امروز: جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰ Friday, 19 April 2024

نگاهي به ديدارهاي هفته‌ هجدهم ليگ برتر

هفته‌ هجدهم ليگ برتر

 ديدارهاي هفته هجدهم ليگ برتر از روز پنجشنبه آغاز مي‌شود و در کرمان پرسپوليس ميهمان مس است و تراکتورسازي هم در تبريز به مصاف ذوب آهن مي‌رود.

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ،‌مسابقه‌هاي هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال در سه روز پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار مي‌شود. نگاهي به هفت ديدار آخر هفته مي‌اندازيم؛ ديدار استقلال و فجرسپاسي روز شنبه برگزار مي‌شود.

سپاهان – گسترش فولاد تبريز؛ زردپوشان رنگ برد را مي‌بينند؟

نتيجه بازي رفت: گسترش يک- سپاهان يک

تيم فوتبال سپاهان شش هفته‌ است که در ليگ برتر رنگ برد را نديده در اين بازي خانگي مي‌خواهد نوار ناکامي‌‌هايش را قطع کند. سپاهان در صورت برد در اين مسابقه مي‌تواند تا رده چهارم جدول صعود کند اما در صورت توقف مقابل اين حريف تبريزي رده ششمي‌اش ممکن است در هفته‌هاي بعد به خطر بيفتد. شاگردان رسول خطيبي هم که مي‌خواهند خود را از رده يازدهم بالا بکشند قطعا براي امتياز گرفتن به اصفهان خواهند رفت.

سايپا – استقلال خوزستان؛ بازي کم تماشاگر

نتيجه بازي رفت: استقلال خوزستان صفر- سايپا صفر

اين بازي شايد کم‌تماشاگرترين ديدار هفته باشد، سايپا که تماشاگري ندارد و بعيد است استقلال خوزستان هم هوادار زيادي در کرج داشته باشد.

نارنجي‌پوشان سايپا براي اينکه در دور برگشت اولين برد را دشت کنند با تمام توان مقابل آبي‌هاي اهوازي بازي خواهند کرد. تيم‌هاي ويسي هم پرنوسان هستند. استقلال که در رده دهم است فقط سه امتياز کمتر از سايپا رده هشتمي دارد. بنابراين مي‌توان يک بازي نزديک و حساس را از دو تيم شاهد بود.

مس کرمان – پرسپوليس؛ سوبله چوبله به دايي رسيد

نتيجه ديدار رفت: پرسپوليس 2- مس صفر

پرسپوليس اکنون در رده سوم جدول است و اين شانس را دارد که در صورت پيروزي مقابل مس در اين هفته دوباره صدرنشين ليگ شود. سرخپوشان اگر بتوانند در کوير سه امتياز بگيرند و تراکتورسازي و نفت هم مقابل حريفان‌شان متوقف شوند دوباره صدرنشين شوند. البته حريف آنها تيم ته جدولي مس کرمان است. تيمي که در رده شانزدهم قرار دارد اما اگر بتواند پرسپوليس را شکست بدهد شانس صعود سه پله‌اي از انتهاي جدول را دارد. بنابراين شاگردان مظلومي با تمام توان در اين بازي خانگي به ميدان مي‌روند. کويرنشينان با هدايت پرويز سوبله چوبله( لقبي که هواداران استقلال به مظلومي بابت چهار برد متوالي در دربي پايتخت به او دادند.) مي‌خواهند پنجمين باخت را به پرسپوليس تحميل کنند و خودشان هم دومين بردشان را جشن بگيرند. مظلومي و دايي به خوبي با افکار فوتبالي‌ يکديگر آشنا هستند. مظلومي که شايد بتوان او را متخصص شکست پرسپوليس دانست اگر بتواند سه امتياز از سرخپوشان بگيرد مي‌تواند به هدفش که بقاي مس در ليگ برتر است نزديک‌تر شود اما دايي هم خيلي دوست دارد انتقام دو باخت در دربي را از مظلومي بگيرد. هر دو تيم در اين مسابقه برد مي‌خواهند و مساوي به کار هيچي تيمي نمي‌آيد به همين دليل مي‌توان انتظار بازي زيبايي را در کوير داشت.

نفت تهران – داماش گيلان؛ صدرنشين بي‌طرفدار؟!

نتيجه ديدار رفت: داماش يک – نفت يک

نفت که به دليل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول نسبت به تراکتورسازي تبريز قرار دارد در صورتي که مقابل داماش سه امتياز را بگيرد و تراکتورسازي در خانه مقابل ذوب آهن متوقف شود در آن صورت صدرنشين ليگ برتر خواهد شد صدرنشيني که البته بي‌طرفدار است و در بازي‌هاي خانگي اين تيم حداکثر 200 نفر به ورزشگاه مي‌روند با اين حال نفت چراغ خاموش و بي‌حاشيه حرکت مي‌کند و تا اينجاي کار خوب نتيجه گرفته است و يحيي گل‌محمدي هم که يکي دو روزي استعفا کرد دوباره به تيمش بازگشته و اکنون شرايط باشگاه مثل گذشته آرام است. داماش هم بعد از شکست سنگين سه بر صفر در دربي گيلان مي‌خواهد اعاده حيثيت کند و در اين بازي خارج از خانه حداقل يک امتياز بگيرد.

ملوان – راه آهن؛ بازي خداحافظي!

نتيجه ديدار رفت: راه آهن صفر- ملوان صفر

ملوان و اسکوچيچ هنوز سرمست از برد دربي گيلان هستند و در چند روز گذشته در انزلي همه فوتبال‌دوستان همين حال و هوا را داشتند و اکنون اين تيم مي‌خواهد در ورزشگاه خانگي خود به ديدار تيم سيزدهم جدول برود. ملوان که از نظر مالي به هيچ عنوان قابل مقايسه با تيم پولدار راه آهن نيست در جدول بسيار بالاتر از حريفش قرار گرفته و در اين بازي خانگي هم قرار است مراسم خداحافظي سرگئي پاشينکو دروا‌ز‌ه‌بان اهل مولداوي خود را بگيرد بازيکني که ظاهرا به دليل مشکلات خانوادگي قصد جدايي از ملوان را دارد. راه آهن هم که در اين فصل با منصور ابراهيم‌زاده به هيچ عنوان خوب نتيجه نگرفته است براي رسيدن به سه امتياز در بندر انزلي تلاش مي‌کند و شايد اگر به اين مهم نرسد ابراهيم‌زاده هم با اين تيم خداحافظي کند. البته خداحافظي ابراهيم‌زاده با خداحافظي پاشينکو خيلي فرق دارد! ملوان در شش مسابقه اخير خود پنج برد به دست آورده و اين مسئله از نظر روحي و رواني به نفع تيم ملوان است.

تراکتورسازي – ذوب آهن؛ کار راحت سرخپوشان براي تداوم صدرنشيني

نتيجه ديدار رفت: ذوب آهن 2 – تراکتورسازي 4

تراکتورسازي دوست ندارد صدر جدول را از دست بدهد و براي حفظ صدرنشيني هم حداقل در اين هفته کار زياد سختي پيش رو ندارد. آنها بايد مقابل تيم چهاردهم جدول قرار بگيرند تيمي که ضعيف‌ترين خط دفاع ليگ را با 25 گل خورده دارد و تراکتورسازي هم با 25 گل زده صاحب بهترين خط حمله ليگ است. ضمن اينکه ذوب آهن در چهار ديدار متوالي خود فقط شکست خورده و در هشت بازي هم رنگ برد را نديده است. بعيد است چنين تيمي بتواند در حضور تماشاگران پرشمار و پرشور تبريزي تراکتورسازي را متوقف کند. روي کاغذ همه برد تراکتورسازي را پيش‌بيني مي‌کنند بردي که شايد پرگل هم باشد زيرا وضعيت دفاع ذوب آهن خيلي وخيم است. تراکتورسازي براي حفظ صدر جدول کار زياد سختي ندارد.

فولاد خوزستان – صباي قم؛ بازگشت به کورس قهرماني؟

نتيجه ديدار رفت: صباي قم صفر – فولاد يک

فولاد نيم‌فصل دوم را خوب شروع نکرده و اکنون در رده پنجم جدول ليگ است با اين حال شاگردان حسين فرکي مي‌خواهند دوباره به کورس قهرماني برگردند و به همين دليل در اين بازي خانگي براي برد به ميدان خواهند رفت. صباي قم هم با صمد مرفاوي هنوز بردي نداشته است و به همين دليل مرفاوي مي‌خواهد اولين بردش را دشت کند حتي اگر در اهواز بازي کند و به مصاف تيم خوش ساخت فولاد برود. دوئل فرکي و مرفاوي ديدني خواهد بود. صبا اگر بخواهد از رده دوازدهم پايين‌تر نرود بايد فولاد را نرم کند و حداقل يک امتياز بگيرد.

./.

توییت بینا

10:34 (۶ ماه قبل) ۱

کشف محموله ۸۷۶ کیلوگرمی مواد مخدر در مرز بازرگان

10:33 (۶ ماه قبل) ۲

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

10:33 (۶ ماه قبل) ۳

ورود ۲۵هزار معلم جدید به مدارس از ابتدای آبان

10:32 (۶ ماه قبل) ۴

توربین نیروگاه برق خرمشهر را دزدها برده اند

11:55 (۱۰ ماه قبل) ۵

ایران هیچ اغراقی در توان موشکی خود نمی کند

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۶

درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی

11:53 (۱۰ ماه قبل) ۷

اخطار شورای رقابت به خودروسازان گران‌فروش

16:29 (۱۰ ماه قبل) ۸

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد

16:28 (۱۰ ماه قبل) ۹

دستگیری اعضای باند اسکیمر در ارومیه

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۰

کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند

14:15 (۱۱ ماه قبل) ۱۱

قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز انجام می‌شود

15:12 (۱۱ ماه قبل) ۱۲

سلطان عمان وارد تهران شد

17:03 (۱۱ ماه قبل) ۱۳

رئیس‌جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

16:59 (۱۱ ماه قبل) ۱۴

ترکیه: ۹۶ کیلومتر از دیوار مرزی با ایران تکمیل شد

16:58 (۱۱ ماه قبل) ۱۵

نیروهای طالبان اقدام به تیراندازی به پاسگاه ساسولی کردند

16:57 (۱۱ ماه قبل) ۱۶

بازنشستگان برای وام ۳۰میلیونی نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند

16:56 (۱۱ ماه قبل) ۱۷

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو به ۱ میلیون نفر رسید

9:22 (۱۱ ماه قبل) ۱۸

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

9:19 (۱۱ ماه قبل) ۱۹

تروریست ها ۵ مرزبان را در سراوان شهید کردند

8:32 (۱۱ ماه قبل) ۲۰

تمامی کارت های ملی تا سال ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت

پربازدیدها

آخرین عناوین