدي‌نژاد در عرصه انتخابات، از وي حمايت مي‌کنم.
:
نماينده مردم تهران، با اشاره به موضوعات مطرح شده در رسانه‌ها مبني بر بالا بودن جايگاه اجتماعي احمدي‌نژاد در کشور، ادامه داد: به نظر من پايگاه اجتماعي احمدي‌نژاد در کشور بسيار بالاتر از ديگران است، زيرا وقتي که مردم دوران مديريت احمدي‌نژاد، سازندگي و توسعه توليد را به ياد مي‌آورند، همگي حسرت آن دوران را مي‌خورند. اين اما تنها اظهار نظر او در اين مورد نيست . او  اخيرا نيز در پاسخ به سؤالي درباره بازگشت احمدي‌نژاد به عرصه انتخابات اظهار کرده بود: ما اميدواريم اين اتفاق بيفتد و احمدي‌نژاد براي شرکت در انتخابات حاضر شود. اين عضو جبهه پايداري با اشاره به دليل اين درخواست گفته بود: تنها دولتي که پس از انقلاب باعث خدمت به مردم و آباداني اين کشور شده است دولت سابق بوده و در دولت احمدي‌نژاد مردم در رفاه بودند. او در پايان گفت: بايد مجموعه دولت سابق را در نظر گرفت و اين مجموعه دولت مطابق شاخص‌ها و معيارها مطلوب عمل کرده و بنده اميدوار به بازگشت احمدي‌نژاد هستم.
:
برخي آگاهان سيالسي اين سخنان حسينيان را زمينه سازي براي نامزدي محمود احمدي نژاد در انتخابات مجلس يا ايفاي نقش جدي در اين رقابت دانسته اند . ممکن است نامزدي غلامحسين الهام در انتخابات نيز نشانه اي از ارائه فهرست توسط احمدي نژادي ها باشد . مساله اي که تا کنون برخي چهره ها از جمله عبدالرضا داوري آن را تکذيب کرده اند .
./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین