امروز: شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۰ Saturday, 20 April 2024

منافع تیم می‌طلبد که بازیکنان ممنوع المصاحبه باشند

منافع تیم می‌طلبد که بازیکنان ممنوع المصاحبه باشند

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان این تیم گفت: ما از بازیکنان خواستیم تا برگزاری بازی هفته سیزدهم مقابل فولاد خوزستان از مصاحبه‌های غیرضروری اجتناب کنند.

 
به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ،  حمید زینی زاده در خصوص ممنوع المصاحبه کردن بازیکنانش  اظهار داشت: با قاطعیت می‌گویم این دستور از طرف من صادر شده و به همه بازیکنان دستور داده شده که تا شروع بازی‌های تیم به هیچ وجه حق مصاحبه با هیچ خبرنگاری را ندارند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز افزود: تیم تراکتور تیم بزرگی است و تمامی تیم‌های بزرگ اسیر حواشی می‌شوند و ما این استراتژی را اعمال کردیم تا اهداف باشگاه را دنبال کنیم.

بازیکنان از مصاحبه‌های غیر ضروری دوری کنند

وی دلیل ممنوع المصاحبه کردن بازیکنانش را سیاست ورزشی این باشگاه عنوان کرد و گفت: برای اینکه بازیکنان از حاشیه‌ها دور باشند و فقط روی ارائه فوتبال زیبا با نتیجه گیری و امتیاز بالا تمرکز داشته باشند اعلام کردیم فقط به فوتبال فکر کرده و از مصاحبه پرهیز کنند تا اسیر حواشی فوتبالی نشوند.

زینی زاده افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است من و جلالی سر مربی تیم فقط با رسانه‌ها صحبت می‌کنیم و بازیکنان بعد از بازی با فولاد در جایگاه جوابگویی به اصحاب رسانه صحبت کنند.

جذب بازیکنان خارجی محدودیت ندارد

زینی زاده در پاسخ به سؤال ورود و تست بازیکن سنگالی به تیم تراکتور اظهار داشت: این بازیکنان به هزینه‌های خود (خصوصاً بازیکن سنگالی) به تبریز آمده و تست داده‌اند ولی قبول نشده‌اند و اگر هم پذیرفته می‌شدند طبق قانون باشگاه نیم فصل با وی مذاکره می‌کردیم.

وی درباره دیپورت شدن بازیکنان خارجی از تیم تراکتورسازی بیان کرد: بازیکنان آزاد خارجی از کیفیت پایینی برخوردارند. به خاطر همین بعد از تست گیری مورد تأیید کادر فنی قرار نمی‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور به قوانین فدراسیون اشاره و تصریح کرد: طبق آیین نامه داخلی فدراسیون، برای ورود بازیکنان داخلی محدودیت وجود دارد اما حضور بازیکنان خارجی در ترکیب تیم شامل محدودیت نخواهد شد و بازیکن سنگالی با هزینه خود به باشگاه مراجعه کرده و نظر جلالی مبنی بر این بود که نمی‌تواند به تراکتور کمکی کند به همین دلیل به کشورش بازگشت.

وی درباره جذب بازیکنان خارجی در تیم تراکتورسازی تصریح کرد: به هر حال اگر نتوانستیم بازیکن با کیفیت داخلی در نیم فصل جذب کنیم دنبال بازیکن خارجی می‌رویم.

زینی زاده افزود: ما سعی داریم تمامی قوانین فدراسیون را نکته به نکته پیش ببریم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به بازی پیش رو مقابل فولاد تصریح کرد: تراکتور همه بازیها را در حکم فینال می‌داند و برای همه دیدارهای خود به طور یکسان تلاش می‌کند که مقتدرانه خود را به صدر جدول نزدیک کند و به هواداران این قول را می‌دهد که تیم تراکتورسازی افتخار ایران است.

وی درباره اعلام لیست مازاد تیم تراکتورسازی بیان کرد: معرفی لیست مازاد شایعه‌ای بیش نیست، بعد از اتمام نیم فصل به جمع بندی با کادر فنی می‌رسیم که چه بازیکنانی را نیاز داریم که جذب کنیم و چه بازیکنانی را از لیست خارج کنیم.

مذاکره‌ای با استقلالی‌ها برای مبادله بازیکن نداشتیم

زینی زاده درباه بحث جا به جایی بازیکن با تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مطرح کردن این موضوع گمانه زنی رسانه‌ها بوده است. ما با مسئولان استقلال مذاکره رسمی و غیر رسمی در خصوص مبادله بازیکن نداشتیم.

وی درباره مشکوک بودن پرونده بازی این تیم مقابل پرسپولیس تصریح کرد: ما همان موقع اعتراض کردیم و قهرمانی چهار جلسه محروم شد. به هر حال قضاوت این داور در آن بازی مشکوک بود. اگر مسئولان فوتبال همان موقع برخورد جدی با قهرمانی می‌کردند موضوع داوری‌های وی به بازی پرسپولیس مقابل سپاهان کشیده نمی‌شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره فساد در فوتبال اظهار داشت: فساد در فوتبال در تمام زیر بخش‌های فوتبال از جمله مدیریت کادر فنی، بازیکنان و داوری وجود دارد. به هر حال باید یک مدیریت واحد برای نظارت بر بخش های مختلف فوتبال وجود داشته باشد.

وی یادآور شد: فدراسیون فوتبال در سه سال گذشته نظارتی بر اقدامات باشگاه‌ها صورت نداده است اما مجموعه سهامداران باشگاه تراکتورسازی عملکرد تیم را هر سال مورد بررسی قرار می‌دهند.

زینی زاده درباره وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز خاطرنشان کرد: ناظران AFC فصل گذشته ورزشگاه یادگار امام تبریز را تأیید کردند به هر حال ما الزامات AFC را در ورزشگاه انجام دادیم و آماده بازدید ناظران AFC‌ هستیم.

انتهاي پيام/

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین