امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۶ Saturday, 20 April 2024

ملک‌زاده در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌ماند؟

یک هفته‌ پیش اگر می‌گفتند که ملک‌زاده از حجت و بهشتی و همچنین مرعشی و هاشمی نام برده و از آن‌ها تشکر کرده، کمتر کسی این حرف را باور می‌کرد؛ اما رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری امروز این کار را کرد. به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز، امروز...

یک هفته‌ پیش اگر می‌گفتند که ملک‌زاده از حجت و بهشتی و همچنین مرعشی و هاشمی نام برده و از آن‌ها تشکر کرده، کمتر کسی این حرف را باور می‌کرد؛ اما رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری امروز این کار را کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری بینانیوز، امروز در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مراسمی برگزار شد مانند جلسه‌هایی که این روزها در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دیگر تشکیل می‌شود، ولی با یک تفاوت، در این سازمان رییس پیشین هنگام واگذاری مسوولیت، تلویحا آمادگی خود را برای ادامه‌ی همکاری با سازمان اعلام کرد، رییس جدید هم هرچند نه کاملا صریح، اما با بیانی فراتر از در لفافه بودن، اعلام کرد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

در هر کدام از جلسه‌های مشابه که با حضور مدیران جدید و پیشین برگزار می‌شود، یکی می‌آید و دیگری می‌رود، گاهی کاملا بی سر و صدا و در مواردی هم با حضور چند خبرنگار و عکاس یا با حاشیه‌ها و افشاگری‌هایی صندلی‌ها تحویل داده می‌شوند. در جلسه‌هایی که در این دوره برگزار شده، شاید تنها در سازمان انرژی اتمی بوده که وقتی صالحی ریاست سازمان را از عباسی پس می‌گرفت، اظهار کرد که از توان عباسی با حکم مشاور که البته معمولا تشریفاتی تلقی می‌شود استفاده خواهد شد.

صبح امروز نیز مراسمی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حضور محمدعلی نجفی و محمدشریف ملک‌زاده برگزار شد و قرار بود، هشتمین رییس این سازمان به همان اتاق‌های همیشگی «ارگ آزادی» برود و کارش را شروع کند؛ اما گویا ملک‌زاده هنوز به ماندن امید دارد.

در پایان این نشست بود که روابط عمومی سازمان هم زمان دیگری را برای تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید اعلام کرد؛ چهار روز دیگر.

در یک فلاش‌بک می‌توان روز 26 مرداد را به یاد آورد که چند ساعت پیش از آن‌که حکم ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به‌شکل رسمی به نام نجفی بخورد، ملک‌زاده به خبرنگاران گفت که کماکان در خدمت این سازمان خواهد بود، حرفی که پس از انتخاب حسن روحانی به‌عنوان رییس‌جمهور، چندبار دیگر نیز از زبان او شنیده شد. البته این حرف غیرمتعارف نبوده و تعدادی از دیگر مدیران نیز مانند مدیرانی در دوره‌های دیگر، همین حرف را زده بودند.

ملک‌زاده اما امروز هم بر همان موضع پیشین بود و گفت: از حضور آقای نجفی در این سازمان بسیار بسیار خوشحالم و از جان و دل در خدمت ایشان هستم، چراکه اعتقاد دارم این سازمان تخصصی و حرفه‌یی است و به‌عنوان کارشناس در هر عرصه‌ای به این برادر عزیز کمک می‌کنم.

او همچنین تأکید کرد: کاری ندارم اگر کسی می‌خواهد انتقاد کند، پاسخم به آن‌ها حمایت از آقای نجفی است.

اما پاسخ نجفی این بود: امیدوارم در هر سنگری که او خدمات خود را ادامه می‌دهد، توفیقات حق شامل حالش باشد.

رییس جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پیش از آن‌که قرآنی را به ملک‌زاده هدیه دهد، اظهار کرد: حتما آقای ملک‌زاده جای دیگری قرار دارند و ما هم مثل روز اول مدرسه باید به برنامه‌های‌مان بپردازیم.

نجفی که می‌گوید فعلا قصد دارد به ارزیابی کارشناسان و نیروها بپردازد و با همین افراد کار خود را شروع کند، خطاب به مدیران و معاونان حاضر در این مراسم نیز گفت: تا آخر وقت فردا، گزارش‌های چهار پنج صفحه‌یی درباره‌ی فعالیت‌هایی که انجام شده است در کارهای ضربتی همراه با معرفی خودتان ارائه دهید.

می‌توان این برداشت را داشت که ملک‌زاده علاقه به ماندن و به قول خودش «کمک کردن» دارد و نشانه‌های این امر را در تغییر سخنان او و حتی در اخبار منتشرشده در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌توان دید.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین